społeczny załatwiacz mandató

Data: 2009-10-07 06:05:26
Autor: Korban
społeczny załatwiacz mandató
On 7 Paź, 13:02, "marines" <marines.SKA...@gazeta.pl> wrote:
jak w temacie:

http://miasta.gazeta.pl/olsztyn/1,48726,7113483,W_centrum_krazy_spole...

i policja jest zadowolona - nic tylko montować kamerę na kierownicy i
przekazywać im filmiki z gazeciarskich wyprzedzań.

Sęk w tym, że przeciętna kamera, którą da się zamontować na kierze
(może lepiej na kasku, czy głowie :)), jest znacznie droższa od
przeciętnego kompaktu. Zaś jakość obrazu znacznie gorsza :/.

Mirek

Data: 2009-10-07 15:13:47
Autor: Raist
[SPAM] społeczny załatwiacz mandató
Użytkownik "Korban" <mireks77@gmail.com> napisał w wiadomości news:47bd89f8-f9f1-4d86-9555-81053058a6fdv20g2000vbs.googlegroups.com...
Sęk w tym, że przeciętna kamera, którą da się zamontować na kierze
(może lepiej na kasku, czy głowie :)), jest znacznie droższa od
przeciętnego kompaktu. Zaś jakość obrazu znacznie gorsza :/.

sprzedam taka kamerkę Oregon 640x480 na karty SD
:)

Raist

Data: 2009-10-08 01:40:29
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Pytanie, czy warto.
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-08 13:42:31
Autor: robert1
[...]

Nawet rejestracji nie będzie można odczytać, Rozdzielczość mówi sama za siebie...

Data: 2009-10-08 18:47:25
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 08.10.2009 13:42 użytkownik robert1@mailinator.com napisał :
[...]

Będzie można, albo nie będzie można. Rozdzielczość bardzo często nie jest głównym wyznacznikiem jakości obrazu, a przynajmniej na pewno nie jest jedynym.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-08 21:57:54
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Miki, nie rób sobie jaj.
BTW ta kamera nie radzi sobie z poruszaniem jej.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-07 15:27:04
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 07.10.2009 15:05 użytkownik Korban napisał :
[...]

Przesadzasz, jeździłem raz testowo z telefonem komórkowym w roli kamery na kierownicy i było przyzwoicie.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-07 22:23:01
Autor: Korban
On 7 Paź, 15:27, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
> [...]
> przeciętnego kompaktu. Zaś jakość obrazu znacznie gorsza :/.

Przesadzasz, jeździłem raz testowo z telefonem komórkowym w roli kamery

Pewnie tak, choć np. moja komóra, nie będąca jakimś chłamem,
rejestruje słaby obraz video. Co do jakości obrazu z kamer rowerowych,
obejrzałem kilka filmów nakręconych nimi. Dopiero droższe modele
(takie w okolicach, 1k zł) nagrywały porządny obraz. Ale to już trochę
OT.

Mirek

Data: 2009-10-08 12:58:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]