Data: 2010-08-13 10:52:28 | |
Autor: teddie | |
sporty wodne :) | |
majac na uwadze te ekstremalne zjawiska pogodowe, gwaltowne
burze i wynikajace z tego zalania ulic zastanawiam sie czym moze sie skonczyc proba sforsowania pojazdem zbyt duzej wody ... przypuscmy, ze nie dojdzie do zalania komory silnika albo woda nie dostanie sie przez drzwi do kabiny ... ale co sie dzieje z zawieszeniem .. jaki to ma wplyw np na rozgrzane hamulce, tarcze ... jakies inne czesci zawieszenia np. kolumny amortyzatorow lub wydechy ... |
|
Data: 2010-08-13 13:05:02 | |
Autor: Przemysław Gubernat | |
sporty wodne :) | |
W dniu 2010-08-13 10:52, teddie pisze:
majac na uwadze te ekstremalne zjawiska pogodowe, gwaltowneJuż zmieniałem tarcze po wjechaniu w taką wodę :/ po ok. 600 km. -- [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI CB: Intek M-490 ML 145 +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+ | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna | +-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+ |
|
Data: 2010-08-13 18:02:52 | |
Autor: Marcin Jan | |
sporty wodne :) | |
W dniu 2010-08-13 13:05, Przemysław Gubernat pisze:
W dniu 2010-08-13 10:52, teddie pisze: no to chyba miałeś ostre hamowanie przed samą kałużą. Do teddi: Jak zaleje kolumny amorów to i silnik masz zaleny. IMO zawiesznie i tak jest mega mokre jak jeździsz w deszcz więc wjazd do głębszej wody jest bez znaczenia. |
|
Data: 2010-08-13 19:21:07 | |
Autor: Przemysław Gubernat | |
sporty wodne :) | |
W dniu 2010-08-13 18:02, Marcin Jan pisze:
W dniu 2010-08-13 13:05, Przemysław Gubernat pisze:Nie ostre, tylko wcześniej "ostrą" jazdę. Do teddi: -- [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI CB: Intek M-490 ML 145 +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+ | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna | +-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+ |
|