spółdzielcze własn.prawo do lokalu - spadek

Data: 2012-01-11 22:29:00
Autor: fotd
spółdzielcze własn.prawo do lokalu - spadek
Witam,

Proszę o informację, jaki mam czas od uprawomocnienia wyroku sądowego, (na mocy którego dziedziczę jako jedyny prawny spadkobierca po zmarłym ojcu) na przepisanie w spółdzielni tytułu prawnego z ojca na mnie  ? Czy wystarczy, że dokonam tego przed ewentualną sprzedażą mieszkania,czy też mam na to jakiś (jaki?) określony czas, po którym, tytuł prawny do lokalu może mi przepaść, czy też równie dorbze mogę za 10 lat przepisać, "bo tak chcę" ?Oczywiście, wszelkie zobowiązania reguluję na bieżąco za to mieszkanie. Dziękuję za odpowiedź

Data: 2012-01-11 22:14:40
Autor: _ąćęłńóśż.
spółdzielcze własn.prawo do lokalu - spadek
Generalnie to lepiej być członkiem spółdzielni, niż nie być.

Ale:
Zastanawiam się nad sytuacją:
Kiedy "lepiej" byłoby nie być członkiem s.m.?

Upadłość?, egzekucja?, inny spadek? lub darowizna? lub najem? lub TBS? lub inne spółdzielcze lokatorskie (czasem naprawdę lepiej nie posiadać "prawa do lokalu" - przy czym dotyczy to zarówno teraźniejszości (nie posiada) i przyszłości (nie posiadał)!)?

-- -- -

Data: 2012-01-11 23:29:09
Autor: fotd

Użytkownik "_ąćęłńóśż."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jel1kg$bfr$1@inews.gazeta.pl...

Generalnie to lepiej być członkiem spółdzielni, niż nie być.

podobno teraz, aby przepisać prawo do lokalu (własnościowe) już nie musze być członkiem s.m.

Pytanie dotyczyło jednak czasu, w jakim należy dokonać przepisania prawa do lokalu. Czy jest on ograniczony , czy trwa ad infinitum ?

pozdrawiam

Data: 2012-01-11 22:44:46
Autor: _ąćęłńóśźż.
spółdzielcze własn.prawo do lokalu - spadek
żYCIE ZASKAKUJE:
a TO ZA GRANICĘ WYJEDZIESZ, A TO DO SZPITALA TRAFISZ

--

spółdzielcze własn.prawo do lokalu - spadek