sposob na cud gospodarczy

Data: 2009-09-22 08:50:02
Autor: Prawusek
sposob na cud gospodarczy

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message
Rozwiazac konkordat, czyli nie dotowec kk w Polsce, i zlikwidowac
KRUS.

http://biznes.onet.pl/kolejny-raz-budzet-doplaci-do-krus-ponad-15-mld-zl,18493,1575920,3033629,65,1,news-detal

J-23 itede

    ZUS byl kieszenia bez dna dla wszystkich kolejnych rzadów - takze
komuszych. Manewry z KRUSem zaczely sie w wyniku sporych zasobów jakie KRUS
mial - przylaczono go do ZUS i ograbiono - wycyckany KRUS odzyskal
samodzielnosc...
    To tak samo jak z Polska - jeszcze ma to i owo do zagarniecia - potem
wywalczy sobie wolnosc - naga i bosa.

Data: 2009-09-22 00:15:13
Autor: J-23
sposob na cud gospodarczy
On 22 Wrz, 08:50, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

samodzielnosc...
    To tak samo jak z Polska - jeszcze ma to i owo do zagarniecia - potem

skaldka na ZUS, to circa 850zl miesiecznie
skaldka na KRUS, to circa 350zl kwartalnie
wyplaty swiadczen w obu przypadkach podobne

???

J-23 itede

Data: 2009-09-22 10:04:33
Autor: Prawusek
sposob na cud gospodarczy

> [...]

skaldka na ZUS, to circa 850zl miesiecznie
skaldka na KRUS, to circa 350zl kwartalnie
wyplaty swiadczen w obu przypadkach podobne

Teraz? A te tysiace gospodarstw placace a nie biorace?

Data: 2009-09-22 10:19:37
Autor: CeSaR
sposob na cud gospodarczy
skaldka na ZUS, to circa 850zl miesiecznie
skaldka na KRUS, to circa 350zl kwartalnie
wyplaty swiadczen w obu przypadkach podobne

Teraz? A te tysiace gospodarstw placace a nie biorace?

A ci co płacą zus to zaraz wszyscy biorą?

Data: 2009-09-22 10:26:43
Autor: Prawusek
sposob na cud gospodarczy

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:h9a1ap$l2q$1news.onet.pl...
> [...]
> wyplaty swiadczen w obu przypadkach podobne
>
> Teraz? A te tysiace gospodarstw placace a nie biorace?

A ci co płacą zus to zaraz wszyscy biorą?

Ty lepiej napisz ilu bierze, a nie dali ani grosza...

Data: 2009-09-22 01:42:18
Autor: J-23
sposob na cud gospodarczy
On 22 Wrz, 10:26, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"CeSaR" <ad...@mail.com> wrote in messagenews:h9a1ap$l2q$1news.onet.pl....

> A ci co płacą zus to zaraz wszyscy biorą?

Ty lepiej napisz ilu bierze, a nie dali ani grosza...

chyba glownie jakies kmiotki malorolne?

Data: 2009-09-22 11:28:24
Autor: Prawusek
sposob na cud gospodarczy

> A ci co płacą zus to zaraz wszyscy biorą?

Ty lepiej napisz ilu bierze, a nie dali ani grosza...

chyba glownie jakies kmiotki malorolne?

W ZUSie? Chłoporobotnicy - ale płacili. Ja piszę o takim Morelu...

Data: 2009-09-22 10:51:17
Autor: CeSaR
sposob na cud gospodarczy
A ci co płacą zus to zaraz wszyscy biorą?

Ty lepiej napisz ilu bierze, a nie dali ani grosza...

Pokrętne odpowiedzi były cechą lewactwa a tu prawusek też tak samo?
Koło się zamyka - skręcając ciągle w lewo w końcu skręci się w prawo :-)

Data: 2009-09-22 11:33:08
Autor: Prawusek
sposob na cud gospodarczy

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:h9a365$rdn$1news.onet.pl...

> Ty lepiej napisz ilu bierze, a nie dali ani grosza...

Pokrętne odpowiedzi były cechą lewactwa a tu prawusek też tak samo?
Koło się zamyka - skręcając ciągle w lewo w końcu skręci się w prawo :-)

To żaden paradox - wszystkie lewackie systemy są piękne w założeniach, tylko
w życiu się niesprawdzają - koszty rosną, liczba biorących, a w
rzeczywistości nieuprawnionych (do kolejnej uprawniającej ich zmiany w
ustawach) też - i system staje się niewydolny.

Prawusek - Panslavista hr. Sas

sposob na cud gospodarczy