spoldzielnia

Data: 2012-04-28 06:41:13
Autor: jerzy.n
spoldzielnia

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jnfdkl$7sq$1node2.news.atman.pl...
Witam,
za niedługo jak co roku moja Spółdzielnia robi spęd lokatorów, który ma jej przegłosować co trzeba. Chciałbym, żeby to zaczęło służyć lokatorom. Na początek chcę spowodować zlikwidowanie komisji, które są wybierane z lokatorów i w zasadzie oprócz zbierania się i pobierania diet- nic nie robią. Chciałbym poddać pomysł ich likwidacji, i powołania na ich miejsce jednej komisji, która będzie miała za zadanie kontrolę przetargów, zakupów, etc- a także  będzie mogła zażądać np audytu- wykonanego przez zewnętrzną firmę. Czyli: przetrzepać im papiery.  Prezes nie chce przyjąć wniosku- bo twierdzi, że nie może powstać taka komisja- bo to sprzeczne z prawem (niby nie mają dostępu do tajemnic służbowych).

Każdy spółdzielca ma prawo do wglądu do każdego pisma stwarzanego przez spółdzielnie i pojecie tajemnicy służbowej w spółdzielni to bzdura ..Przegłosować,wybrać nowy zarząd i rządzić .Tylko jesli ja znam ludzi to im nie chce sie chodzić na żadne zebrania i klika robi sobie co chce ...

spoldzielnia