splacanie kredytu w euro, a nie w zl

Data: 2010-03-18 20:24:29
Autor: Cyb
splacanie kredytu w euro, a nie w zl
byc moze przyjdzie mi splacac kredyt jednak w euro
tak sobie kalkuluje, jakie moga byc koszty, gdybym splacal kredyt
bezposrednio w euro.
roznica miedzy kussem kanotorym a bankowym jest na tyle neiduza, ze
wynosi jakies 50pln.
w sumie nie wiem, czy jest sie sens bawic w splacanie w euro, ale
jesliby byla jakas wygodna i tania mozliwosc, to why not? pare dyszek
miesiecznie piechota nie chodzi...

tyle ze nie wiem, czy istnieje taka wygodna i tania mozliwosc na
naszym rynku bankowym?

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-03-18 21:26:21
Autor: RobertS
splacanie kredytu w euro, a nie w zl

tyle ze nie wiem, czy istnieje taka wygodna i tania mozliwosc na
naszym rynku bankowym?

pozdarwiam,
Cyb

na pewno istnieje, a o warunki zapytaj swojego doradca w banku...pewnie bedziesz musial podpisac aneks do umowy, ktory, co do zasady, darmowy nie jest

RobertS

Data: 2010-03-18 21:34:06
Autor: Cyb
On Thu, 18 Mar 2010 21:26:21 +0100, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

na pewno istnieje, a o warunki zapytaj swojego doradca w banku...pewnie bedziesz musial podpisac aneks do umowy, ktory, co do zasady, darmowy nie jest

nie mam kedytu jeszcze, wiec nie ma aneksu - przed umowa podejme
decyzje co do waluty splaty.
i stad moje pytanie, czy sa jakies zrodla taniego euro (dla franka
znalazly sie co najmniej  2 banki: alior i citi)

pozdrawiam,
Cyb

Data: 2010-03-19 09:40:40
Autor: RobertS
[...]

tańsze euro masz wszędzie, bo banki przyjmują nawet gotówkę w tej walucie czyli możesz kupić euro w kantorze i fizycznie zaniesc je do banku, poza tym przelewy SEPA tez nie są drogie...

problem jest wlasnie z CHF

RobertS

Data: 2010-03-19 19:34:46
Autor: Cyb
splacanie kredytu w euro, a nie w zl
On Fri, 19 Mar 2010 09:40:40 +0100, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

tańsze euro masz wszędzie, bo banki przyjmuj± nawet gotówkę w tej walucie czyli możesz kupić euro w kantorze i fizycznie zaniesc je do banku, poza tym przelewy SEPA tez nie s± drogie...

mi chodzi o to,z ebym nie musial chodzic po kantorach, tylko np.:
1. wieczor nr 1, wysylam zlotowki do banku B
2. wieczor nr 2, z banku B wysylam przelew w euro do mojego banku,
gdzie mam kredyt

oczywiscie powyzsze trzeba robic na pare dni przed splacaniem raty
no i interesuje mnie, czy takie powyzsze jest mozliwe i jakich kosztow
sie moge spodziewac?

bo jezdzic do kantoru, a pozniej z kantoru do oddzialu banku bedzie mi
niestety nie po drodze :(

pozdarwiam,
Cyb

splacanie kredytu w euro, a nie w zl