spodziewa sie pan jakis przeprosin, sprostowania... ;-) od kaweckiego ?

Data: 2009-03-17 02:58:14
Autor: Mariusz Merta
spodziewa sie pan jakis przeprosin, sprostowania... ;-) od kaweckiego ?
w zwiazku z warzywami nazwanie go glabem to obelga dla kapusty ;-)
ten gosc jak zwykle sie przesliznie jakby nic sie nie stalo ;-)
co najwyzej mnie albo pana obrzuci epietetami jezeli nie to jego
przyboczny pietrzykowski...
Mariusz Merta

Data: 2009-03-17 11:16:16
Autor: cytryna
[...]

Nic z tego uprzedziłem Kaweckiego i jego przybocznych obrzucając ich bukietem z warzyw dobrze przetrawionym. Teraz tak udekorowani na torsach nie przemkną niezauważeni. Pozdrawiam.

--

spodziewa sie pan jakis przeprosin, sprostowania... ;-) od kaweckiego ?