spodenki

Data: 2012-07-30 23:09:56
Autor: Krycha_net
spodenki
Spam nie spam. Chodzi o spodenki rowerowe ;-)
Takie oto spodenki męskie kupiłam w Lidlu na pierwszej w tym roku
sprzedaży pod rowerzystów.
https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/Spodenki#5771069777314553122
Firma Crivit rozmiar M (EUR i DE 48/50).
Jak wiecie w Lidlu nie ma szans na przymierzenie.
W domu po przymierzeniu stwierdziłam - nieźle.
I schowałam, ale teraz, gdy schudłam, to już nie bardzo mi pasują.
W związku z tym co maja leżeć i czekać aż przytyję.
Co może się nie zdarzyć.
Wobec tego odstąpię, jeżeli znajdzie się ktoś chętny.

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2012-08-04 13:51:26
Autor: Krycha_net
spodenki