splata KK w mBanku

Data: 2009-04-04 12:08:58
Autor: Robert Wicik
splata KK w mBanku
Użytkownik "K" <festiva@gazet.apl> napisał w wiadomości news:gr78e4$2lk$1news.mm.pl...
Wiem ze jest taka opcja w systemie i wtedy w tym momencie srodki z eKonta splacaja karte kredytowa. Czy jest jakis lepszy sposób? Np. określenie daty takiej spłaty albo przelew spoza mBanku na rachunek karty (jeśli takowy w ogóle istnieje)

Przecież można zlecić przelew na e-konto spoza mBanku, a tam mieć ustawioną automatyczną spłatę :)

Data: 2009-04-04 12:15:14
Autor: RobertS
splata KK w mBanku
Przecież można zlecić przelew na e-konto spoza mBanku, a tam mieć ustawioną automatyczną spłatę :)
i tak zdecydowana większość ludzi robi, jednak pomyśl sobie co byłoby, gdybyś miał niewyjaśniony tytuł egzekucyjny na ekoncie?
jak nie zapłacisz to nie jesteś w stanie spłacić karty...

dlatego też lepiej nie mieć kk przypiętej do konta osobistego o co Marek wnioskuje, gdyż bank nie może warunkować wydania karty skorzystaniem z innej (w tym przypadku ekonta) usługi bankowej co niestety mBank robi!

natomiast ja trzymam się zasady, że jak mam konto w banku A to kk biorę w banku B

RobertS

Data: 2009-04-04 12:32:24
Autor: Robert Wicik
splata KK w mBanku
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:gr7bvs$i3b$1opal.icpnet.pl...
natomiast ja trzymam się zasady, że jak mam konto w banku A to kk biorę w banku B

To też jest rozwiązanie, tylko wtedy np. nie mam bieżącego podglądu w historię transakcji.

Data: 2009-04-04 12:32:49
Autor: RobertS
splata KK w mBanku

To też jest rozwiązanie, tylko wtedy np. nie mam bieżącego podglądu w historię transakcji.
to już zależy od tego jaki podgląd dla kk bank udostępnia...

RobertS

splata KK w mBanku