sposob na cud gospodarczy

Data: 2009-09-21 22:29:12
Autor: J-23
sposob na cud gospodarczy
Rozwiazac konkordat, czyli nie dotowec kk w Polsce, i zlikwidowac
KRUS.
http://biznes.onet.pl/kolejny-raz-budzet-doplaci-do-krus-ponad-15-mld-zl,18493,1575920,3033629,65,1,news-detal

J-23 itede

Data: 2009-09-22 07:52:24
Autor: jadrys
sposob na cud gospodarczy
J-23 pisze:
[...]

Jeszcze dorzuciłbym do tego te horrendalnie wysokie odprawy dla zwalnianych prezesów i członków zarządów spółek skarbu państwa. A dzieje się tak cyklicznie - po dojściu do koryta kolejnej nowej ekipy.

Data: 2009-09-21 23:07:11
Autor: J-23
sposob na cud gospodarczy
On 22 Wrz, 07:52, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
J-23 pisze:

> Rozwiazac konkordat, czyli nie dotowec kk w Polsce, i zlikwidowac
> KRUS.
>http://biznes.onet.pl/kolejny-raz-budzet-doplaci-do-krus-ponad-15-mld...

> J-23 itede

Jeszcze dorzuci³bym do tego te horrendalnie wysokie odprawy dla
zwalnianych prezesów i cz³onków zarz±dów spó³ek skarbu pañstwa. A dzieje
siê tak cyklicznie - po doj¶ciu do koryta kolejnej nowej ekipy.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Jasne! Jeszcze zlodziejska prywatyzacje. Finansowanie partii
politycznych... itede

J-23 itede

Data: 2009-09-22 12:09:25
Autor: CYC
sposob na cud gospodarczy

U¿ytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:93567f42-c9c9-487b-aaef-09a2b8a7557cg23g2000vbr.googlegroups.com...
J-23 pisze:

> [...]

Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Jasne! Jeszcze zlodziejska prywatyzacje. Finansowanie partii

Masz jak widze dobry dzien  :)

cyc

Data: 2009-09-22 04:44:26
Autor: J-23
sposob na cud gospodarczy
On 22 Wrz, 12:09, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
U¿ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:93567f42-c9c9-487b-aaef-09a2b8a7557cg23g2000vbr.googlegroups.com...

> [...]

> kierunku..

Jasne! Jeszcze zlodziejska prywatyzacje. Finansowanie partii

Nie kazdemu psu Burek!
Jeden J-23 to apologeta Polski wyzaniowej. Piewca "racji" gloszonych
przez radio z ryjem. Ohyda!
A ja jestem J-23 itede vel Flegiell von Trop, po babce szlachciance
niemieckiej - chlodny racjonalista i agnostyk.

J-23 itede

Data: 2009-09-22 16:37:05
Autor: jadrys
sposob na cud gospodarczy

J-23 pisze:

[...]

....i jeste¶my drug± Japoni±.. ;-)

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-09-22 08:50:02
Autor: Prawusek
sposob na cud gospodarczy

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message
[...]

    ZUS byl kieszenia bez dna dla wszystkich kolejnych rzadów - takze
komuszych. Manewry z KRUSem zaczely sie w wyniku sporych zasobów jakie KRUS
mial - przylaczono go do ZUS i ograbiono - wycyckany KRUS odzyskal
samodzielnosc...
    To tak samo jak z Polska - jeszcze ma to i owo do zagarniecia - potem
wywalczy sobie wolnosc - naga i bosa.

Data: 2009-09-22 00:15:13
Autor: J-23
sposob na cud gospodarczy
On 22 Wrz, 08:50, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

news:9108cb0d-ce80-4612-962a-d3ec7c267ecd33g2000vbe.googlegroups.com...> Rozwiazac konkordat, czyli nie dotowec kk w Polsce, i zlikwidowac
> [...]

samodzielnosc...
    To tak samo jak z Polska - jeszcze ma to i owo do zagarniecia - potem

skaldka na ZUS, to circa 850zl miesiecznie
skaldka na KRUS, to circa 350zl kwartalnie
wyplaty swiadczen w obu przypadkach podobne

???

J-23 itede

Data: 2009-09-22 10:04:33
Autor: Prawusek
sposob na cud gospodarczy

> [...]

skaldka na ZUS, to circa 850zl miesiecznie
skaldka na KRUS, to circa 350zl kwartalnie
wyplaty swiadczen w obu przypadkach podobne

Teraz? A te tysiace gospodarstw placace a nie biorace?

Data: 2009-09-22 10:19:37
Autor: CeSaR
sposob na cud gospodarczy
skaldka na ZUS, to circa 850zl miesiecznie
skaldka na KRUS, to circa 350zl kwartalnie
wyplaty swiadczen w obu przypadkach podobne

Teraz? A te tysiace gospodarstw placace a nie biorace?

A ci co p³ac± zus to zaraz wszyscy bior±?

Data: 2009-09-22 10:26:43
Autor: Prawusek
sposob na cud gospodarczy

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:h9a1ap$l2q$1news.onet.pl...
> [...]
> wyplaty swiadczen w obu przypadkach podobne
>
> Teraz? A te tysiace gospodarstw placace a nie biorace?

A ci co p³ac± zus to zaraz wszyscy bior±?

Ty lepiej napisz ilu bierze, a nie dali ani grosza...

Data: 2009-09-22 01:42:18
Autor: J-23
sposob na cud gospodarczy
On 22 Wrz, 10:26, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"CeSaR" <ad...@mail.com> wrote in messagenews:h9a1ap$l2q$1news.onet.pl....

> A ci co p³ac± zus to zaraz wszyscy bior±?

Ty lepiej napisz ilu bierze, a nie dali ani grosza...

chyba glownie jakies kmiotki malorolne?

Data: 2009-09-22 11:28:24
Autor: Prawusek
sposob na cud gospodarczy

> A ci co p³ac± zus to zaraz wszyscy bior±?

Ty lepiej napisz ilu bierze, a nie dali ani grosza...

chyba glownie jakies kmiotki malorolne?

W ZUSie? Ch³oporobotnicy - ale p³acili. Ja piszê o takim Morelu...

Data: 2009-09-22 10:51:17
Autor: CeSaR
sposob na cud gospodarczy
A ci co p³ac± zus to zaraz wszyscy bior±?

Ty lepiej napisz ilu bierze, a nie dali ani grosza...

Pokrêtne odpowiedzi by³y cech± lewactwa a tu prawusek te¿ tak samo?
Ko³o siê zamyka - skrêcaj±c ci±gle w lewo w koñcu skrêci siê w prawo :-)

Data: 2009-09-22 11:33:08
Autor: Prawusek
sposob na cud gospodarczy

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:h9a365$rdn$1news.onet.pl...

> Ty lepiej napisz ilu bierze, a nie dali ani grosza...

Pokrêtne odpowiedzi by³y cech± lewactwa a tu prawusek te¿ tak samo?
Ko³o siê zamyka - skrêcaj±c ci±gle w lewo w koñcu skrêci siê w prawo :-)

To ¿aden paradox - wszystkie lewackie systemy s± piêkne w za³o¿eniach, tylko
w ¿yciu siê niesprawdzaj± - koszty rosn±, liczba bior±cych, a w
rzeczywisto¶ci nieuprawnionych (do kolejnej uprawniaj±cej ich zmiany w
ustawach) te¿ - i system staje siê niewydolny.

Prawusek - Panslavista hr. Sas

Data: 2009-09-22 09:30:30
Autor: awe
sposob na cud gospodarczy
Jak im sie tak dupy trzesa to niech choc kazdego roku po 1%-2% podnosza skladke
awe

Data: 2009-09-22 11:17:04
Autor: Andrzej Zbierzchowski
sposob na cud gospodarczy
J-23 pisze:
Rozwiazac konkordat, czyli nie dotowec kk w Polsce, i zlikwidowac
KRUS.
http://biznes.onet.pl/kolejny-raz-budzet-doplaci-do-krus-ponad-15-mld-zl,18493,1575920,3033629,65,1,news-detal

Znam prostszy: Przestac' mówic' o problemach.

To jest Ala z domku, to Ola z M2
Obie w pierwszej klasie, w klasie pierwszej A
Maja; dobre stopnie, pilnie ucza; sie;
Jak Murzynek Bambo z'le ma w czarnej Afryce

To jest popelina a to cenny wk?ad
Tu jest druga Polska - tam jest trzeci s'wiat
Tam jest obcy rez.im, tu jest w?asny wikt
Co ma piernik do wiatraka nie wie w klasie nikt

Twój pierwszy elementarz, powiedz czy
Jeszcze cos' pamie;tasz z tamtych dni
Przemija epoka i zmienia sie; s'wiat
Elementarz sie; nie zmienia juz. od wielu lat

Data: 2009-09-22 12:08:41
Autor: CYC
sposob na cud gospodarczy

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:9108cb0d-ce80-4612-962a-d3ec7c267ecd33g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

No , widze , ze czasem i Tobie zdarza sie napisac cos madrego  .
Robisz postepy , czy to tylko tak Ci sie przez przypadek wypsknelo ?.

cyc

Data: 2009-09-22 04:36:37
Autor: J-23
sposob na cud gospodarczy
On 22 Wrz, 12:08, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:9108cb0d-ce80-4612-962a-d3ec7c267ecd33g2000vbe.googlegroups.com...

> [...]

No , widze , ze czasem i Tobie zdarza sie napisac cos madrego  .
Robisz postepy , czy to tylko tak Ci sie przez przypadek wypsknelo ?.

wypsknelo cyc'o?
same mundre glose prowdy, ino trza jasnieoswicony panie, sie wcytoc w
globszy sens moigo godania.

Data: 2009-09-23 06:42:52
Autor:
sposob na cud gospodarczy
On Mon, 21 Sep 2009 22:29:12 -0700 (PDT), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 a  nie prosciej zlikwidowac senat i urzad prezydenta?
 zaprzestac finansowania partii z budzetu.
 oszczednosci beda wymierne i to od zaraz.

--

 HeSk

"Nieprawd¹ jest, jakoby Internet by³ ziemi¹ niczyj¹

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

sposob na cud gospodarczy