spodnie OZONE - opinie

Data: 2011-05-05 20:32:32
Autor: blur
spodnie OZONE - opinie
Witam,

szukam spodni na wycieczki do 200km w cenie do 350zł, dzisiaj w sklepie oglądałem spodnie tekstylne OZONE, wyglądały całkiem solidnie, co prawda nie miały protektorów na biodra ale w tej cenie chyba nie znajdę nic lepszego, mam pytanie czy ktoś w tym śmiga ? jakie wrażenia ?

Data: 2011-05-09 15:06:08
Autor: OGONek~
spodnie OZONE - opinie

Użytkownik "blur" <blur0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ipuqd1$e68$1news.onet.pl...
[...]

Protektory na biodra mozesz dokupic opcjonalnie. Ogólnie HELD to to nie jest ale całkiem porządne spodnie za te pieniądze (mówię o modelach które zanam. Nie wiem który Ty oglądałeś).

Rozważ jednak kupienie jeansów motocyklowych. Texy są gorące latem.

--
OGONek~

spodnie OZONE - opinie