spłata twisto przez curve

Data: 2020-08-10 02:09:25
Autor: Dawid Rutkowski
spłata twisto przez curve
W dniu niedziela, 9 sierpnia 2020 13:31:16 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
bo można spłacić twisto kartą, przelewem lub blikiem, ale czy ktoś próbował spłacić twisto kartą curve, do której była podpięta karta twisto?

czyli twisto spłaca samo siebie? ;-)

No, może nie tyle spłaca, co realizuje obowiązek przelewu w grace period (ZTCP twisto działa na zasadzie kart charge) - ale pomysł rzeczywiście niezły na praktycznie bezterminowe odsunięcie spłaty zadłużenia - a przy zerowych odsetkach i niezerowej inflacji wręcz na zarobek, a w dłuższej perspektywie na zakupy za darmo ;>

Data: 2020-08-11 09:20:50
Autor: Robert_DF
spłata twisto przez curve
[...]

hmm
twisto to raczej jak KK, bo w charge (jak dobrze kojarzę) zawsze trzeba spłacać całe zadłużenie, a tutaj można odroczyć, ale sporo to kosztuje...

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-08-11 01:50:19
Autor: Dawid Rutkowski
spłata twisto przez curve
W dniu wtorek, 11 sierpnia 2020 09:21:06 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:

> hmm
twisto to raczej jak KK, bo w charge (jak dobrze kojarzę) zawsze trzeba spłacać całe zadłużenie, a tutaj można odroczyć, ale sporo to kosztuje...

A, może i racja, chyba coś takiego wprowadzili, ale ZTCP to na początku twisto działało jak "klasyczny" charge - zresztą nie jest to teraz ważne, bo to i tak historia.
Zresztą(^2 ;) i tak ma to tylko akademickie znaczenie, że można, korzystać z tego będą tylko jacyś desperaci/utracjusze, więc nawet nie chce mi się sprawdzać, ile takie odroczenie kosztuje, zapewne drożej niż na KK (szczególnie mojej citkowej, która jest teraz na 2% ;> )
A, jak widać, jak ktoś pomyśli, to może sobie całkowicie za darmo takie odroczenie załatwić - jedyne ograniczenie jest takie, że dla "odroczenia przez curve" działać będzie tylko do połowy limitu przyznanego przez twisto.

Data: 2020-09-01 18:29:54
Autor: Robert_DF
spłata twisto przez curve
kolejny miesiąc więc probuje, ale odrzuca mi transakcję, złozyłem reklamację w curve dlaczego...przecież środki na rachunku posiadam ;-)

Data: 2020-09-01 23:45:49
Autor: Animka
spłata twisto przez curve
W dniu 2020-09-01 o 18:29, Robert_DF pisze:
kolejny miesiąc więc probuje, ale odrzuca mi transakcję, złozyłem reklamację w curve dlaczego...przecież środki na rachunku posiadam ;-)

Po co przez kurwę tracisz tyle czasu.

--
animka

Data: 2020-09-02 10:20:43
Autor: Robert_DF
spłata twisto przez curve
W dniu 01.09.2020 o 23:45, Animka pisze:
W dniu 2020-09-01 o 18:29, Robert_DF pisze:
kolejny miesiąc więc probuje, ale odrzuca mi transakcję, złozyłem reklamację w curve dlaczego...przecież środki na rachunku posiadam ;-)

Po co przez kurwę tracisz tyle czasu.

bo chcę zrobić perpetum mobile = karta twisto spłaca sama siebie ;-)

Data: 2020-09-03 23:35:34
Autor: Animka
spłata twisto przez curve
W dniu 2020-09-02 o 10:20, Robert_DF pisze:
[...]

Nie praktykowałam, więc się nie znam na tym.

--
animka

Data: 2020-09-05 22:38:39
Autor: Robert_DF
spłata twisto przez curve
W dniu 03.09.2020 o 23:35, Animka pisze:

bo chcę zrobić perpetum mobile = karta twisto spłaca sama siebie ;-)

Nie praktykowałam, więc się nie znam na tym.

ale się nie da, Twisto się zabezpieczyło przed takim działaniem...