spodnie Kalenji

Data: 2009-11-14 22:16:32
Autor: zcxz
spodnie Kalenji
Czy ktoś może używał bądź używa do jazdy na rowerze spodni Kalenji
przeznaczonych do biegania? Wiem wiem, może się to wydawać dziwne, ale aktualnie
lekko ocieplone spodnie Kalenji są w Decathlonie we Wrocławiu po 99 z groszami,
a spodnie stricte rowerowe kosztują ponad 2x tyle. Stąd pomysł żeby wskoczyć w
takie do biegania, a pod spód wrzucić dodatkowo coś długiego.

Prędkość w biegu nie jest tak duża i obawiam się czy nie będzie w nich zbytnio
pizgać na rowerze.
daja rade.
zakladam na nie letniego, krotkiego pampersa.
generalnie fajne, uniwersalne, trwale gacie.
jedyne czego im brakuje to windstopera na kolanach :)

--
zcxz

spodnie Kalenji