sposób na bad sektory

Data: 2011-07-18 22:53:51
Autor: Feromon
sposób na bad sektory

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:40f985de-a9fe-42d5-bd31-cfcf4375f363q1g2000vbj.googlegroups.com...
Witam
W laptopie od czasu do czasu pojawia mi się błąd, system zastyga,
czasem pojawia sie komunikat typu "błąd przy próbie zapisu" lub "błąd
urządzenia we/wy". Domysliłem się że po mału pada dysk i po
zeskanowaniu HD tune znalazł mi trzy padnięte sektory. Dysk jest duży
(500GB) i na razie chciałbym go dalej używać. Jak moge oznaczyć te
sektory żeby system ich nie używał?  Czy HD tune daje taką możliwość?
Nie mogę sformatować tego dysku bo nie chce pozbywać sie tych danych.
Dodam że systemowy scandisk nic nie wykrywa.
Wrzucam jeszcze odczyt SMART dysku http://i905.photobucket.com/albums/ac255/cactus23/forum/ok.jpg

"HDD Regenerator" sprawdzi i naprawi jeśli mu się uda.

"błąd przy próbie zapisu" lub "błąd urządzenia we/wy"
może dotyczyć kontrolera - czyli płyty głownej, a nie dysku...

Feromon

Data: 2011-07-20 02:04:19
Autor: BearBag
sposób na bad sektory
Po dwóch dobach działania MHDD poddałem sie bo robił potem 1% na 8h i
bez przerwy wyrzucał błedy A, praktycznie zero zdrowych sektorów. Z
dyskiem na pewno nie było tak źle wiec pewnie coś z tym programem sie
stało w trakcie sprawdzania dysku. W każdym razie system dałem na nowy
dysk a ten pracuje jako kontener na mniej ważne dane i na razie radzi
sobie dobrze.

sposób na bad sektory