spolka cywilna z 2 spolek z o.o.

Data: 2010-01-13 13:40:33
Autor: Pab_lo
spolka cywilna z 2 spolek z o.o.
witam

Jest sobie taki patent.
Zostaje udzialowcem jednej spolki z o.o. Ta spolka z o.o. z inna spolka z o.o. rejestruje spolke cywilna ktorej jestem jedynym pelnomocnikiem.

Teoretycznie wszystko wyglada ok.
Ale teraz czym odpowiadam bedac udzialowcem jednej z tych spolek z o.o. ? Czy za zobowiazania sc ktorej jestem pelnomocnikiem odpowiadam tylko ja czy spolki z o.o. ktore sa jej udzialowcami?

Picasso

Data: 2010-01-13 13:45:22
Autor: Leszek
spolka cywilna z 2 spolek z o.o.
In article <hikfl1$7eo$1@nemesis.news.neostrada.pl>, nicponim@pl.pl says...>
[...]

to moze spolka komandytowa gdzie jedna spolka z o.o. jest komplementariuszem i odpowiada za zobowiazania a druga komandytariuszem i nie odpowiada za zobowiazania.

reprezentuje calosc zarzad pierwszej spolki z o.o. ktory nie odpowiada za zobowiazania spolki swoim majatkiem (poza slynnym art. 299 KSH ale to inna sprawa).

Data: 2010-01-14 16:11:56
Autor: Ok
spolka cywilna z 2 spolek z o.o.
Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hikfl1$7eo$1nemesis.news.neostrada.pl...
witam

Jest sobie taki patent.
Zostaje udzialowcem jednej spolki z o.o. Ta spolka z o.o. z inna spolka z o.o. rejestruje spolke cywilna ktorej jestem jedynym pelnomocnikiem.

Jak Sp. z o.o. z drug± Sp. z o.o. mog± założyć s.c.?

Data: 2010-01-15 00:38:22
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 14 Jan 2010, Ok wrote:

[...]

  Hm...
  Sugerujesz, że sp. z o.o. nie jest osob±? (prawn± w szczególno¶ci)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-01-15 12:09:48
Autor: Ok
spolka cywilna z 2 spolek z o.o.
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:Pine.WNT.4.64.1001150034200.2492quad...
On Thu, 14 Jan 2010, Ok wrote:

[...]

Dawno nie zajmowałem się s.c.  i pewnie st±d me laickie pytanie :-)
Dzięki za odpowiedĽ

Data: 2010-01-15 08:35:41
Autor: Maddy
W dniu 14-01-2010 16:11, Ok pisze:
Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jak Sp. z o.o. z drugą Sp. z o.o. mogą założyć s.c.?

W bardzo prosty sposĂłb.
Zarządy obydwu Spółek spotykają się, dogadują warunki i podpisują umowę.

:-) MSPANC

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813