spłata kredytu poleceniem zapłaty

Data: 2009-09-03 23:53:36
Autor: Paul
spłata kredytu poleceniem zapłaty
Który z poniższych banków oferuje, a który nie, spłatę kredytu
gotówkowego przez polecenie zapłaty?

- PKO SA
- Lukas
- HSBC
- GE Money Bank

Data: 2009-09-03 17:11:58
Autor: witek
Paul wrote:
[...]

Nie wiem. Ale się podepnę.

Który z banków oferuje spłatę kredytu poprzez obci±żenie dowolnie podrzuconej mu karty kredytowej?

Data: 2009-09-04 08:12:49
Autor: Kamil Kosiński
Dnia 03-09-2009 o 23:53:36 Paul <example@example.com> napisał(a):

[...]

Zdaje się, że w Lukasie jest możliwo¶ć autoamtycznej spłaty kredytu, ale  chyba tylko wtedy gdy masz tam konto.

Data: 2009-09-04 14:16:37
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Paul wrote:
[...]

Nie wiem jak kredyt gotówkowy, ale kartę kredytow± można spłacać przez
PZ w Lukasie i GE - wiem, bo tak robię. :-)

--
MiCHA

Data: 2009-09-04 20:29:38
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 4-09-09 14:16, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
Paul wrote:
[...]

Nie wiem jak kredyt gotówkowy, ale kartę kredytową można spłacać przez
PZ w Lukasie i GE - wiem, bo tak robiÄ™. :-)

Potwierdzam. GE sciaga, Tesco - zobaczymy - od niedawna mozna cale 100%. szkoda ze nie ma dostepu przez net do niej.

Data: 2009-09-04 18:06:34
Autor: corner
spłata kredytu poleceniem zapłaty

Mam wrażenie, że Pekao potrafi sam ¶ci±gn±ć ratę kredytu - ale tylko z Eurokonta.

Data: 2009-09-04 15:35:14
Autor: witek
corner wrote:

Mam wrażenie, że Pekao potrafi sam ¶ci±gn±ć ratę kredytu - ale tylko z Eurokonta.

Tak.

spłata kredytu poleceniem zapłaty