spodnie Kalenji

Data: 2009-11-14 23:58:18
Autor: #:-) gps
spodnie Kalenji

Ewentualnie może ktoś zaproponuje jakąś alternatywę w rozsądnej cenie.

pozdr
root

Używam Kalenji do biegania, ale tych cienkich (coś 50 zł). Oczywiście w
samych to by mi nogi urąbało, więc pod spód zakładam cienkie kalesony marki brixton (coś 14,50 zł), a na kolana opaski rehabilitacyjne z apteki (cos 28 zł), ale wymyśliłem, żeby nie zakładać a tylko 'położyć' na kolanach (kalesony sa na tyle obcisle, że utrzymują je w miejscu). W obecnych temp. idealnie styka, ale przy -5*C, to już chyba nie da rady.

#:-)
gps

spodnie Kalenji