spłata KIS

Data: 2010-09-07 12:52:44
Autor: kombek
spłata KIS
Posiadam kartę kk KIS i teraz mam termin spłaty zadłużenia.Pytanie może laickie
ale nie za bardzo jestem pewny jak prawidłowo ustawi płatność w swoim banku do
spłaty karty kredytowej. Na info powiedzieli, że wystarczy imię i nazwisko plus
nr konta do spłaty zadłużenia a tytułem spłata karty kredytowej KIS. Jakoś to mi
nie pasuje ani nazwy adresu tylko nazwisko może się mylę ale chcę mieć pewność
,że wszystko będzie w pariatku. Kto spłaca kartę KIS z obcego banku to proszę o
konkretne dane jak to zrobić coby nie mieć kłopotu.

Data: 2010-09-07 12:57:29
Autor: RobertS
spłata KIS
kombek pisze:
[...]

spłacam KIS z Multi, wpisuję:

Noble Bank
numer konta

a w tytułe spłata kk kis

dochodzi zawsze, zero problemów ;-)

RobertS

Data: 2010-09-07 18:35:15
Autor: JanKo
spłata KIS
Agent kombek nadaje:
chcę mieć pewność ,że wszystko będzie w pariatku.

Ważny jest JEDYNIE numer konta (i tu uważaj by się nie pomylić). Reszta jest opcjonalna.

Data: 2010-09-07 21:02:23
Autor: combek
spłata KIS
Agent kombek nadaje:
> chcę mieć pewność ,że wszystko będzie w pariatku.

Ważny jest JEDYNIE numer konta (i tu uważaj by się nie pomylić). Reszta jest opcjonalna.
dzięki za info

Data: 2010-09-12 22:41:45
Autor: Marcin Wasilewski
spłata KIS
Użytkownik "kombek" <kombek@onet.eu> napisał w wiadomości news:499a.0000023b.4c86197cnewsgate.onet.pl...

[...]

Biorąc pod uwagę, że każda karta posiada odrębny nr rachunku bankowego, to równie dobrze możesz tam wpisać "xyz".

spłata KIS