spłata twisto przez curve

Data: 2020-08-09 13:30:33
Autor: Robert_DF
spłata twisto przez curve
bo można spłacić twisto kartą, przelewem lub blikiem, ale czy ktoś próbował spłacić twisto kartą curve, do której była podpięta karta twisto?

czyli twisto spłaca samo siebie? ;-)

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-08-10 02:09:25
Autor: Dawid Rutkowski
spłata twisto przez curve
W dniu niedziela, 9 sierpnia 2020 13:31:16 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
bo można spłacić twisto kartą, przelewem lub blikiem, ale czy ktoś próbował spłacić twisto kartą curve, do której była podpięta karta twisto?

czyli twisto spłaca samo siebie? ;-)

No, może nie tyle spłaca, co realizuje obowiązek przelewu w grace period (ZTCP twisto działa na zasadzie kart charge) - ale pomysł rzeczywiście niezły na praktycznie bezterminowe odsunięcie spłaty zadłużenia - a przy zerowych odsetkach i niezerowej inflacji wręcz na zarobek, a w dłuższej perspektywie na zakupy za darmo ;>

Data: 2020-08-11 09:20:50
Autor: Robert_DF
spłata twisto przez curve
[...]

hmm
twisto to raczej jak KK, bo w charge (jak dobrze kojarzę) zawsze trzeba spłacać całe zadłużenie, a tutaj można odroczyć, ale sporo to kosztuje...

Data: 2020-08-11 01:50:19
Autor: Dawid Rutkowski
spłata twisto przez curve
W dniu wtorek, 11 sierpnia 2020 09:21:06 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:

> hmm
twisto to raczej jak KK, bo w charge (jak dobrze kojarzę) zawsze trzeba spłacać całe zadłużenie, a tutaj można odroczyć, ale sporo to kosztuje...

A, może i racja, chyba coś takiego wprowadzili, ale ZTCP to na początku twisto działało jak "klasyczny" charge - zresztą nie jest to teraz ważne, bo to i tak historia.
Zresztą(^2 ;) i tak ma to tylko akademickie znaczenie, że można, korzystać z tego będą tylko jacyś desperaci/utracjusze, więc nawet nie chce mi się sprawdzać, ile takie odroczenie kosztuje, zapewne drożej niż na KK (szczególnie mojej citkowej, która jest teraz na 2% ;> )
A, jak widać, jak ktoś pomyśli, to może sobie całkowicie za darmo takie odroczenie załatwić - jedyne ograniczenie jest takie, że dla "odroczenia przez curve" działać będzie tylko do połowy limitu przyznanego przez twisto.

Data: 2020-09-01 18:29:54
Autor: Robert_DF
spłata twisto przez curve
kolejny miesiąc więc probuje, ale odrzuca mi transakcję, złozyłem reklamację w curve dlaczego...przecież środki na rachunku posiadam ;-)

Data: 2020-09-01 23:45:49
Autor: Animka
spłata twisto przez curve
W dniu 2020-09-01 o 18:29, Robert_DF pisze:
kolejny miesiąc więc probuje, ale odrzuca mi transakcję, złozyłem reklamację w curve dlaczego...przecież środki na rachunku posiadam ;-)

Po co przez kurwę tracisz tyle czasu.

--
animka

Data: 2020-09-02 10:20:43
Autor: Robert_DF
spłata twisto przez curve
W dniu 01.09.2020 o 23:45, Animka pisze:
W dniu 2020-09-01 o 18:29, Robert_DF pisze:
kolejny miesiąc więc probuje, ale odrzuca mi transakcję, złozyłem reklamację w curve dlaczego...przecież środki na rachunku posiadam ;-)

Po co przez kurwę tracisz tyle czasu.

bo chcę zrobić perpetum mobile = karta twisto spłaca sama siebie ;-)

Data: 2020-09-03 23:35:34
Autor: Animka
spłata twisto przez curve
W dniu 2020-09-02 o 10:20, Robert_DF pisze:
[...]

Nie praktykowałam, więc się nie znam na tym.

--
animka

Data: 2020-09-05 22:38:39
Autor: Robert_DF
spłata twisto przez curve
W dniu 03.09.2020 o 23:35, Animka pisze:

bo chcę zrobić perpetum mobile = karta twisto spłaca sama siebie ;-)

Nie praktykowałam, więc się nie znam na tym.

ale się nie da, Twisto się zabezpieczyło przed takim działaniem...