spodnie Kalenji

Data: 2009-11-14 21:14:11
Autor: szufla
spodnie Kalenji
Czy kto¶ może używał b±dĽ używa do jazdy na rowerze spodni Kalenji
przeznaczonych do biegania?

Ja od 2 lat, cena widze ta sama. W okolicach 0 to juz dla mnie w nich zbyt chlodno bo wieje przez nie.

sz.

Data: 2009-11-14 21:28:33
Autor: root
spodnie Kalenji
Ja od 2 lat, cena widze ta sama. W okolicach 0 to juz dla mnie w nich zbyt chlodno bo wieje przez nie.
 A co zakładasz pod spód? Bo to ich ocieplenie to raczej takie lichutkie jest.

pozdr
root

Data: 2009-11-14 22:18:05
Autor: szufla
spodnie Kalenji

A co zakładasz pod spód? Bo to ich ocieplenie to raczej takie lichutkie jest.

Nic, za ciasno by bylo. Szukam wlasnie porzadnych spodni z windstoppera na ujemne temp.

sz.

Data: 2009-11-16 12:30:28
Autor: ±ćęłń󶿼
spodnie Kalenji
Jeżdżę w narciarskich.
Trochę szerokie na dole, ale jeszcze się nie wkręciły ;-)
Cieplu¶ko.
JaC

-- -- -