sposób naliczania rabatu w opłacie za debetówkę przez Inteligo oraz ING oraz Lukasa

Data: 2010-11-03 09:06:45
Autor: Jacek Kalinski
sposób naliczania rabatu w opłacie za debetówkę przez Inteligo oraz ING oraz Lukasa
W artykule <0ef8.00000118.4cd03d28@newsgate.onet.pl>, bastek72@onet.pl napisa³(a):

3) ING ¿yczy sobie 100z³ w okresie od 29go do 28-go

chcia³bym zamówiæ sobie debetówkê do Directa ROR PLN

co to jest Direct ROR? :D

w takim terminie aby dok³adnie 30-go listopada ju¿ zrobiæ t± kart± transakcjê ale jednocze¶nie aby nie naraziæ sie na wcze¶niejsze pobranie op³aty za kartê, pod pozorem ¿e niby ja j± mog³em "u¿ywaæ" np. miêdzy
dniem 3 listopada a 28 listopada.

Rozliczenie karty powinno nast±piæ najpó¼niej w ci±gu 8 dni.
Zazwyczaj s± to 2-4 dni robocze.

Czy mogê zamówiæ j± ju¿ teraz, a wystarczy AKTYWOWAÆ odpowiednio pó¼no aby op³ata siê nie naliczy³a?

Brak aktywacji karty nie zwalnia z obowi±zku zap³acenia prowizji.
Prowizja jest za posiadanie karty, a nie posiadanie aktywnej karty.

PS: teraz jest najlepszy okres na zamówienie. Zanim przyjdzie przesy³ka
z kart±, zanim j± aktywujesz, zanim zap³acisz - akurat wyrobisz siê
przed 28 i unikniesz naliczenia prowizji.

Jacek

Data: 2010-11-03 10:19:21
Autor: bastek72
sposób naliczania rabatu wop�acie za debetówk� przez Inteligooraz ING oraz Lukasa

PS: teraz jest najlepszy okres na zamówienie. Zanim przyjdzie przesy³ka
z kart±, zanim j± aktywujesz, zanim zap³acisz - akurat wyrobisz siê
przed 28 i unikniesz naliczenia prowizji.

zap³aciæ planujê dok³adnie 30 listopada. Idealne by³oby gdyby karta
przysz³a dok³adnie 30 listopada albo 29 listopada.
Brak aktywacji karty nie zwalnia z obowi±zku zap³acenia prowizji.
Prowizja jest za posiadanie karty, a nie posiadanie aktywnej karty.

a sk±d bank wie, czy ja "posiadam" karte? Mo¿e poczta wozi tê kartê
np. z nowego s±cza do zakopanego przez szczecin a ja jej ci±gle nie mam?

Data: 2010-11-03 11:07:45
Autor: Jacek Kalinski
sposób naliczania rabatu wop?�acie za debetówk?� przez Inteligooraz ING oraz Lukasa
W artykule <0ef8.00000172.4cd12919@newsgate.onet.pl>, bastek72@onet.pl napisa³(a):

[...]

To jest fizycznie niemo¿liwe.
Zamawiasz w banku kartê (wszystko jedno w jakiej formie).
Data z³o¿enia dyspozycji w banku = data rozpoczêcia naliczania op³aty
za kartê (w±tpiê, ¿eby co¶ siê w tej kwestii zmieni³o).

[...]

Bo zosta³a ona wys³ana z banku. Je¶li kurier nie dotrze do Ciebie
przez znacz±co du¿± liczbê dni (np: ponad 14 dni), wówczas mo¿esz sk³adaæ
odwo³anie od poniesienia op³aty (po wcze¶niejszym oczywi¶cie jej uiszczeniu). Bo przyczyna by³a niezale¿na od Ciebie.
Równie dobrze mo¿esz otrzymaæ kartê, schowaæ j± do szuflady i udawaæ, ¿e
jej nie masz - nie ma to ¿adnego znaczenia.

Jacek

sposób naliczania rabatu w opłacie za debetówkę przez Inteligo oraz ING oraz Lukasa