Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   sposób informacji o zmianie TOiP?

sposób informacji o zmianie TOiP?

Data: 2016-03-30 20:55:08
Autor: RobertS
sposób informacji o zmianie TOiP?
bank X zmienił TOiP (wprowadził opłatę za prowadzenie konta), klient o tym nie wiedział, gdyż nie logował się do bankowości elektronicznej (nie ma takiego obowiązku), bank naliczył opłaty a reklamację dot. zwrotu pobranych opłat, odrzucił

czy ww. w należyty sposób poinformował klienta o zmianach? np. Citi lub BZWBK wysyłały papierowe listy, ale "najlepszy" bank w Polsce stwierdził, że info z systemie bankowym wystarczy

uważacie, że ww. miał rację?  oczywiście na reklamacji pojawiła się informacja, że klient może skorzystać z pomocy Arbitra Bankowego oraz oczywiście sądu powszechnego

warto walczyć (dla zasady, nie chodzi o te kilkadziesiąt złotych) czy nie ma to sensu?
może kolega Samcik się sprawą zainteresuje?

--
pozdrawiam
RobertS

Data: 2016-03-30 12:46:28
Autor: Kris
sposób informacji o zmianie TOiP?
W dniu środa, 30 marca 2016 20:55:08 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
bank X zmienił TOiP (wprowadził opłatę za prowadzenie konta), klient o tym nie wiedział, gdyż nie logował się do bankowości elektronicznej (nie ma takiego obowiązku), bank naliczył opłaty a reklamację dot. zwrotu pobranych opłat, odrzucił

czy ww. w należyty sposób poinformował klienta o zmianach? np. Citi lub BZWBK wysyłały papierowe listy, ale "najlepszy" bank w Polsce stwierdził, że info z systemie bankowym wystarczy

uważacie, że ww. miał rację?  oczywiście na reklamacji pojawiła się informacja, że klient może skorzystać z pomocy Arbitra Bankowego oraz oczywiście sądu powszechnego

warto walczyć (dla zasady, nie chodzi o te kilkadziesiąt złotych) czy nie ma to sensu?
może kolega Samcik się sprawą zainteresuje?

A w umowie o konto nie ma zapisu w jaki sposób powiadamiają o zmianach w TOiP?
Chociaż w umowie niekoniecznie ale w regulaminie już zapis stosowny powinien być

Data: 2016-03-30 22:55:20
Autor: klaus
sposĂłb informacji o zmianie TOiP?
W dniu 30-03-2016 o 20:55, RobertS pisze:
bank X zmienił TOiP (wprowadził opłatę za prowadzenie konta), klient o
tym nie wiedział, gdyż nie logował się do bankowości elektronicznej (nie
ma takiego obowiązku), bank naliczył opłaty a reklamację dot. zwrotu
pobranych opłat, odrzucił

czy ww. w należyty sposób poinformował klienta o zmianach? np. Citi lub
BZWBK wysyłały papierowe listy, ale "najlepszy" bank w Polsce
stwierdził, że info z systemie bankowym wystarczy

uważacie, że ww. miał rację?  oczywiście na reklamacji pojawiła się
informacja, że klient może skorzystać z pomocy Arbitra Bankowego oraz
oczywiście sądu powszechnego

warto walczyć (dla zasady, nie chodzi o te kilkadziesiąt złotych) czy
nie ma to sensu?
może kolega Samcik się sprawą zainteresuje?

Możesz poszukać jak się skończyło poniższe:
http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2016-01-25/banki-pod-lupa-uokik-postepowania-w-sprawie-zlego-informowania-o-zmianach-w-umowach/

Data: 2016-03-30 23:08:00
Autor: RobertS
sposób informacji o zmianie TOiP?
W dniu 2016-03-30 o 22:55, klaus pisze:


Możesz poszukać jak się skończyło poniższe:
http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2016-01-25/banki-pod-lupa-uokik-postepowania-w-sprawie-zlego-informowania-o-zmianach-w-umowach/

bdb link, czyli jednak warto trochę bank pomęczyć?

nie wiem czy możliwe jest znalezienie stosownego regulaminu, być może również się zmienił...

--
pozdrawiam
RobertS

sposób informacji o zmianie TOiP?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona