spodnie trekkingowe na lato

Data: 2011-06-09 00:14:53
Autor: Darius
spodnie trekkingowe na lato
j.w. jakie będ± najlepsze ?

Data: 2011-06-09 07:10:30
Autor: Wojciech Wierba
spodnie trekkingowe na lato
W dniu 2011-06-09 00:14, Darius pisze:
j.w. jakie będą najlepsze ?

Najlepsze będą:
1. Wygodne,
2. Przewiewne,
3. OddychajÄ…ce,
4. Z odpinanymi nogawkami,
5. Z dużą ilością kieszeni,
6. Wytrzymałe,
7. W ciemnym kolorze (mniej widać zabrudzenia),
8. Z wzorkiem maskującym, żeby nas nie wypatrzył gajowy Marucha,
9. 100% tworzywa sztucznego (Poliester + Elasthan),
10. LuĹşne

Osobiście od lat używam wiosenno-jesiennie spodni Salewy bez odpinanych nogawek, a latem tanich spodni z eBay'a:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150594577954&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Za 7.20€ = ~30 zł nie ma IMHO lepszej alternatywy. Są rewelacyjnie cienkie (= lekkie, 2 para spokojnie się zmieści w plecaku), jedną kieszeń mają zapinaną na zamek błyskawiczny = na klucze i pieniądze,
odpinane nogawki. Najpierw kupiłem 2 pary a po pierwszych próbach dokupiłem jeszcze 6 par (cena przesyłki spada). Kolor khaki bardzo praktyczny.

Nie są za to 'wytrzymałe' (cienki materiał), ale jak się potargaja w krzalu, to się zmienia na nowe.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-06-09 13:24:26
Autor: Titus Atomicus
spodnie trekkingowe na lato
In article <ispkk7$arn$1@it-news01.desy.de>,
 Wojciech Wierba <wierba@mail.desy.de> wrote:

W dniu 2011-06-09 00:14, Darius pisze:
> j.w. jakie będ± najlepsze ?

Najlepsze będ±:
1. Wygodne,
2. Przewiewne,
3. Oddychaj±ce,
4. Z odpinanymi nogawkami,
5. Z duż± ilo¶ci± kieszeni,
6. Wytrzymałe,
7. W ciemnym kolorze (mniej widać zabrudzenia),
8. Z wzorkiem maskuj±cym, żeby nas nie wypatrzył gajowy Marucha,
9. 100% tworzywa sztucznego (Poliester + Elasthan),
10. LuĽne
[...]
 latem tanich spodni z eBay'a:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150594577954&ssPageName=STRK
:MEWNX:IT

Za 7.20EUR = ~30 zł nie ma IMHO lepszej alternatywy. S± rewelacyjnie cienkie (= lekkie, 2 para spokojnie się zmie¶ci w plecaku), jedn± kieszeń maj± zapinan± na zamek błyskawiczny = na klucze i pieni±dze,
odpinane nogawki. Najpierw kupiłem 2 pary a po pierwszych próbach dokupiłem jeszcze 6 par (cena przesyłki spada). Kolor khaki bardzo praktyczny.

Nie s± za to 'wytrzymałe' (cienki materiał), ale jak się potargaja w krzalu, to się zmienia na nowe.

Ja kupuje takie tanie spodnie na promocjach w Decatlonie. Cena niestety 2 razy wyzsza. Teraz mam 100% bawelna i tez jest bardzo ok.

TA

Data: 2011-06-09 13:50:55
Autor: Titus Atomicus
spodnie trekkingowe na lato
PS
Sadze, ze sensowny bylby crosspost na pl.rec.turystyka.trampingowa
:-)
TA

Data: 2011-06-09 13:48:32
Autor: bans
spodnie trekkingowe na lato
W dniu 2011-06-09 07:10, Wojciech Wierba pisze:

Za 7.20� = ~30 z� nie ma IMHO lepszej alternatywy. S� rewelacyjnie
cienkie (= lekkie, 2 para spokojnie si� zmie�ci w plecaku), jedn�
kiesze� maj� zapinan� na zamek b�yskawiczny = na klucze i pieni�dze,
odpinane nogawki. Najpierw kupi�em 2 pary a po pierwszych próbach
dokupi�em jeszcze 6 par (cena przesy�ki spada).

8x30zł = 240zł

Ja za 200zł chyba z 7 lat temu kupiłem spodnie Salewa Yandua, materiał wygląda jak ten, z którego szyje się chusteczki do nosa a nie ma prawie żadnych śladów zużycia - prawie, bo ze dwa szwy zszyłem i zamek wysiadł - ale sam materiał jak nowy! A spodnie - wstyd się przyznać, służą mi nie tylko w górach, ale i w cywilu ;)

--
bans

Data: 2011-06-09 13:58:30
Autor: Titus Atomicus
In article <isqcfn$2s6$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

> odpinane nogawki. Najpierw kupiłem 2 pary a po pierwszych próbach
> dokupiłem jeszcze 6 par (cena przesyłki spada).

Ja za 200zł chyba z 7 lat temu kupiłem spodnie Salewa Yandua, materiał wygl±da jak ten, z którego szyje się chusteczki do nosa a nie ma prawie żadnych ¶ladów zużycia - prawie, bo ze dwa szwy zszyłem i zamek wysiadł - ale sam materiał jak nowy! A spodnie - wstyd się przyznać, służ± mi nie tylko w górach, ale i w cywilu ;)

No, ale przy osmiu parach oszczedzamy na praniu.

TA

Data: 2011-06-09 14:10:31
Autor: bans
W dniu 2011-06-09 13:58, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

No, ale przy osmiu parach oszczedzamy na praniu.

Cholera, cholera, cholera! Teraz mi to mówisz!? ;)

--
bans

Data: 2011-06-10 11:46:50
Autor: Artur Stachura
On Thu, 09 Jun 2011 13:48:32 +0200, bans <goc@o2.pl> wrote:
[...]

Też mam dwie pary spodni Salewy (z materiału o nazwie Drylon) - jedne
cieniutkie, rzeczywi¶cie jak chusteczka, drugie nieco grubsze. Po paru latach ciorania - żadnych przetarć, kolor tylko wyblakł
nieco, co na jasnych spodniach mi nie przeszkadza. Dobrze się pior±,
schn± bardzo szybko.
Polecam.

--
Artur Stachura

Data: 2011-06-10 15:41:02
Autor: bans
W dniu 2011-06-10 13:46, Artur Stachura pisze:

Też mam dwie pary spodni Salewy (z materiału o nazwie Drylon)

Tak, to ten materiał.

--
bans

Data: 2011-06-09 20:40:02
Autor: Adam Moczulski
spodnie trekkingowe na lato
W dniu 2011-06-09 07:10, Wojciech Wierba pisze:

9. 100% tworzywa sztucznego (Poliester + Elasthan),

Nie są za to 'wytrzymałe' (cienki materiał), ale jak się potargaja w
krzalu, to siÄ™ zmienia na nowe.

To ja jednak polecę poliamid zamiast poliestru. Trochę drożej (moje kupiłem za 60zł) ale jak ostatnio podczas zjazdu rowerkiem wykonałem klasycznego orła nad kierownicą to nawet śladu nie mam na spodniach mimo że ze dwa metry hamowałem kolanami.
Adam

Data: 2011-06-09 23:04:58
Autor: Basia Z.
spodnie trekkingowe na lato

Użytkownik "Wojciech Wierba" :

[...]

Ja się w spodnie zaopatruję w sklepach z odzież± używan±. Rodzine również.
Nie dalej jak dzi¶ kupiłam dla syna za 15 zł nowe (z metk±) spodnie firmy "Columbia" typu "bojówki" lekko elastyczne (Poliester + Elasthan, jak piszesz). Tyle że kolor - jasne khaki.
Chyba w tych sklepach się jeszcze nie zorientowali jakie s± firmy oudoorowe, bo do¶ć często mi sie udaje kupić co¶ Wolfskina, VauDe (wczoraj - krótkie spodnie za 5 zł) czy innych takich firm dosłownie za grosze, a już "adidas" ceni± sobie 4 razy drożej.

B.

Data: 2011-06-10 07:33:37
Autor: Wojciech Wierba
spodnie trekkingowe na lato
W dniu 2011-06-09 23:04, Basia Z. pisze:

Ja si� w spodnie zaopatruj� w sklepach z odzie�� u�ywan�.

Chyba w tych sklepach siďż˝ jeszcze nie zorientowali jakie sďż˝ firmy oudoorowe,

I cichosza, cichosza :-)
Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-06-13 19:20:49
Autor: Titus Atomicus
spodnie trekkingowe na lato
In article <isrd2v$5m1$1@mx1.internetia.pl>,
 "Basia Z." <bjz-usun-to-@poczta-i-to.onet.pl> wrote:

[...]

E, to ja polecam f-me Rohan.
W UK ma status kultowej. Ale poza Wyspami w ogole nieznana.

TA

Data: 2011-06-13 20:50:51
Autor: Basia Z.
spodnie trekkingowe na lato

E, to ja polecam f-me Rohan.
W UK ma status kultowej. Ale poza Wyspami w ogole nieznana.

TA

Co¶ kiedy¶ z tej firmy widziałam.
Ale to jako¶ tak z końmi i ubiorami jeĽdzieckimi mi się kojarzy  ;-)

B.

Data: 2011-06-13 21:06:35
Autor: Titus Atomicus
spodnie trekkingowe na lato
In article <it5mnm$du2$1@mx1.internetia.pl>,
> [...]

Co¶ kiedy¶ z tej firmy widziałam.
Ale to jako¶ tak z końmi i ubiorami jeĽdzieckimi mi się kojarzy  ;-)

E, nic takiego nie widzialem.
W kazdym razie Brytyjczycy twierdza, ze Rohan to jest najlepsze co moze byc w outdoorze.

TA

Data: 2011-06-14 09:34:38
Autor: Jarek Kardasz
spodnie trekkingowe na lato
Dnia Mon, 13 Jun 2011 21:06:35 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

W kazdym razie Brytyjczycy twierdza, ze Rohan to jest najlepsze co moze byc w outdoorze.

Maj± w ofercie bardzo gustowne i praktyczne ubrania outdoorowe - proszę
zobaczyć:
http://www.rohan.co.uk/Product/Detail/MensJackets_03084?ocode=03084508

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2011-06-14 10:16:17
Autor: bans
W dniu 2011-06-14 09:34, Jarek Kardasz pisze:

Maj± w ofercie bardzo gustowne i praktyczne ubrania outdoorowe - proszę
zobaczyć:
http://www.rohan.co.uk/Product/Detail/MensJackets_03084?ocode=03084508

http://www.rohan.co.uk/Product/Detail/MensBritishWinHill_02937?ocode=02937A06

S± i baranie gacie! Tylko tak nowocze¶nie się nazywaj±.

--
bans

Data: 2011-06-14 11:02:14
Autor: Wojciech Wierba
napisał(a):

[...]

Bardzo ładny ciuszek do outdorowej gry w brydża sportowego.
WW

Data: 2011-06-14 16:50:27
Autor: Titus Atomicus
spodnie trekkingowe na lato
In article <it782n$8r7$1@it-news01.desy.de>,
> [...]

> http://www.rohan.co.uk/Product/Detail/MensJackets_03084?ocode=03084508

Bardzo ładny ciuszek do outdorowej gry w brydża sportowego.

E, nie znacie sie.
Tak zdobyto Everest...

TA

Data: 2011-06-14 17:57:55
Autor: Titus Atomicus
spodnie trekkingowe na lato
In article <Titus_Atomicus-B011C1.16502714062011@newsfeed.onet.pl>,

In article <it782n$8r7$1@it-news01.desy.de>,
 Wojciech Wierba <wierba@mail.desy.de> wrote:

> Bardzo ładny ciuszek do outdorowej gry w brydża sportowego.
> WW

E, nie znacie sie.
Tak zdobyto Everest...

Jak w ubieglym wieku jedzilem jako przewodnik z angielskimi emerytami, to oni czesto tak sie ubierali. Nawet na Tatry.
Ale na moje sandaly (Clarks, Designed in England, to sie krzywili).

TA

Data: 2011-06-13 21:26:21
Autor: Wojciech Wierba
spodnie trekkingowe na lato
W dniu 2011-06-13 20:50, Basia Z. pisze:

E, to ja polecam f-me Rohan.

Co¶ kiedy¶ z tej firmy widziałam.
Ale to jako¶ tak z końmi i ubiorami jeĽdzieckimi mi się kojarzy  ;-)

A nie za spraw± Tolkiena - JeĽdĽcy Rohanu. :-)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-06-13 23:38:51
Autor: Robi
spodnie trekkingowe na lato
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-4A60DB.19204913062011newsfeed.onet.pl...
[...]

Polecam Marmot Cruz.
B.lekkie, oddychaj±ce, szybkoschn±ce i mocne. S± dwie wersje: zwykła i z odpinanymi nogawkami.
Ja wolę zwykłe i sprawdzaj± się, nawet w upały jakie ostatnio bywały.
Robi

Data: 2011-06-14 09:29:57
Autor: Mirosław Habarta
[...]

Czy mas jaki¶ konkretny sklep w Gliwicach, gdzie jest tak dobrze, czy wszędzie tak jest ?

M.H.

Data: 2011-06-11 01:17:04
Autor: Piotr
spodnie trekkingowe na lato
W dniu 2011-06-09 00:14, Darius pisze:
j.w. jakie będ± najlepsze ?

Nie wiem czy najlepsze - ale mi sprawdzaly sie ostatnio Salomony - jakies takie brazowe z odpinanymi nogawkami i kieszeniami na boku. Pewno wszystkie Salomona z podobnego materialu szyte sa ostatnio (mowie o letnich).

Mialem poprzednio Salewy i problem byl taki, ze po wywrotce i uderzeniu kolanem w kamien - przetarly sie...

spodnie trekkingowe na lato