społeczny załatwiacz mandató

Data: 2009-10-07 11:02:31
Autor: marines
społeczny załatwiacz mandató
jak w temacie:

http://miasta.gazeta.pl/olsztyn/1,48726,7113483,W_centrum_krazy_spoleczny_zalatwiacz_mandatow.html

i policja jest zadowolona - nic tylko montować kamerę na kierownicy i
przekazywać im filmiki z gazeciarskich wyprzedzań.

pozdr.

marines

Data: 2009-10-07 06:05:26
Autor: Korban
On 7 Paź, 13:02, "marines" <marines.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Sęk w tym, że przeciętna kamera, którą da się zamontować na kierze
(może lepiej na kasku, czy głowie :)), jest znacznie droższa od
przeciętnego kompaktu. Zaś jakość obrazu znacznie gorsza :/.

Mirek

Data: 2009-10-07 15:13:47
Autor: Raist
[SPAM] społeczny załatwiacz mandató
Użytkownik "Korban" <mireks77@gmail.com> napisał w wiadomości news:47bd89f8-f9f1-4d86-9555-81053058a6fdv20g2000vbs.googlegroups.com...
Sęk w tym, że przeciętna kamera, którą da się zamontować na kierze
(może lepiej na kasku, czy głowie :)), jest znacznie droższa od
przeciętnego kompaktu. Zaś jakość obrazu znacznie gorsza :/.

sprzedam taka kamerkę Oregon 640x480 na karty SD
:)

Raist

Data: 2009-10-08 01:40:29
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Pytanie, czy warto.
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-08 13:42:31
Autor: robert1
[...]

Nawet rejestracji nie będzie można odczytać, Rozdzielczość mówi sama za siebie...

Data: 2009-10-08 18:47:25
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 08.10.2009 13:42 użytkownik robert1@mailinator.com napisał :
[...]

Będzie można, albo nie będzie można. Rozdzielczość bardzo często nie jest głównym wyznacznikiem jakości obrazu, a przynajmniej na pewno nie jest jedynym.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-08 21:57:54
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Miki, nie rób sobie jaj.
BTW ta kamera nie radzi sobie z poruszaniem jej.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-07 15:27:04
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 07.10.2009 15:05 użytkownik Korban napisał :
[...]

Przesadzasz, jeździłem raz testowo z telefonem komórkowym w roli kamery na kierownicy i było przyzwoicie.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-07 22:23:01
Autor: Korban
On 7 Paź, 15:27, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
> [...]
> przeciętnego kompaktu. Zaś jakość obrazu znacznie gorsza :/.

Przesadzasz, jeździłem raz testowo z telefonem komórkowym w roli kamery

Pewnie tak, choć np. moja komóra, nie będąca jakimś chłamem,
rejestruje słaby obraz video. Co do jakości obrazu z kamer rowerowych,
obejrzałem kilka filmów nakręconych nimi. Dopiero droższe modele
(takie w okolicach, 1k zł) nagrywały porządny obraz. Ale to już trochę
OT.

Mirek

Data: 2009-10-08 12:58:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

A moje filmy złe?
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-07 13:11:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Synowie i córki ormowców.
A może znajomi płaszczycy?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-07 11:34:00
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-07, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

jak w temacie:

[...]

Synowie i cĂłrki ormowcĂłw.
A może znajomi płaszczycy?

zyguś, ustrój Ci się pomerdał.

Data: 2009-10-08 01:34:01
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Synowie i cĂłrki!
Co w tym widzisz pomerdanego?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-08 07:47:27
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-07, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

jak w temacie:

[...]

W wyzywaniu od ormowców kogoś, kto się wkurzył i raportuje
przeszkadzające źle zaparkowane samochody? Widzę:
 - głupotę
 - zaściankowość/moralność Kalego
 - zupełną ignorancję wobec realiĂłw historycznych i współczesnych

Pick any two.

Data: 2009-10-08 13:00:33
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Janek, wiesz czym było ormo?
Odpowiadam: NIE! NIE WIESZ! DOCZYTAJ!

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-08 11:02:46
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-08, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Synowie i cĂłrki ormowcĂłw.
[...]

Odpowiadam: mylisz się. To co, wybrałeś już dla siebie coś? :P

Data: 2009-10-08 13:03:57
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ty widzisz, ale ja nie widzę, więc...
:/

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-07 13:29:14
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Wed, 07 Oct 2009 13:11:42 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

[...]

Czyli jak zobaczysz, że ktoś piłuje ulocka, to też olejesz, bo jeszcze ktoś
cię weźmie za syna ormowca?

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-10-07 13:56:44
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 07.10.2009 13:11 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :

[...]

Tiaaa, zaparkuj takiemu na dojściu do domu, pierwsze co zrobi, to zadzwoni po SM. Ale jak jemu to zrobią, to znaczy musieli być ORMOwcy i konfidenci. W normalnych krajach to się nazywa postawa obywatelska, u nas kapusiostwo.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-07 14:09:48
Autor: Mariusz Kruk
społeczny załatwiacz mandató
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mikołaj "Miki" Menke"
[...]

Dziedzictwo czasów, w których państwo nie było "nasze".

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2009-10-07 18:06:19
Autor: kml

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:hahroc$i01$1news.interia.pl...

[...]

Maszpunto?

kml
Last update 04/10/2009 napęd na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza.

Data: 2009-10-08 01:37:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Dlaczego chcesz dołączyć do grona idiotów?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-08 01:40:45
Autor: stefandora
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Dlaczego chcesz dołączyć do grona idiotów?

Dlaczego namiętnie wycinasz info o cytowanych użytkownikach?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-08 01:58:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
społeczny załatwiacz mandató

Dlaczego chcesz dołączyć do grona idiotów?

Dlaczego namiętnie wycinasz info o cytowanych użytkownikach?

Taką mam filozofię i lubię utrudniać życie innym.
:/
BTW nie znoszę, gdy ktoś pisze, że robię coś idiotycznego.

Żegnaj.
BUAHHAHA

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-08 07:50:04
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-07, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[...]

Ĺťegnaj.
BUAHHAHA

Czyżbyś właśnie zPLONKował połowę precla? Mądry chłopczyk!

Data: 2009-10-08 13:01:05
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ja?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-08 06:45:28
Autor: kml
społeczny załatwiacz mandató

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
Maszpunto?

Dlaczego chcesz dołączyć do grona idiotów?

Czasami trzeba Cię pstryknąć w nos jak coś głupiego napiszesz, ot co :)

Data: 2009-10-08 12:58:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
społeczny załatwiacz mandató

Maszpunto?

Dlaczego chcesz dołączyć do grona idiotów?

Czasami trzeba Cię pstryknąć w nos jak coś głupiego napiszesz, ot co :)

Mnie pstryczek?
Mnie?!

Co niby głupiego?
Myślisz, że taki synuś/córeczka nie mogą robić tak jak tatuś robił?
Wiesz czym było ormo?
A może jesteś zbyt młody i mylisz ormo z zomo?

A z masz punto, to w ogóle dziwna sprawa jest.
Ludzie mi to piszący chcą być z miejsca idiotami. Zwrot zastosowany przeze mnie miał na celu zgaszenie durniów nie mających pojęcia o temacie.

To tak jakby ktoś tobie próbował ukraść jakiś element roweru przymocowany śrubą imbusową, a złodziej próbował to zrobić kombinerkami. Ty napisałbyś: wiesz jak wygląda klucz imbusowy?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-08 18:43:41
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 08.10.2009 12:58 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :

[...]

Nie, otóż nie mogą.

Wiesz czym było ormo?
A może jesteś zbyt młody i mylisz ormo z zomo?

A Ty wiesz czym było ORMO? Bo właśnie piszesz jakbyś nie wiedział. Nie spodziewałem się tego po Tobie.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-08 21:55:11
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Nie rozbawiaj mnie.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-08 21:14:28
Autor: kml

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:hakfal$do9$1news.interia.pl...

[...]

Nop :>

Co niby głupiego?
Myślisz, że taki synuś/córeczka nie mogą robić tak jak tatuś robił?
Wiesz czym było ormo?
A może jesteś zbyt młody i mylisz ormo z zomo?

Nie mylę.

A z masz punto, to w ogóle dziwna sprawa jest.
Ludzie mi to piszący chcą być z miejsca idiotami. Zwrot zastosowany przeze mnie miał na celu zgaszenie durniów nie mających pojęcia o temacie.

No comment ;)

To tak jakby ktoś tobie próbował ukraść jakiś element roweru przymocowany śrubą imbusową, a złodziej próbował to zrobić kombinerkami. Ty napisałbyś: wiesz jak wygląda klucz imbusowy?

Szczerze: nic bym nie pisał a już na pewno nie na pms :)

Data: 2009-10-07 22:50:20
Autor: stefandora
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
[...]

Trollujesz? Toż podobny temat był wałkowany całkiem niedawno. Napisałeś to samo.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-08 01:39:50
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Należysz do którejś z grup?

Żegnaj!
BUAHAHAHAHAH

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-07 13:36:04
Autor: bans
marines pisze:

jak w temacie:
http://miasta.gazeta.pl/olsztyn/1,48726,7113483,W_centrum_krazy_spoleczny_zalatwiacz_mandatow.html

Brawo!

"Entuzjazmu mundurowych nie podzielają inni kierowcy. - Wiadomo, że w centrum brakuje miejsc postojowych. Zachowanie przepisowej odległości 1,5 metra na chodniku jest w wielu przypadkach praktycznie niemożliwe - mówi kierowca, z którym rozmawiałem przy ul. Pieniężnego."

I właśnie roszczeniową postawę takich pajaców trzeba tępić. Biedaczek, nie ma gdzie zaparkować... Samochód i telewizja są chyba dla niektórych tak samo ważne, jak powietrze.

--
bans

Data: 2009-10-07 13:50:58
Autor: arturbac
społeczny załatwiacz mandatów
bans pisze:
marines pisze:

[...]

To mi przypomina tłumaczenie kierowcy ciężarówki który wyprzedzał mnie obok innego samochodu na 2 pasach ruchu.
Na światłach po dogonieniu go na pytanie czy chciał mnie zabić:
"A co miałem zrobić lewy pas był zajęty przecież muszę jakoś wyprzedzić"

Data: 2009-10-07 21:37:44
Autor: Ryszard Mikke
arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> napisał(a):
bans pisze:
Na światłach po dogonieniu go na pytanie czy chciał mnie zabić:
"A co miałem zrobić lewy pas był zajęty przecież muszę jakoś wyprzedzić"

Na szczęscie coraz mniej takich. Dziś telepałem się bocznymi drogami z
Żyrardowa do DC i wszyscy grzecznie jechali za mną (20-25/h, nad przełożeniami będę musiał popracować ;) ).

rmikke

Data: 2009-10-07 15:26:30
Autor: dziki
Użytkownik "marines" <marines.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hahsg7$ao$1inews.gazeta.pl...
jak w temacie:

http://miasta.gazeta.pl/olsztyn/1,48726,7113483,W_centrum_krazy_spoleczny_zalatwiacz_mandatow.html

mam mieszane odczucia co do takich spolecznikow. Wazny jest zdrowy rozsadek. Prawda jest taka, ze miasta sa przepelnione i nieprzygotowane na taka ilosc samochodow jaka jest obecnie takze to, ze sie parkuje tam gdzie teoretycznie nie mozna, ale nie jest to specjalnie uciazliwe dla innych jest dla mnie do przyjecia. I wlasnie policja i sm przymykaja na takie zachowanie oko. Jak ten pan pojdzie na ilosc to bez problemu bedzie strzelal setki fotek dziennie. No a takich formalistow to chyba raczej nikt nie trawi.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-10-07 13:41:11
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-07, dziki wrote:
[...]

Zgadzam się.

Ale, artykuł nie do końca mówi, czy ten konkretnie koleś jest formalistą
chodzącym z miarką, czy po prostu wyłapującym samochody, które właśnie
komuś przeszkadzają lub np. niszczą trawnik.

Co innego ten z Łodzi czepiający się o kolor godła. :)

Data: 2009-10-07 15:47:38
Autor: bans
dziki pisze:

mam mieszane odczucia co do takich spolecznikow. Wazny jest zdrowy rozsadek.

Aha, czyli ten pan ma go mieć, a stada osłów wyjeżdżających samochodami na miasto i parkujących gdzie popadnie nie muszą? Bo dla mnie właśnie zdrowym rozsądkiem jest unikanie jazdy samochodem kiedy tylko można.
I wariatem jest dla mnie koleś, który jedzie samochodem do pracy 3km, a nie facet, który zgłasza nieprawidłowe parkowanie.

ale nie jest to specjalnie uciazliwe dla innych jest dla mnie do przyjecia.

Ach, oczywiście, bo dopóki ty nie masz z tym kłopotów, to problem nie istnieje. Super.

I wlasnie policja i sm przymykaja na takie zachowanie oko.

Bo są leniwymi, niekompetentnymi pajacami. Życzę ci, żebyś choć raz z nimi miał do czynienia - jedyny co potrafią, to namawiać poszkodowanego do zrezygnowania ze zgłoszenia - bo przez to muszą się zająć sprawą i psuje im to statystyki.

Jak ten pan pojdzie na ilosc to bez problemu bedzie strzelal setki fotek dziennie.

I dobrze!

No a takich formalistow to chyba raczej nikt nie trawi.

Policjanci i ludzie rodzaju "mnie sie należy" może nie trawią. Ja go popieram!

Jak się kierowcy zaczną bać nieuchronności mandatu, to może zmądrzeją. Choć wątpię, bo z nami to jak z Mojżeszem i 40-letnia wędrówką po pustyni - muszą najpierw wymrzeć wszyscy pamiętający poprzedni system i może coś się wtedy zmieni... Choć wątpię, głupota ludzka jest niezmienna.

BTW znam miejsce, gdzie na bramie wjazdu na podwórko zdesperowany właściciel powiesił kartkę z prośbą o zostawienie swojego numeru telefonu w przypadku zablokowania mu wjazdu, sam chce zadzownić i powiedzieć, że chce wjechać na własne podwórze. I co? Wjazd jest dalej notorycznie blokowany, bo niektórzy są tępi i tyle.

--
bans

Data: 2009-10-07 16:07:27
Autor: dziki
społeczny załatwiacz mandató
I wariatem jest dla mnie koleś, który jedzie samochodem do pracy 3km, a nie facet, który zgłasza nieprawidłowe parkowanie.

spoko, mniej emocji i przeczytaj sobie jeszcze raz mojego posta. Dla mnie wariatem jest frustrat spolecznik, ktory bedzie pykal fotki tym, ktorzy zamiast 1.5m zostawiaja 1.2m.

[...]

no to jakis frajer jest, ze nie dzwoni na sm. Ci w takim wypadku odholowywuja pacjentowi auto na parking policyjny. Jak sie problem nie rozwiaze to montuje skladana bramke na klodke. I nikt juz mi tam nie zaparkuje.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-10-07 16:23:08
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 07.10.2009 16:07 użytkownik dziki napisał :
[...]

Chyba nie wiesz w jakim kraju żyjesz. U nas nie istnieje system odholowywania aut, gdyby istniał, to by to wszystko trochę inaczej wyglądało. W Krakowie na przykład, nawet jeśli zastawisz tramwaj, to będą czekać godzinę aż wrócisz.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-07 16:38:26
Autor: dziki
Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w wiadomości news:crkup6-nb6.ln1menek.one.pl...

[...]

straszna lipe macie w Kraku. Mi np raz w Bielsku auto odholowali i nikt na mnie nie czekal, a nawet tramwajow nie mamy, hihi. Pozostaje wiec bramka i klodka i problem rozwiazany. Widzicie problemy, zamiast prostych rozwiazan.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-10-07 14:45:21
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-07, dziki wrote:
[...]

straszna lipe macie w Kraku.

To prawda, kpina niesamowita. :/

Data: 2009-10-07 16:54:10
Autor: ToMasz
dziki pisze:
[...]

niema prostych rozwiazań. ja mam kawałek ziemi w centrum, a przed nim
parking. parking miasta, na nim brak boksów. jak niema boksów to można
stawac jak sie chce. jak chce mieć dojazd to porszę pokazać sądowny akt
służebności. Słuzebności nie dostane bo koliduje to z parkingiem. w
koncu jak ktoś stanął autem na mojej ziemi to straż miejska i drogówka
nie interweniowały bo całe zdarzenie było poza pasem drogowym, musiała
przyjechac inna jednostka która reagowała na "wtargniecie" na mój teren
i pozostawienie tam samochodu. PAranoja. Dało sie to załatwic, tak jak
pisał przedpiśca - karteczki z numerami telefonów - dzwonimy do siebie -
5 minut i jest odblokowane. przynajmniej stoją "sami swoi" a nie obcy.
ToMasz

PS jakby takie filmowanie było "prawnie usankcjonowane" i każdy mógłby
być oficjalnie ormowcem, szczególnie siedząc za kierownicą samochodu to
ilość wypadków spadła by do 10%. Już dawno mówiłem ze polacy niebawem
dorównają kulturą innym porządniejszym narodom. ale nie ze względu na
przemiany morlane, tylko spadek cen kamer.

Data: 2009-10-07 14:57:24
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-07, ToMasz wrote:
dziki pisze:

[...]

A na czym opierasz wniosek, Ĺźe nie jest "prawnie usankcjonowane"?

Data: 2009-10-07 17:00:45
Autor: johnkelly
ToMasz pisze:

[...]

Ciut nie chwytam. Masz działkę. Przed twoją działką jest działka gminna przez którą musisz przejechać by się dostać na swoją. Często nie możesz się na swoją działkę dostać ze względu na dość dowolne parkowanie na działce gminnej, której przeznaczeniem jest parking. O jakiej służebności piszesz? O ile mi wiadomo gmina ma obowiązek zapewnić ci wjazd z drogi gminnej, jeśli nie może bo nie graniczysz z drogą a tylko działką należącą do gminy będąca poza pasem drogowym to taka służebność chyba jest tylko formalnością sądową. Niech mnie ktoś poprawi w razie czego.

--
Maciej "johnkelly" Różalski ..... gg:1716136 ..... johnkelly(at)wp.pl
blog: www.maciejrozalski.eu .........................................

Data: 2009-10-07 22:53:37
Autor: ToMasz
johnkelly pisze:
ToMasz pisze:

[...]

przy polubownym załatwianiu słuzebności dostałęm odpowiedz ze mam
_dojście_ do działki ( przez srodek budynku) od innej ulicy. to zgodne z
prawdą. tyle ze już smieciarka od tej drugiej stronynie podjedzie po
kubły. tego jakoś niktn ie zauważył. bramy z wielkim napisem wjazd nie
parkować też. no a stróże prawa - jak papierku od sądu nie zobaczą to
nie mogą działać.
inna inkszość ze moim administratorem(wspólnoty) jest ta sama osoba
która administruje wszystkim do okoła( wraz z terenami miasta) tak wiec
musi napisać sama do siebie prośbe, a to niewykonalne. czeka mnie zmiana
administratora potem sąd.
ToMasz

ps zeby nie było ze to off topic: na tym terenie jest sklep rowerowy !

Data: 2009-10-08 08:57:35
Autor: johnkelly
ToMasz pisze:

[...]

Lepiej sie przy tym zakręć bo (sądząc po opisie) kiedyś może się okazać, że na trasie wyrośnie ci budynek zamiast parkingu i będziesz tam wchodził bezpośrednio ze śmigłowca.

Data: 2009-10-07 19:01:36
Autor: BoDro
"Mikołaj "Miki" Menke" napisał:

[...]

.... ale jak znajdą się w tramwaju pasażerowie "z jajami", to i w Krakowie
można ten problem rozwiązać bez oczekiwania na właściciela zawalidrogi :-)

" Wysiedli z tramwaju i przestawili samochód, mają dosyć/POK

Do niecodziennej sytuacji doszło wczoraj na ulicy Długiej. Tramwaj
wypełniony po brzegi powracającymi z pracy ludźmi, został zablokowany na
kilkanaście minut, ponieważ źle zaparkowany samochód wystawał na torowisko.
Byłoby to coś zupełnie normalnego w Krakowie, gdyby nie to, że pasażerowie
wyszli z tramwaju i sami przestawili samochód. Wielu Krakowian ma już dosyć
korków i obietnic, że dzięki komunikacji miejskiej bez problemu i szybko
dotrą do pracy. Każdego roku w Krakowie dochodzi do 200 takich przypadków."

http://tiny.pl/hqlxt

Data: 2009-10-10 18:05:07
Autor: amrac
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
 W Krakowie na przykład, nawet jeśli zastawisz tramwaj, to będą czekać godzinę aż wrócisz.
A ja widziałem jak na Karmelickiej odholowali Cayenne, bronił się zażarcie alarmami ale i tak nie dał rady wyciągarce:)

Data: 2009-10-10 18:24:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Za ew. uszkodzenie auta pójdzie z naszych podatków.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-10 19:29:58
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 10.10.2009 18:24 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :

[...]

A nie z ubezpieczenia?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-10 19:44:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Obudź się!
A kto łoży na policję i strasz wiejską?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-10 20:29:08
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 10.10.2009 19:44 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :

[...]

Chyba lepiej, żeby poszło z ubezpieczenia, niż od policji? Zawsze jest ryzyko, od czasu do czasu może się zdarzyć wtopa, ale ogólny rozrachunek jest na plus i same korzyści są z odholowywania. Więc nie bardzo wiem o co Ci chodzi.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-08 08:35:00
Autor: Jan Cytawa
dziki napisał:

> [...]

no to jakis frajer jest, ze nie dzwoni na sm. Ci w takim wypadku odholowywuja pacjentowi auto na parking policyjny. Jak sie problem nie rozwiaze to montuje skladana bramke na klodke. I nikt juz mi tam nie zaparkuje.

U mnie przed blokiem jest dokladnie taka sytuacja. Nie ma sposobu by
garaz nie zostal zastawiony. Obok jest szklola i codziennie setki ludzi
odwozi swoje pociechy. Czym to skutkuje to lepiej nie mowic. Nie pomaga
spuszczanie powietrza ani inne szykany. Najlepiej postawic swoj drugi
stary samochod niech trzyma miejsce.

Jan Cytawa

Data: 2009-10-10 18:06:51
Autor: amrac
społeczny załatwiacz mandató
W Niemczech np nie odholowują na parking policyjny a na najbliższe miejsce gdzie można parkować. Tak przynajmniej słyszałem.

Data: 2009-10-07 15:54:47
Autor: Kazimierz Uromski
dziki wrote:
[...]

Jeśli są takie miejsca, to powinno się tam zalegalizować parkowanie albo jeśli jednak jest to uciążliwe - karać. Przymykanie oka to chyba nie jest najlepsze rozwiązanie...

Data: 2009-10-08 08:28:59
Autor: Jan Cytawa
dziki napisał:

[...]

Szczerze mowiac sam mam podobne zapedy, zeby takie fotki robic.
Oczywiscie tylko w skrajnych przypadkach glupoty. Np. wjezdza gosciu
blaszakiem na chodnik i podjezdza 10 cm od muru posesji. Jedyny sposob
przejscia chodnikiem to zejscie na jezdnie.

Niestety  prawda jest taka, ze nasze miasta sie zapychaja. I nie pomoze
tu budowa kolejnych miejsc parkingowych, bo praktyka panstw
motoryzacyyjnie nas wyprzedzajacych jest taka, ze im wiecej miejsc
parkingowych tym wieksze korki. Miasta zachodnie juz dawno zostaly
totalnie zakorkowane a jesli nam sie wydaje, ze u nas sa duze korki to
nam sie wydaje. Np. w Hiszpanii ludziska smialo stawiaja samochody na
zakazach i to w dodatku w kilku rzedach. Oczywiscie samochody zostawiaja
otwarte, zeby mozna bylo go w razie potrzeby przepchac. I nie dziwny
jest obrazek, ze np. o 17 czy 18 na srodku drogi stoi pojedynczy
samochod. Nam do takich obrazkow jeszcze daleko.

Jan Cytawa

Data: 2009-10-08 07:48:55
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-10-08, Jan Cytawa wrote:
dziki napisał:

[...]

Wystarczy i 60cm, żeby były problemy z przedarciem się z wózkiem.

Data: 2009-10-08 12:59:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Słowa klucze: skrajne przypadki głupoty

zyga