sportster 883 vs. 1200

Data: 2009-07-18 20:04:26
Autor: Kuczu
sportster 883 vs. 1200
Laphroaig pisze:

Poki co to wpadl mi w rece Sportster 883. Praktycznie nowka

No to ile ma kosztowac taka prawie nowka ? 30 tysiecy ? Bo za tyle to juz masz spokojnie Dyne na TwinCamie z rocznikow 00-04. Albo V-Roda z poczatkow produkcji. Wiec po co sie pchac w Sporciaka ktorego trzeba bedzie za rok sprzedac ze spora strata ? A te starsze duze Hd nie straca juz na wartosci. Najwiecej traca nowe i prawie nowe.

przedsoinek kolejnego kroku i  wejscie w swiat HD.

A za to zostaniesz zaraz przez wielu wyklety :)

Zrobilem jazde testowa customem 1200. Oto wrazenia i pytania do znawcow:
1) dynamika - 1200 nie oszalamia a jak bedzie z 883? Jest duzo slabiej?

Jest slabiej. Nie tak tragicznie jak w DS650 ale slabiej.

2) tylne zawieszenie - bylo cholernie twarde. Czy to jest zawsze tak w sportsterach i czy jest jakas sensowny zakres regulacji?

Bo testowales customa. On ma obnizone zawieszenie.

4) wydechy -  mizerny dzwiek czy tylko mi sie tak wydawalo?

Jesli to jakis swiezy rocznik to jest tragedia. Wymiana wydechow Cie czeka a to nie jest proste ze wzgledu na wtrysk i sondy lambda.

5) Czy taka zamiana dragstar 650 -- > sportster 883 ma szanse dostarczyc nowych, ciekawych  wrazen?

Wszystko jest lepsze od DS650 :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-18 20:18:29
Autor: Laphroaig
sportster 883 vs. 1200
Kuczu wrote:

Wiedzialem , ze na Ciebie moge liczyc :)

No to ile ma kosztowac taka prawie nowka ? 30 tysiecy ?

25k, 2008r. 300km, przesuniete podnozki do przodu, kupiony w polskim salonie

juz masz spokojnie Dyne na TwinCamie z rocznikow 00-04. Albo V-Roda z poczatkow produkcji.

Zdecydowanie wole v-roda :). z tego co obserwuje na allegro to z 10k musialbym dolozyc (do wspomnianych 25k) i mam obawy, czy za te pieniadze sztuka bylaby "nowka, nie smigana" :)
Natomiast to co ogladalem (v-rod) to kosztowalo 50k, 2006r, zrodlo chyba pewne wiec teoretycznie z gwarancja bezwypadkowoasci. Jako ze jestem laikiem w temacjie mechaniki to  zalezy mi na tym, aby stan techniczny byl b. dobry i pewny

A za to zostaniesz zaraz przez wielu wyklety :)

to mnie nie martwi. Gdy zaczynalem zabawe z moto to zalozylem, ze celem   bedzie HD :)

Jest slabiej. Nie tak tragicznie jak w DS650 ale slabiej.

aha, jesli lepiej niz w DS to juz cos.

Bo testowales customa. On ma obnizone zawieszenie.

no fakt, byl to custom. Czyli nie powinno byc az tak zle jak w tym testowanym

Jesli to jakis swiezy rocznik to jest tragedia. Wymiana wydechow Cie czeka a to nie jest proste ze wzgledu na wtrysk i sondy lambda.

Az tak zle z ta wymiana? w serwisie HD (bo tam on stoi) powiedzieli, ze w 2.5k moge sie zmiescic.

Wszystko jest lepsze od DS650 :)

:), :) wiedzialem, ze to powiesz :).
Ale to tez jest argument na to, ze czas juz cos z tym DS'em zrobic.

Raasumujac, nie jest rewelacyjnie z tym sportsterem ale i tak bedzie lepiej niz z DS650.
dzieki za opinie

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-07-19 01:20:27
Autor: Kuczu
sportster 883 vs. 1200
Laphroaig pisze:

25k, 2008r. 300km, przesuniete podnozki do przodu, kupiony w polskim salonie

Tanio, kurde, podejrzanie tanio.

Zdecydowanie wole v-roda :).

V-Rod jest dziwny. To takie niewiadomoco. W sumie to oprocz znaczka niec go nie laczy z reszta.

z tego co obserwuje na allegro to z 10k  musialbym dolozyc (do wspomnianych 25k) i mam obawy, czy za te pieniadze sztuka bylaby "nowka, nie smigana" :)

Aaa. W ubieglym roku mialem u siebie roczniowego VRSCA z Angolii. Byl w sumie niewiele drozszy od tego Sporciaka. A technicznie i wyposazeniowo nie bylo mu co zarzucic. Fakt ze teraz na rynku jest sporo smiecia sprowadzonego z USA.Aczkolwiek mozna spotkac niezle rodzynki. Czesto swietnie wyposazone. Amerykaniec kupuje nowe moto i od razu kaze je doposazyc. U nas to rzadkosc. Gdybym ja mial kupowac cos z serii VRSC to bym bral StreetRoda. Fajne zawieszenie i takie tam...

to mnie nie martwi. Gdy zaczynalem zabawe z moto to zalozylem, ze celem  bedzie HD :)

No wlasnie V-Rod to daleki jest od klasycznych V2 tej firmy.

no fakt, byl to custom. Czyli nie powinno byc az tak zle jak w tym testowanym

Akurat amory to nie problem. Mnostwo jest tego na rynku.

Az tak zle z ta wymiana? w serwisie HD (bo tam on stoi) powiedzieli, ze w 2.5k moge sie zmiescic.

O fuck.

:), :) wiedzialem, ze to powiesz :).

Bo tak naprawde to DS650 jest takim motocyklem raczej dla poczatkujacego fana cruiserow. Szybko rozczarowuje, nawet tych malo wprawnych jezdzcow.

Ale to tez jest argument na to, ze czas juz cos z tym DS'em zrobic.

Sprzedac poki jest cos wart.

Data: 2009-07-19 10:40:32
Autor: Ivam
sportster 883 vs. 1200
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:h3tlca$n94$1news.onet.pl...
Az tak zle z ta wymiana? w serwisie HD (bo tam on stoi) powiedzieli, ze w 2.5k moge sie zmiescic.

O fuck.

Innymi slowy mowisz, ze tak tanio, ze jestes w szoku? ;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-07-19 10:44:07
Autor: Kuczu
sportster 883 vs. 1200
Ivam pisze:

Innymi slowy mowisz, ze tak tanio, ze jestes w szoku? ;)

No cos w tym stylu ;)

Data: 2009-07-19 11:00:32
Autor: Laphroaig
sportster 883 vs. 1200
Kuczu wrote:

Tanio, kurde, podejrzanie tanio.

Historia tego moto jest taka, ze ktos go kupil i po polowie sezonu wymienil za rozliczeniem w salonie  na Street Bob'a. Widac nie spelnial jego wymagan. A chyba byl kupowany za czasow slabego euro wiec kupl tego sporciaka bardzo tanio. I w sumie w pln'ach niewiele stracil zostawiajac go za te 25k. A widac zalezalo mu sprawnie przeprowadzonej  akcji wymiany moto.

V-Rod jest dziwny. To takie niewiadomoco. W sumie to oprocz znaczka niec go nie laczy z reszta.

Zdaje sobie z tego sprawe. Jak go zobaczylem w 2003 to mi sie bardzo niepodobal. Wtedy bylem na etapie softtail i dyna. No ale teraz sie zestarzalem i bardziej mnie kreci ten v-rod. Chociaz Rocker C tez mi sie podoba :)

[...]

Zdaje sobie z tego sprawe, ale to trzeba sie obracac w tym biznesie, byc na biezaco, sledzic rynek zeby cos wylapac. Natomiast ja, bedac poza tym   biznesem, musze zaplacic za jakas tam gwarancje kupienia pewnego moto :(.

bym bral StreetRoda. Fajne zawieszenie i takie tam...

Tez byla do kupienia  uzywka w salonie HD. Ale ze wzgledu na kolano (uszkodzone kiedys na nartach) pozycja na streetrod'zie  mi nie pasuje. Musze miec nogi do przodu ;)

No wlasnie V-Rod to daleki jest od klasycznych V2 tej firmy.

Ale v-rod bylby pogodzeniem milosci do marki i do dragsterow :)
A sporciak pozwolilby mi przez dwa sezony posmakowac ducha prawdziwego HD :)

ze w 2.5k moge sie zmiescic.

O fuck.

za duzo, za malo? Facet bez zagladania w cenniki  powiedzial, ze wydechy zaczynala sie od 1.8k, potem, 2k, 2.2 k i cos kolo tego. Tak wiec z wymiana 2.5k

Sprzedac poki jest cos wart.

Tez juz dojrzalem do tego :)

Dzieki za rady :)

--