spisany testament i pozniejsza jego koretka

Data: 2013-01-31 16:17:35
Autor: Yakhub
spisany testament i pozniejsza jego koretka
W liście datowanym 31 stycznia 2013 (15:12:13) napisano:

Załóżmy że spisuję testament, w którym wymieniam co chcę, żeby stało się z
moim majątkiem gdy umrę, jednak po jakimś czasie postanawiam go zmienić i
spisuję nowy, ale w tym starym przed laty dopisałem: Proszę nigdy nie uwzględniać ewentualnej zmiany mojego zdania i woli.

Taki zapis jest nieważny.

Nie wiem nawet, czy nie spowoduje nieważności całego testamentu.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

spisany testament i pozniejsza jego koretka