spłata KK OF

Data: 2009-11-08 13:23:32
Autor: ATZ Rzeszow
spłata KK OF
Witam,
dokonywal juz ktos splaty KK keep it simple z OF? Mam na www podany nr rachunku do spłaty ale nie ma nazwy odbiorcy i tak sie glosno zastanawiam kto ma byc tam wpisany... A drugie pytanko to czy przychodza wyciagi papierowe.
Pzdrw,
GP

Data: 2009-11-08 08:57:12
Autor: Homzik
spłata KK OF
może ktoś wie czy można wybrać okres rozliczeniowy? i skąd biorą kursy
walut (getin/noble?)? czy wysyłają jakieś przypomnienia sms/mail o
terminie spłaty?

Data: 2009-11-08 19:33:48
Autor: JanKo
spłata KK OF
Agent Homzik nadaje:

może ktoś wie czy można wybrać okres rozliczeniowy? i skąd biorą kursy
walut (getin/noble?)? czy wysyłają jakieś przypomnienia sms/mail o
terminie spłaty?

Można wybrać między 5, 15 lub 25 dniem miesiąca. Kursy Noble. Dostajesz sms lub mail lub oba razem, do wyboru.

Data: 2009-11-08 14:38:51
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
spłata KK OF
On 09-11-08 13:23, ATZ Rzeszow wrote:
[...]

Do mnie nie doszedl, chociaz nawet podawali date, kiedy mial teoregtycznie do mnie wyjsc. Dziwna sprawa.
Co do wpisu - wpisz swoje dane :) Wystarczy

Data: 2009-11-08 17:31:20
Autor: RobertS
spłata KK OF

Do mnie nie doszedl, chociaz nawet podawali date, kiedy mial teoregtycznie do mnie wyjsc. Dziwna sprawa.
Co do wpisu - wpisz swoje dane :) Wystarczy

BTW czy można aktywować (i korzystać) z tej karty przed podpisaniem umowy?

kartę już mam, ale na umowie był błąd i kurier musi mnie jeszcze raz odwiedzić...

RobertS

Data: 2009-11-09 10:07:03
Autor: gornik
spłata KK OF
Osoba zwana RobertS <bob75@xpostx.pl> napisała:

[...]

Nie da rady. Próbowałem aktywować następnego dnia po podpisaniu kurierowi
umowy: powiedzieli, że jeszcze do nich nie wróciła i że sami zadzwonią.

Górnik              |  "Więc kimże w końcu jesteś ?
mail-to(rot13):     |  - Jam częścią tej siły
arjf@revqnahf.bet   |  która wiecznie zła pragnąc
www.eridanus.org    |  wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

spłata KK OF