sposob na cud gospodarczy

Data: 2009-09-22 07:52:24
Autor: jadrys
sposob na cud gospodarczy
J-23 pisze:
Rozwiazac konkordat, czyli nie dotowec kk w Polsce, i zlikwidowac
KRUS.
http://biznes.onet.pl/kolejny-raz-budzet-doplaci-do-krus-ponad-15-mld-zl,18493,1575920,3033629,65,1,news-detal

J-23 itede

Jeszcze dorzuciłbym do tego te horrendalnie wysokie odprawy dla zwalnianych prezesów i członków zarządów spółek skarbu państwa. A dzieje się tak cyklicznie - po dojściu do koryta kolejnej nowej ekipy.

Data: 2009-09-21 23:07:11
Autor: J-23
sposob na cud gospodarczy
On 22 Wrz, 07:52, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
J-23 pisze:

> Rozwiazac konkordat, czyli nie dotowec kk w Polsce, i zlikwidowac
> KRUS.
>http://biznes.onet.pl/kolejny-raz-budzet-doplaci-do-krus-ponad-15-mld...

> J-23 itede

Jeszcze dorzuci³bym do tego te horrendalnie wysokie odprawy dla
zwalnianych prezesów i cz³onków zarz±dów spó³ek skarbu pañstwa. A dzieje
siê tak cyklicznie - po doj¶ciu do koryta kolejnej nowej ekipy.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Jasne! Jeszcze zlodziejska prywatyzacje. Finansowanie partii
politycznych... itede

J-23 itede

Data: 2009-09-22 12:09:25
Autor: CYC
sposob na cud gospodarczy

U¿ytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:93567f42-c9c9-487b-aaef-09a2b8a7557cg23g2000vbr.googlegroups.com...
J-23 pisze:

> [...]

Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Jasne! Jeszcze zlodziejska prywatyzacje. Finansowanie partii

Masz jak widze dobry dzien  :)

cyc

Data: 2009-09-22 04:44:26
Autor: J-23
sposob na cud gospodarczy
On 22 Wrz, 12:09, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
U¿ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:93567f42-c9c9-487b-aaef-09a2b8a7557cg23g2000vbr.googlegroups.com...

> [...]

> kierunku..

Jasne! Jeszcze zlodziejska prywatyzacje. Finansowanie partii

Nie kazdemu psu Burek!
Jeden J-23 to apologeta Polski wyzaniowej. Piewca "racji" gloszonych
przez radio z ryjem. Ohyda!
A ja jestem J-23 itede vel Flegiell von Trop, po babce szlachciance
niemieckiej - chlodny racjonalista i agnostyk.

J-23 itede

Data: 2009-09-22 16:37:05
Autor: jadrys
sposob na cud gospodarczy

[...]