spoldzielnia

Data: 2012-04-28 09:31:40
Autor: _±ćęłń󶼿.
spoldzielnia
No to już masz samych wrogów ;-))

Kiedy¶ "Rzepa" miała cały dział w nieruchomo¶ciach o spółdzielniach, zacznij od tego:
http://www.ekonomia24.pl/artykul/785728-Zarzadu-spoldzielni-nie-odwolasz-.html

-- -- -
chcę spowodować zlikwidowanie komisji, które s± wybierane z lokatorów i w
zasadzie oprócz zbierania się i pobierania diet

Data: 2012-04-29 10:32:35
Autor: Chiron
spoldzielnia
Użytkownik "_±ćęłń󶼿." <j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jngdds$mm7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzięki. Mnie póki co nie chodzi o odwoływanie kogokolwiek. Chciałbym tylko, żeby wydawali pieni±dze w sposób transparentny

serdecznie pozdrawiam

Chiron

spoldzielnia