spółdzielcze własn.prawo do lokalu - spadek

Data: 2012-01-11 22:14:40
Autor: _±ćęłńó¶ż.
spółdzielcze własn.prawo do lokalu - spadek
Generalnie to lepiej być członkiem spółdzielni, niż nie być.

Ale:
Zastanawiam się nad sytuacj±:
Kiedy "lepiej" byłoby nie być członkiem s.m.?

Upadło¶ć?, egzekucja?, inny spadek? lub darowizna? lub najem? lub TBS? lub inne spółdzielcze lokatorskie (czasem naprawdę lepiej nie posiadać "prawa do lokalu" - przy czym dotyczy to zarówno teraĽniejszo¶ci (nie posiada) i przyszło¶ci (nie posiadał)!)?

-- -- -
Proszę o informację, jaki mam czas od uprawomocnienia wyroku s±dowego, na
przepisanie w spółdzielni tytułu prawnego z ojca na mnie?

Data: 2012-01-11 23:29:09
Autor: fotd
spółdzielcze własn.prawo do lokalu - spadek

Użytkownik "_±ćęłńó¶ż."  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jel1kg$bfr$1@inews.gazeta.pl...

Generalnie to lepiej być członkiem spółdzielni, niż nie być.

podobno teraz, aby przepisać prawo do lokalu (własno¶ciowe) już nie musze być członkiem s.m.

Pytanie dotyczyło jednak czasu, w jakim należy dokonać przepisania prawa do lokalu. Czy jest on ograniczony , czy trwa ad infinitum ?

pozdrawiam

Data: 2012-01-11 22:44:46
Autor: _±ćęłń󶼿.
spółdzielcze własn.prawo do lokalu - spadek
żYCIE ZASKAKUJE:
a TO ZA GRANICĘ WYJEDZIESZ, A TO DO SZPITALA TRAFISZ

--

spółdzielcze własn.prawo do lokalu - spadek