spoldzielnia mieszkaniowa i mozliwosc zaska=rzenia uchwaly

Data: 2009-06-27 00:43:19
Autor: Icek
spoldzielnia mieszkaniowa i mozliwosc zaska=rzenia uchwaly
moze jest za pozno i nie moge odszukac.

Interesuje mnie link do zapisu ustawowego o mozliwosci zaskarzenia uchwaly
dzialajacej na niekorzysc czlonka.

Interesuje mnie tez czy jest gdzies sprecyzowane czy uchwaly np. rady
nadzorczej musza byc jakos wywieszane dla czlonkow/przesylane ?

Ile lat wstecz mozna uchwale zaskarazyc zakladajac, ze sie o tym
dowiedzialem np. dzis. ?

Czy o zmianie statutu spoldzielni czlonkowie musza byc powiadamiani ?

Icek

spoldzielnia mieszkaniowa i mozliwosc zaska=rzenia uchwaly