spór z wodociągami

Data: 2013-07-09 23:00:54
Autor: Budzik
spór z wodociągami
Osobnik posiadający mail karolakowie1@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Przed pewnym czasem pisałem, jak to wodociągi warszawskie wpadły na nowy pomysł zarobku bez wysiłku. Otóż oplombowały one (zresztą jak się zdaje, nie tylko u mnie) nie tylko wodomierz, ale i 2 zawory odcinające, tj przed, jak i ten bezpośrednio za miernikiem. Teraz jeśli klient z jakiegoś powodu chce zamknąć wodę w domu, to musi nie tylko wzywać ekipę z wodociągów, ale i zapłacić ok 150 zł za zerwanie plomby.

To chyba jakieś jaja...
Kto plombuje zawory?

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2013-07-10 01:15:56
Autor: p47
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-10 01:00, Budzik pisze:
[...]

Ekipa MPWiK przy okazji wymiany wodomierza (okresowego w związku z upływem legalizacji).

Data: 2013-07-10 01:21:50
Autor: p47
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-10 01:15, p47 pisze:
[...]

Dodam, ze zarówno ekipa monterów plombująca, jak i list -odpowiedź uzasadnia to tym, ze te zawory (wg nich) są rzekomo ich własnością, a więc w tej sytuacji nie zgadzają się, aby ktoś inny (właściciel domu) używał je bezpłatnie.
Chcesz zawór zamknąć,- płać 147,50zł  za zerwanie plomby + dojazd ekipy.
Sk..syństwo, szczególnie, gdy zawór ZA wodomierzem nigdy nie był wodociągom przekazywany, a oni sobie go prawem kaduka zawłaszczyli, tworząc pojęcie "zespół wodomierza" interpretowany przez nich jako wodomierz i 2 sąsiadujące z obu stron zawory.

Data: 2013-07-09 17:19:55
Autor: Przemek Lipski
spór z wodociągami
Nie prosciej olac te plombe na zaworze za licznikiem i uzywac sobie wedlug potrzeb? Jakby co to powiedziec, ze tam nie bylo plomby, a zawor jest Twoj. I co ci moga zrobic? Licznik oplombowany, wiec nielegalnego poboru nie wcisna ci...

Data: 2013-07-10 02:29:34
Autor: PM
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-10 02:19, Przemek Lipski napisał(a):
[...]

Zadzwoń do nich w środku nocy z prośbą o zdjęcie plomby z zaworu, bo kapiąca woda przeszkadza ci w spaniu ;) Zapewne powiedzą Ci żebyś sobie sam zamknął wodę, ale ponieważ oni wszystkie rozmowy muszą nagrywać, więc będziesz miał dowód na to że zerwanie nie było bezprawne :)
Czasami tylko takie metody skutkują. Bo jakoś nie widzę żeby im się chciało jeździć po nocach do kapiącego kranu, hehe

--
PM

Data: 2013-07-10 10:55:57
Autor: Budzik
spór z wodociągami
Osobnik posiadający mail pm@xx.xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

ponieważ oni wszystkie rozmowy muszą nagrywać,

A skąd takie "muszą" wynika?

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2013-07-10 14:08:24
Autor: PM
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-10 12:55, Budzik napisał(a):
Osobnik posiadający mail pm@xx.xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

ponieważ oni wszystkie rozmowy muszą nagrywać,

A skąd takie "muszą" wynika?

Wszystkie rozmowy na liniach alarmowych muszą być rejestrowane. Jest na to odpowiedni przepis, przynajmniej jeszcze jakiś czas temu był :)

--
PM

Data: 2013-07-10 17:00:48
Autor: Budzik
spór z wodociągami
[...]

U mnie numer alarmowy jest do dwóch majstrow zajmujących sie instalacjami.
Na komórkę.
Ciekawe jak oni nagrywają :)

Możesz podac ten przepis? --
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
wyrosną starzy, wkurwieni..?"  J. Kofta

Data: 2013-07-10 21:46:23
Autor: PM
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-10 19:00, Budzik napisał(a):
[...]

Sorry za wprowadzenie w błąd - ów przepis zniknął w zeszłym roku, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś sam nagrywał rozmowę, może się przydać :)

Czy firma pobiera również opłatę za zerwanie plomby przez nich? Czy tylko przez Ciebie?

--
PM

Data: 2013-07-10 22:57:58
Autor: Rafał \"SP\" Gil
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-10 21:46, PM pisze:

[...]
MoĹźesz podac ten przepis?
Sorry za wprowadzenie w błąd - ów przepis zniknął w zeszłym
roku,

A możesz podać ów zniknięty przepis ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2013-07-10 23:18:28
Autor: PM
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-10 22:57, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
[...]

Nie dam rady, pytałem o ten przepis speca który instalował takie urządzenia w wielu firmach typu gazownie, elektrownie, wodociągi itd.
Koleś ma poszukać, ale znając jego burdel, to może być z tym kłopot ;)
Trzeba sprawdzić na stronie takiej firmy czy rejestruje rozmowy, albo samemu to zrobić, innej drogi niema.
Z tego co znalazłem to w tym przypadku przepisy dot. plomb wymyśliła sobie warszafka i to nie jest pierwszy taki problem.

--
PM

Data: 2013-07-10 23:00:38
Autor: Budzik
spór z wodociągami
Osobnik posiadający mail pm@xx.xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

speca który instalował takie urządzenia w wielu firmach

hihihihi

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2013-07-11 01:37:23
Autor: PM
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-11 01:00, Budzik napisał(a):
Osobnik posiadający mail pm@xx.xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

speca który instalował takie
urządzenia w wielu firmach

hihihihi

Pewnie było za dużo sporów i dlatego postanowili ukrócić ten przepis :)
Firmy nie mogły nabijać ludzi w butelkę, więc wystarczyło zmienić jeden paragraf w jakiejś ustawie i już interes się kręci od nowa :)
To niestety zawsze w ten sposób działało, szary obywatel zawsze bedzie na straconej pozycji :/

--
PM

Data: 2013-07-11 09:00:35
Autor: Budzik
spór z wodociągami
[...]

Chyba nie zrozumiales.
Nie zdziwiło cię, ze te historie opowaida czlowiek, którego byt ekonomiczny jest polepszany dzieki takim przepisom?

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2013-07-11 21:49:20
Autor: PM
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-11 11:00, Budzik napisał(a):
[...]

To chyba Ty nie zrozumiałeś :)
Jego byt nie zmienił się zbytnio, bo rozmowy w dalszym ciągu są nagrywane, ale tym razem dla celów wewnętrznych - teraz firma może powiedzieć że "nie mamy nagrania i jak nam udowodnisz że to Ty masz rację"? Zresztą ten człowiek zajmuję się głównie monitoringiem i systemami dozoru.

A do przedmówcy, to po primo spuść trochę z tonu, bo nie jesteś kolego pod budką z piwem, a po drugie primo przejrzyj sobie sam 100 ustaw, zacząłbym od tej gdzie jest mowa o ratownictwie i dozwolonych sposobach monitoringu(pewnie coś z bajki mswia/telkom). Ja nie mam na to najmniejszej ochoty, ani czasu żeby szukać wygasłych przepisów.

--
PM

Data: 2013-07-11 22:06:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-11 21:49, PM pisze:

To chyba Ty nie zrozumiałeś :)

Chyba zrozumiał.

Jego byt nie zmienił się zbytnio, bo rozmowy w dalszym ciągu są
nagrywane, ale tym razem dla celów wewnętrznych - teraz firma
                  ^^^ ^^^^^ ^^^ ^^^^^ ^^^^^^^^^^^^

A podasz ten zniknięty przepis co powodował, że nagrania były z mocy ustawy ?

[...]

No to informuję cie, że takiego przepisu nie ma. Wbijasz na psp i pieprzysz takie farmazony, które ktoś potem będzie na swoje nieszczęście powielał.

Więc jeśli twierdzisz, że JEST lub BYŁ taki przepis - wskaż go, albo odszczekaj, bo przez "urban legend" jest w pożyciu społecznym więcej kłopotów niż pożytku.

Data: 2013-07-12 00:00:22
Autor: Budzik
spór z wodociągami
Osobnik posiadający mail pm@xx.xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A do przedmówcy, to po primo spuść trochę z tonu

A gdzie znalaześ informację, że ten przepis rok temu zniknął?
Tez od kolegi?

Data: 2013-07-11 10:49:10
Autor: Rafał \"SP\" Gil
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-11 01:37, PM pisze:

speca który instalował takie
urządzenia w wielu firmach
hihihihi
Pewnie było za dużo sporów i dlatego postanowili ukrócić ten
przepis :)

Nie było takiego przepisu, a ty po prostu pie*&*%#$z jak potłuczony powielając co usłyszałeś od jakiegoś robola pod budką z piwem.

[...]

A pokażesz w końcu ten zniknięty paragraf . No skoro wiedziałeś kiedy przepis został zniknięty, to powinieneś go móc wskazać. Wystarczy popatrzeć w ustawę na dzień przed zniknięciem.

Data: 2013-07-10 02:38:44
Autor: p47
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-10 02:19, Przemek Lipski pisze:
[...]

Niestety to niemoĹźliwe,- choć zawory są w odległości ok 90 cm od siebie (a wodomierz w środku) to oplombowano to wszystko jednym drutem, odpowiednio poplątanym , z pomysłowymi pętelkami itp.:-)  W sumie chyba 3 m drutu poszło, no i 3 plomby.
Ponadto  teraz cwaniaki po oplombowaniu wszystko cyfrĂłwką fotografują, - paranoja! To naprawdę jest pomyślane, aby skutecznie wyłudzać kasę od ludzi,- bo przecieĹź kaĹźdy od czasu do czasu  musi wodę na dłuĹźej lub krĂłcej wyłączać; - ja niestety nie przy wszystkich urządzeniach mam indywidualne zawory przy podejściach, więc czy byle awarii, czy jakiejś wymianie czy przerĂłbce : - 147,50 zł +dojazd.
Trochę się dziwię, że inni tak to ku...stwo pokornie przyjęli;-(
dotyczyc będzie coraz większą liczbę ludzi (robia to przy okresowej, rutynowej wymianie wodomierzy) to spróbuję zainteresować tym Federację Konsumentów.
Potem moĹźe pozew zbiorowy?

Data: 2013-07-10 07:37:59
Autor: cef
spór z wodociągami
p47 wrote:

To naprawdę jest pomyślane, aby skutecznie
wyłudzać kasę od ludzi,- bo przecieĹź kaĹźdy od czasu do czasu  musi
wodę na dłużej lub krócej wyłączać; - ja niestety nie przy wszystkich
urządzeniach mam indywidualne zawory przy podejściach, więc czy byle
awarii, czy jakiejś wymianie czy przeróbce : - 147,50 zł +dojazd.

Zabuduj na tym szafkę, załóż kłódeczkę i powiadom ich pismem
oficjalnym, że za dostęp bierzesz teraz 500zł każdorazowo.
Ciekawe co ci odpiszą.

Data: 2013-07-10 08:08:07
Autor: Przemek Lipski
spór z wodociągami
W dniu środa, 10 lipca 2013 01:38:44 UTC+1 użytkownik p47 napisał:
> [...]

> Nie prosciej olac te plombe na zaworze za licznikiem i uzywac sobie wedlug potrzeb? Jakby co to powiedziec, ze tam nie bylo plomby, a zawor jest Twoj. I co ci moga zrobic? Licznik oplombowany, wiec nielegalnego poboru nie wcisna ci...

Niestety to niemożliwe,- choć zawory są w odległości ok 90 cm od siebie (a wodomierz w środku) to oplombowano to wszystko jednym drutem, odpowiednio poplątanym , z pomysłowymi pętelkami itp.:-)  W sumie chyba 3 m drutu poszło, no i 3 plomby.

Ponadto  teraz cwaniaki po oplombowaniu wszystko cyfrówką fotografują, - paranoja! To naprawdę jest pomyślane, aby skutecznie wyłudzać kasę od ludzi,- bo przecież każdy od czasu do czasu  musi wodę na dłużej lub krócej wyłączać; - ja niestety nie przy wszystkich urządzeniach mam indywidualne zawory przy podejściach, więc czy byle awarii, czy jakiejś wymianie czy przeróbce : - 147,50 zł +dojazd.

a nie ma zaworu glownego  w piwnicy czy gdzies? DOPgadac sie z sasiadami (albo i nie) zakrecic na godzinke i w tym czasie zamontowac dodatkowy zawor.
Jak nie to do rzecznika praw konsumenta uderzyc.
Przemek

Data: 2013-07-10 18:36:44
Autor: p47
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-10 17:08, Przemek Lipski pisze:
[...]

To nie taka prosta sprawa:
1. opisana sytuacja dot. domu jednorodzinnego, - przed opisywanym zespołem wodomierza i 2 zaworów jest jedynie zawór-odcięcie w studzience , zresztą też oplombowane, chyba od poczatku.
2. a nawet po zamknięciu dopływu wody domontowanie dodatkowego zaworu wymaga:
a. rozkręcenia rur po to, aby dokonać
b. wykręcenia ze złączki odcinka rury za zaworem za wodomierzem
c. odcięcie z niej odpowiedniego odcinka (długości śrubunka i dodatkowego zaworu)
d. nagwintowanie końca rury po stronie tego odcięcia
e. nakręcenie tam srubunka
f. dołączenie dodatkowego zaworu
g. uiszczenie 147,50 zł chu.om z wodociągów warszawskich za zdjęcie plomby + za 2-krotny dojazd
h. wypicie nieznanej ilości alkoholu na uspokojenie, żeby moje wk..nie na wodociągi zelżało, bo
3. te wszystkie czynności i koszty musiałbym ponieść, ponieważ wodociągi MÓJ własny zawór za wodomierzem, nigdy im nie przekazywany ot tak sobie zawłaszczyły!

Data: 2013-07-11 00:27:50
Autor: m
spór z wodociągami
On 10.07.2013 18:36, p47 wrote:

[...]

Ale po co? Masz już swój zawór, możesz olać "ich" zaplombowany.

p. m.

Data: 2013-07-11 13:59:04
Autor: RadoslawF
spór z wodociągami
Dnia 2013-07-11 00:27, Użytkownik m napisał:
On 10.07.2013 18:36, p47 wrote:

[...]

Zaplombowali jednym drutem swój zawór, licznik i jego zawór.

Pozdrawiam

Data: 2013-07-11 14:05:16
Autor: sqlwiel
spór z wodociągami
On 10.07.2013 18:36, p47 wrote:

[...]

Napisz do nich z żądaniem podania podstawy prawnej zaplombowania Twojego zaworu, zgłoś skargę do UOKiK, prezydenta/wójta itd. List kosztuje parę zł.
Wezwij do "odplombowania", bo chcesz użyć swojego zaworu, bo Ci się woda leje. Oczywiście na ich koszt. A przy okazji obciąż za szkody zalaniem, bo nie mogłeś użyć swojego zaworu.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-07-11 15:55:18
Autor: m
spór z wodociągami
On 10.07.2013 18:36, p47 wrote:

[...]

Ale przecież założenie jest takie, że udało się odciąć dopływ wody. Więc zakładamy drugi zawór, nasz, niezaplombowany, mamy możliwość odcięcia sobie samemu wody w razie potrzeby - po co wzywać wodociągi do zaworu który jest zaplombowany i już nam niepotrzebny?

p. m.

Data: 2013-07-11 18:00:11
Autor: Gotfryd Smolik news
spór z wodociągami
On Thu, 11 Jul 2013, m wrote:

On 11.07.2013 13:59, RadoslawF wrote:
Zaplombowali jednym drutem swój zawór, licznik i jego zawór.

Ale przecież założenie jest takie, że udało się odciąć dopływ wody. Więc zakładamy drugi zawór, nasz, niezaplombowany,

  Pod warunkiem, że masz wystarczającą długość rury do pierwszego
rozgałęzienia lub "wejścia w ścianę".

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-07-11 23:13:05
Autor: m
spór z wodociągami
On Thu, 11 Jul 2013, m wrote:

[...]

pkt 2.c milcząco to zakłada.

p. m.

Data: 2013-07-11 20:06:59
Autor: p47
spór z wodociągami
On 10.07.2013 18:36, p47 wrote:

[...]

Założenia możesz sobie robić, jakie chcesz;-), natomiast w rzeczywistości, gdybym chciał założyć dodatkowy zawór, to muszę odpłatnie wzywać wodociągi, aby dopływ odcięli choćby na czas w/opisanych robót!
Ale przede wszystkich DLACZEGO!!! mam zawracać sobie głowę, wykonywać przeróbkę, którą wyżej opisałem, ponosić koszty itp.itd. skoro MIAŁEM od początku istnienia domu za wodomierzem właśnie SWÓJ zawór grzybkowy , który właśnie wodociągi bez mojej zgody najpierw zdemontowały i zastąpiły kulowym, a potem ten nowy oplombowały?

Jeśli koniecznie chcą mieć teraz, jak piszą, "zespół wodomierza" oplombowany tj. wodomierz i 2 sąsiadujące zawory to ja nie mam nic przeciwko temu, ale niechaj przywrócą zawór, który tam przed instalacją tego zespołu istniał!
Innymi słowy: pierwotna sytuacja wyglądała następująco,- przed wodomierzem w piwnicy nie było zaworu (tylko w studzience w ogródku na przyłączu), za wodomierzem był MÓJ zawór grzybkowy.
Przyszła ekipa i wymieniając wodomierz usunęła ten mój zawór oraz wodomierz (koniec legalizacji) i zamontowała w ich miejsce nowy wodomierz wraz z 2 zaworami- przed i za wodomierzem. Potem wszystko to oplombowała.
Tak więc zniknął MÓJ zawór, który mógłbym dowolnie używać.

Tymczasem, MZ skoro zechcieli zamiast wodomierza zainstalować "zespół wodomierza" z 2 zaworami powinni to zrobić nie usuwając mojego zaworu, skoro nie chcą udostępniać klientom zaworu za wodomierzem.

Data: 2013-07-11 20:35:25
Autor: Krzysztof Jodłowski
spór z wodociągami
[...]

A dlaczego wtedy nie protestowałeś jak Ci zabierali twój zawór?

--
Krzysztof

Data: 2013-07-11 21:17:21
Autor: p47
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-11 20:35, Krzysztof Jodłowski pisze:
[...]

Byc można uznać to można  za mój błąd. Ale realistycznie,- czy ty protestowałbyś, gdyby przy okresowej wymianie wodomierza poinformowano cię, ze chcieliby wymienić ten mój zawór na nowy, bo technicznie wygodniej jest im aby za wodomierzem dalej szła rura o takiej samej średnicy, jaką ma gwint wodomierza, a zatem zachowanie starego, mojego zaworu o większej średnicy wymagałoby przejściówki i dlatego monterzy proponują w miejsce starego zaworu nowy, kulowy o mniejszej średnicy, który tak samo jak poprzedni mogę używać do woli?
Wówczas oplombowali jedynie wodomierz i przez kilka lat oba wtedy zainstalowane zawory były nieoplombowane. Dopiero po kilku latach od tej wymiany zaworu przyszli i oba zawory (z obu stron wodomierza) oplombowali.

Wtedy ta wymiana zaworu wydawała się niewinna,- ot, sztuka za sztukę, bo im tak technicznie jest łatwiej.
Nie widziałem żadnej wtedy potrzeby, aby upierać się, żeby za wodomierzem, w bezpośredniej od siebie odległości były 2 zawory. Do głowy mi nie przyszło (nikt o tym nie mówił), ze kiedyś w przyszłości je oplombują.

Data: 2013-07-11 22:04:05
Autor: Gotfryd Smolik news
spór z wodociągami
On Thu, 11 Jul 2013, p47 wrote:

Wtedy ta wymiana zaworu wydawała się niewinna,- ot, sztuka za sztukę, bo im tak technicznie jest łatwiej.

  Nauczyli się od bankowców...
  Zmiana w regulaminie z "brak opłat" na "opłata 0 zł" skutkuje zawsze
alarmem na .banki, bo działa podobnie :> (wygląda niewinnie)

Nie widziałem żadnej wtedy potrzeby, aby upierać się

  No. Mało kto by widział, pocieszenie takie, że na Twojej stracie
pół Polski się czegoś mogło nauczyć (jakby chciało).

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-07-13 16:47:00
Autor: m4rkiz
spór z wodociągami
"p47" <karolakowie1@wp.pl> wrote in message news:51def443$0$1455$65785112news.neostrada.pl...
Ale przede wszystkich DLACZEGO!!! mam zawracać sobie głowę

dlatego ze wczesniej dales sobie na nia wejsc

a teraz musisz:

a) zaplacic i zafundowac sobie przerobke,
b) dogadac sie z nimi bezposrednio
c) wplynac na nich za pomoca sadu itp.

nikt z nas nie przyjedzie ci zdjac plomby

Data: 2013-07-13 19:19:48
Autor: Gotfryd Smolik news
spór z wodociągami
On Sat, 13 Jul 2013, m4rkiz wrote:

"p47" <karolakowie1@wp.pl> wrote
Ale przede wszystkich DLACZEGO!!! mam zawracać sobie głowę

dlatego ze wczesniej dales sobie na nia wejsc

  Coś w tym jest.
"Posiadanie jest silniej chronione niż własność" :)
(tudzież ":(" dla właściciela)

nikt z nas nie przyjedzie ci zdjac plomby

  Ale co ponarzekał to jego, a przy okazji inni zainteresowani
zostali ostrzeżeni przed mało uczciwą zagrywką.
  Pro publico bono całkiem ten wątek :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-07-11 21:42:03
Autor: animka
spór z wodociągami
On 10.07.2013 18:36, p47 wrote:

[...]

Zaplombowali jednym drutem swĂłj zawĂłr, licznik i jego zawĂłr.

Ale przecież założenie jest takie, że udało się odciąć dopływ wody. Więc
zakładamy drugi zawór, nasz, niezaplombowany, mamy możliwość odcięcia
sobie samemu wody w razie potrzeby - po co wzywać wodociągi do zaworu
ktĂłry jest zaplombowany i juĹź nam niepotrzebny?

Może nie płacił za wodę, to wodociągi go odcięły od tej wody i zaplombowały licznik, więc nie podpowiadaj mu jakie wykroczenie ma popełnić.

--
animka

Data: 2013-07-11 21:50:14
Autor: Gotfryd Smolik news
spór z wodociągami
On Thu, 11 Jul 2013, animka wrote:

Może nie płacił za wodę, to wodociągi go odcięły od tej wody i zaplombowały
licznik, więc nie podpowiadaj mu jakie wykroczenie ma popełnić.

  Jakby jeszcze nauka czytania była w Polsce obowiązkowa, o ile
życie byłoby prostsze ;>

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-07-11 22:11:25
Autor: p47
spór z wodociągami
[...]

Czytać to ona pewno umie (skoro pisze),- cały problem jednak ze zrozumieniem przeczytanego (a w moich postach zdanie dłuższe niż 3-wyrazowe;-), a na to lekarstwa nie ma..

;-)

Data: 2013-07-12 00:00:21
Autor: Budzik
spór z wodociągami
Osobnik posiadający mail smolik@stanpol.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Jakby jeszcze nauka czytania była w Polsce obowiązkowa, o ile
życie byłoby prostsze ;>

zostaw animke w spokoju
dodaje kolorytu!

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2013-07-12 17:26:39
Autor: animka
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-12 02:06, p47 pisze:
[...]

Lubię ten kolor. Ale i tak najwięcej rudych się na grupach wymądrza.

--
animka

Data: 2013-07-10 09:41:36
Autor: poszukiwacz
spór z wodociągami
p47 wrote:
[...]

Poproś o zakręcenie zaworu na jedną dobę z powodu przebudowy instalacji wodnej w łazience.
W tym czasie hydraulik zamontuje ci Twój nowy własny zawór tuż za zaworem oplombowanym. I mogą Ci naskoczyć...

Data: 2013-07-10 14:09:50
Autor: PM
spór z wodociągami
W dniu 2013-07-10 09:41, poszukiwacz napisał(a):
Poproś o zakręcenie zaworu na jedną dobę z powodu przebudowy instalacji
wodnej w łazience.
W tym czasie hydraulik zamontuje ci Twój nowy własny zawór tuż za
zaworem oplombowanym. I mogą Ci naskoczyć...

Nie, jak przyjdą zaplombować, to oplombują również ten nowy :)

--
PM

Data: 2013-07-10 17:00:49
Autor: Budzik
spór z wodociągami
[...]

Skoro tak mozna, to moze warto oplombować drzwi (oczywiscie wodociągów) i wystawić cennik zerwania plomb.
:)

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2013-07-10 10:55:57
Autor: Budzik
spór z wodociągami
Osobnik posiadający mail karolakowie1@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Kto plombuje zawory?

Ekipa MPWiK przy okazji wymiany wodomierza (okresowego w związku z upływem legalizacji).

Zle zrozumiałes pytanie.
Było: po jakiego chuja...?

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2013-07-10 21:51:25
Autor: WOJO
spór z wodociągami
Ekipa MPWiK przy okazji wymiany wodomierza (okresowego w związku z
upływem legalizacji).

Zle zrozumiałes pytanie.
Było: po jakiego chuja...?

Bo firma legalizująca musi zarobić... :)
WOJO

spór z wodociągami