spółdzielnia mieszkanie, członkostwo itp

Data: 2011-12-12 07:57:44
Autor: K.S.
spółdzielnia mieszkanie, członkostwo itp
Od bardzo dawna jesten członkiem spółdzielni mieszkaniowej i od bardzo dawna mam wkład na
minimalne mieszkanie lokatorskie.
Kilkakrotnie przysyłano mi zawiadomienie o możliwości uzyskania mieszkania
za kwotę ... ze 2 razy większą od tego co można by odzyskać z bardzo starej
książeczki.mieszkaniowej.
Nie reagowałem, bo nie miałem aż tylu pieniędzy.
W końcu wykreśłono mnie z listy czlonków z powodu "braku zainteresowania, braku reakcji na propozycje".
Mogę jeszcze się odwołać do Zebrania Przedstawicieli.
PYTANIE:
Czy warto sobie zawracać tym głowę?
Pieniędzy nadal nie mam, ale może... no właśnie, co?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2011-12-12 12:36:09
Autor: mauser50
W dniu 2011-12-12 07:57, K.S. pisze:
[...]

Brak zainteresowania nie może być powodem do wykreślenie z listy członków jeśli od doręczenia uchwały o wykreśleniu lub wykluczeniu nie upłynęło 6 tygodni to powinieneś uchwałę zaskarżyć do Sądu ale wybór należy do Ciebie.

Z poważaniem Mauser50

Data: 2011-12-12 14:25:36
Autor: K.S.
[...]
Podobno (bo jeszcze nie sprawdziłem) jest tak w Statucie.
Inna rzecz że kiedy zostawałem członkiem, w ówczesnym statucie mogło tego nie być (np uchwalono to kilka lat temu), więc pytanie czy jeśłi tak było, to można mnie teraz z tego powodu wykluczać.

W ogóle dziwi mnie to czemu Spóldzielnia zawraca tym sobie głowę. Przecież żadnych kłopotów ani wydatków  przez to nie miała  (no może jeden list co kilka lat).
Co mi u licha może grozić? jeśli machnę na to ręką.

spółdzielnia mieszkanie, członkostwo itp