spodnie trekkingowe prod. czeskiej

Data: 2009-10-06 15:35:56
Autor: mike
spodnie trekkingowe prod. czeskiej
Mam pytanie: jezdzac do Czech, czesto widze tamtejszych turystow chodzacych w charakterystycznych spodniach w roznokolorowa krate z duzymi latami na kolanach i na siedzeniu. Logo producenta to, jak zauwazylem na metce, kwiatek podobny do szarotki. Czy ktos moze mi podpowiedziec jakiego producenta sa te spodnie i czy sa dostepne gdzies w Polsce?

pozdrawiam serdecznie
Mike

Data: 2009-10-06 15:48:38
Autor: Waldek Brygier
mike wrote:
[...]

Kiedyś podobne miał w swojej ofercie HiMountain zdaje się, ale z opinii znajomych wiem, że to straszna chała była. Też często widuję Czechów w tych spodniach i zawsze zastanawiała mnie ich popularność. Są dwie możliwości: albo takie dobre, albo... takie tanie, że tak wiele osób je nosi...
Co do marki, to niestety nie pomogę...

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-10-06 08:06:19
Autor: Slawomir Gorniak
On Oct 6, 3:48 pm, "Waldek Brygier" <hejszow...@republika.pl> wrote:
Kiedyś podobne miał w swojej ofercie HiMountain zdaje się, ale z opinii
znajomych wiem, że to straszna chała była.

Prawie robi roznice - podobne pewnie tez.. ;)

Też często widuję Czechów w tych
spodniach i zawsze zastanawiała mnie ich popularność. Są dwie możliwości:
albo takie dobre, albo... takie tanie, że tak wiele osób je nosi...

Moja czeska kolezanka tez w nich lazi i sobie chwali, ale jak
dopytywalem o plusy to wlasciwie skonczylo sie na tym ze sa b.lekkie,
elastyczne i maja wzmocnienia na kolanach.. Z drugiej strony, 150 zl w
przeliczeniu to nie tak znowu koszmarnie drogo za wygodne spodnie w
gory. Tylko ta krata i te naszycia.. ;-)

S.

Data: 2009-10-06 15:53:28
Autor: bans
Waldek Brygier pisze:

Kiedyś podobne miał w swojej ofercie HiMountain

Widziałem również w HimalSPorcie w Tychach i w Turyście w Bielsku - ale mogę sie mylić, w sumie to dość popularny towar.

zdaje się, ale z opinii znajomych wiem, że to straszna chała była.

Tego nie wiem, ale są koszmarnie drogie jak na kawałek szmatki.

--
bans

Data: 2009-10-06 15:56:36
Autor: Waldek Brygier
bans wrote:
Tego nie wiem, ale są koszmarnie drogie jak na kawałek szmatki.

Ciekawe, czy cena przekłada się na jakość?

Data: 2009-10-07 07:48:00
Autor: bans
Waldek Brygier pisze:

Ciekawe, czy cena przekłada się na jakość?

Nie wiem, ale takie zwykłe szmaciaki 3/4 kosztowały chyba około 150zł, więc nawet gdyby same chodziły, to nie warto ;)

--
bans

Data: 2009-10-06 23:23:19
Autor: Zwolay
spodnie trekkingowe prod. czeskiej
jakie 150 zl? kupilem za 119 w polarsporcie w krakowie-poki co jestem
zadowolony.

Data: 2009-10-07 09:06:15
Autor: bans
Zwolay pisze:

jakie 150 zl? kupilem za 119 w polarsporcie w krakowie-poki co jestem
zadowolony.

119zł to też zdecydowanie za dużo :)

Pamiętam tylko moja reakcję, gdy zobaczyłem cenę: "Co? Za spodnie od piżamy tyle pieniędzy?" ;)

W końcu kupiłem takie:

http://www.weld.pl/JAXAMOUNT-ROCK-34,,555.html

Ze zniżką poniżej 80zł.

--
bans

Data: 2009-10-07 05:45:23
Autor: serak
spodnie trekkingowe prod. czeskiej
http://www.weld.pl/JAXAMOUNT-ROCK-34,,555.html
Ze zniżką poniżej 80zł.
Z dopłatą bym takich nie chciał.

Data: 2009-10-07 05:50:34
Autor: Zwolay
On 7 Paź, 14:45, serak <se...@poczta.onet.pl> wrote:
>http://www.weld.pl/JAXAMOUNT-ROCK-34,,555.html
> Ze zniżką poniżej 80zł.

Z dopłatą bym takich nie chciał.

hehehe usmialem sie :)
ale faktycznie-te moje jakos bardziej mi sie podobaja...no ale kwestia
gustu-ja tam tych 119 zl poki co nie zaluje.

Data: 2009-10-07 15:10:51
Autor: bans
spodnie trekkingowe prod. czeskiej
Zwolay pisze:

hehehe usmialem sie :)

Super, ale nie wygrzebuj mi brudów z kfa :)

--
bans

Data: 2009-10-07 06:31:10
Autor: serak
spodnie trekkingowe prod. czeskiej
Super, ale nie wygrzebuj mi brudów z kfa :)
Jaki czyścioszek!

Data: 2009-10-07 20:17:26
Autor: Hektor
spodnie trekkingowe prod. czeskiej
Użytkownik "serak" <serak@poczta.onet.pl> napisał

Ze zniżką poniżej 80zł.
Z dopłatą bym takich nie chciał.

Wyjątkowo zgodzę się z Twoją opinią.

ZK

Data: 2009-10-07 20:13:14
Autor: Hektor
spodnie trekkingowe prod. czeskiej
Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał

[...]

Czyli wyglądasz jak w spodniach od piżamy, tyle że po młodszym bracie.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-10-06 16:22:23
Autor: Ludek Vasta
mike wrote:
[...]

Czy chodzi o to?
http://www.rejoice-obchod.cz/kalhoty-rejoice/

Sa oczywiscie i tansze odmiany, googluj "kalhoty Neverest", "kalhoty Extreme", np. http://images.google.com/images?q=Neverest%20kalhoty

Ludek

Data: 2009-10-06 16:35:00
Autor: Depesz

Użytkownik "mike" <mikec@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hafh3l$18nq$1news2.ipartners.pl...
[...]

Pewnie chodzi Ci o firme Rojoice :)
http://www.rejoice.com.pl/
http://www.multanex.sisco.pl/product_info.php?manufacturers_id=41&products_id=248
Mam jedne spodenki tej firmy i chodzi sie w nich bardzo przyjemnie :)

Data: 2009-10-06 17:26:19
Autor: Przemek Muszynski
mike wrote:
[...]

To są spodnie wspinaczkowe. Szerokie, aby nie krępowały ruchów, wzmacniane na tyłku i kolanach, aby się nie poprzeciarały. Nic nie stoi aby używać ich w turystyce, wprost przeciwnie - wygodne, trwałe. Ktoś wspominał o marce Rejoice - moja dziewczyna ma takie - używa i do wspinaczki i na szlak.

Data: 2009-10-07 09:02:46
Autor: mike
spodnie trekkingowe prod. czeskiej
Serdeczne dzieki za wszystkie wskazowki, wyglada na to, ze bracia-Czesi uzywaja masowo wlasnie spodni Rejoice.

pzdr
Mike