spolka cywilna z 2 spolek z o.o.

Data: 2010-01-13 13:45:22
Autor: Leszek
spolka cywilna z 2 spolek z o.o.
In article <hikfl1$7eo$1@nemesis.news.neostrada.pl>, nicponim@pl.pl says...>
witam

Jest sobie taki patent.
Zostaje udzialowcem jednej spolki z o.o. Ta spolka z o.o. z inna spolka z o.o. rejestruje spolke cywilna ktorej jestem jedynym pelnomocnikiem.

Teoretycznie wszystko wyglada ok.
Ale teraz czym odpowiadam bedac udzialowcem jednej z tych spolek z o.o. ? Czy za zobowiazania sc ktorej jestem pelnomocnikiem odpowiadam tylko ja czy spolki z o.o. ktore sa jej udzialowcami?

Picasso

to moze spolka komandytowa gdzie jedna spolka z o.o. jest komplementariuszem i odpowiada za zobowiazania a druga komandytariuszem i nie odpowiada za zobowiazania.

reprezentuje calosc zarzad pierwszej spolki z o.o. ktory nie odpowiada za zobowiazania spolki swoim majatkiem (poza slynnym art. 299 KSH ale to inna sprawa).

spolka cywilna z 2 spolek z o.o.