[wAw] spodnie jesien zima i kamizelka

Data: 2009-09-28 22:24:43
Autor: JaromirD
[wAw] spodnie jesien zima i kamizelka
kml wrote:

Wróciłem do domu zrezygnowany ale coś mi świtało, że campus miał jakieś
spodnie i zacząłem szukać. Model nazywa się ROSS i kosztował mnie 99 PLN.
Kupiłem bo zmieściłem się w nie bez problemu, są dobrze uszyte i
dedykowane na rower. Niestety nie posiadają odpinanych nogawek, ale dałem
sobie z tym spokój po całym dniu szukania. Materiał to Vaportex Basic
(info na stronie www.campus.com.pl) Jestem przeszczęśliwy, że w końcu się
udało bo już zaczynałem tracić nadzieję

Wiesz może czym różnią się spodnie ROSS od rzeczywiście skatalogowanych jako rowerowe CREEK (oprócz ceny oczywiście)? Czy chodzi tylko o to, że ROSS są przeciwdeszczowe a CREEK nie (przynajmniej wg katalogu)?

JaromirD

Data: 2009-09-29 06:22:21
Autor: kml

Użytkownik "JaromirD" <rydberg@q2.pl> napisał w wiadomości news:h9r628$rev$1news.onet.pl...

Wiesz może czym różnią się spodnie ROSS od rzeczywiście skatalogowanych jako
rowerowe CREEK (oprócz ceny oczywiście)? Czy chodzi tylko o to, że ROSS są
przeciwdeszczowe a CREEK nie (przynajmniej wg katalogu)?

Wiesz co, że nie wiem :) Rossy były od ręki a creeków zdaje się że nie. Materiał jest ten sam, nieco inaczej wyglądają nogawki. Następne spodnie jakie oglądałem były dwa razy doższe, z materiału o lepszych parametrach ale one one raczej wyglądały na takie bardziej do chodzenia/na narty. Po pierwszej jeździe ja jestem bardzo zadowolony z rossa i ani trochę nie żałuje, ale zanim polece je całkowicie to muszę sobie pojeździć w deszczu etc.

Wstępnie polecam, chociażby ze fantastyczny stosunek jakości do ceny i dużo lepszą jakość wykonania niż accent.

kml
Last update 23/09/2009 Campus Ross (spodnie), Vesti (kamizelka) i napęd na 1041,71 km.

[wAw] spodnie jesien zima i kamizelka