sposob na zlodzieja...

Data: 2016-01-17 18:01:50
Autor: Titus Atomicus
sposob na zlodzieja...
Witam,
http://natemat.pl/168455,zlodziej-rowerow-porazony-pradem-tak-youtuberzy-
rozprawiali-sie-z-pazernoscia
U nas co jakis czas pojawiaja sie podobne inicjatywy, ale bez tak spektakularnych rezultatow...
--
TA

Data: 2016-01-17 19:16:33
Autor: ToMasz
sposob na zlodzieja...
W dniu 17.01.2016 o 18:01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

prank, taki...

ToMasz

Data: 2016-01-17 20:42:17
Autor: Piotr aka dracorp
sposob na zlodzieja...
Dnia Sun, 17 Jan 2016 19:16:33 +0100, ToMasz napisal(a):

prank, taki...

Ale szczytny prank w przeciwieństwie do innych.

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-01-18 09:21:32
Autor: twistedme
sposob na zlodzieja...
W dniu 2016-01-17 o 21:42, Piotr aka dracorp pisze:
Dnia Sun, 17 Jan 2016 19:16:33 +0100, ToMasz napisal(a):

prank, taki...

Ale szczytny prank w przeciwieństwie do innych.

Po pierwsze to rasistowski filmik, bo na tylu złodziei tylko dwie osoby nie były czarnoskóre. Rozpowszechnianie tego nagrania godzi w polityczną poprawność.

:)

Data: 2016-01-18 01:21:26
Autor: tadeklodz
sposob na zlodzieja...
W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 09:21:34 UTC+1 użytkownik twistedme napisał:

> Ale szczytny prank w przeciwieństwie do innych.

Po pierwsze to rasistowski filmik, bo na tylu złodziei tylko dwie osoby nie były czarnoskóre. Rozpowszechnianie tego nagrania godzi w polityczn± poprawno¶ć.

:)

z tego wynika że większo¶ć amatorów jes "mocno opalona"

Data: 2016-01-18 11:45:44
Autor: kawoN
sposob na zlodzieja...
W dniu 18.01.2016 o 10:21, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:

z tego wynika że większo¶ć amatorów jes "mocno opalona"

Pewnie dużo jeżdż± na rowerze to się opalili... ;-)

Data: 2016-01-18 18:44:35
Autor: Piotr aka dracorp
sposob na zlodzieja...
Dnia Mon, 18 Jan 2016 09:21:32 +0100, twistedme napisal(a):

Po pierwsze to rasistowski filmik, bo na tylu złodziei tylko dwie osoby
nie były czarnoskóre. Rozpowszechnianie tego nagrania godzi w polityczną
poprawność.
Albo tak wyszło albo wycieli co nie co :)

Sam oglądając w ogóle na to nie zwróciłem uwagi.

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-01-24 12:37:56
Autor: Titus Atomicus
sposob na zlodzieja...
In article <n7glks$gkn$2@dont-email.me>,
 ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:

> [...]
> rozprawiali-sie-z-pazernoscia
> U nas co jakis czas pojawiaja sie podobne inicjatywy, ale bez tak

So...?
--
TA

Data: 2016-01-18 19:13:49
Autor: Wojtas
sposob na zlodzieja...
[...]

Fake... Szkoda czasu.

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2016-01-18 18:45:23
Autor: Piotr aka dracorp
sposob na zlodzieja...
Dnia Mon, 18 Jan 2016 19:13:49 +0100, Wojtas napisal(a):

Fake... Szkoda czasu.
Nie fake, nie szkoda czasu :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-01-18 20:25:34
Autor: Wojtas
sposob na zlodzieja...
W dniu 18.01.2016 o 19:45, Piotr aka dracorp pisze:

Fake... Szkoda czasu.
Nie fake, nie szkoda czasu :)

Zobacz lepiej jak się kręci te "pranki". To zwykłe komercyjne przedsięwzięcie. Nie wspominając już, że same wypadki drogo by ich kosztowały, gdyby ktoś postanowił ich pozwać.

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2016-01-18 20:09:17
Autor: Piotr aka dracorp
sposob na zlodzieja...
Dnia Mon, 18 Jan 2016 20:25:34 +0100, Wojtas napisal(a):

Zobacz lepiej jak się kręci te "pranki". To zwykłe komercyjne
przedsięwzięcie.
A są pranki nie komercyjne? Takie dla idei?
Nie wspominajÄ…c juĹĽ, ĹĽe same wypadki drogo by ich
kosztowały, gdyby ktoś postanowił ich pozwać.
A to nie czasem Ameryka?

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-01-19 03:40:02
Autor: Olivander
sposob na zlodzieja...
morał z filmiku z link±:
blond białasy s± mucho lepsiejszymi złodziejami ;-)

parę lat temu była w Gdańsku wspólna prowokacja dziennikarzy i policjantów,
która się też tak wła¶nie skończyła, że im ich rower "wielokrotnego użytku"
- skutecznie zajumali

w filmie z elektrowstrz±sem wystarczyło by żeby trafili na kogo¶ w skórzanych portkach i rękawicach roboczych ;-)

a swoj± drog±, dziwne te americkie rowery. dziwne.
dla mnie zawsze szczytem rowerowej urody będzie co¶ jak ten
http://www.bikerumor.com/2014/04/07/sram-kicks-back-with-3-speeds-for-wbr-and-a-hub-that-can-shuck-corn/
(a swoj± drog±, kupił bym bardzo bardzo chętnie tak± piastę...)

Data: 2016-02-11 18:30:34
Autor: Krystek
sposob na zlodzieja...
W dniu 2016-01-19 12:40, Olivander pisze:
a swojÄ… drogÄ…, dziwne te americkie rowery. dziwne.
dla mnie zawsze szczytem rowerowej urody będzie coś jak ten
http://www.bikerumor.com/2014/04/07/sram-kicks-back-with-3-speeds-for-wbr-and-a-hub-that-can-shuck-corn/
(a swoją drogą, kupił bym bardzo bardzo chętnie taką piastę...)

A co on robi z tym drugim łańcuchem? Jak się go pionowo postawi to robi za prądnicę, czy jakąś przekładnię?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2016-02-12 01:19:39
Autor: rmikke
sposob na zlodzieja...
W dniu czwartek, 11 lutego 2016 18:30:38 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:
> [...]
> (a swoj± drog±, kupił bym bardzo bardzo chętnie tak± piastę....)

A co on robi z tym drugim łańcuchem? Jak się go pionowo postawi to robi za pr±dnicę, czy jak±¶ przekładnię?

Przeczytaj artykuł do końca, wyja¶niaj±...

Data: 2016-02-12 16:50:29
Autor: Krystek
sposob na zlodzieja...
W dniu 2016-02-12 10:19, rmikke pisze:
[...]

Przeczytaj artykuł do końca, wyjaśniają...

Szczerze to zafiksowałem się na zdjęciach, bo Olivander pisał, że rower taki ładny ;) Tekstu więc nie czytałem, ale już doczytałem. Patent kojarzy mi się z podwórkowymi domokrążcami, którzy w miejsce koła instalują ostrzałkę i ostrzą noże oraz inne metalowe przedmioty :D

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2016-02-14 07:30:51
Autor: Olivander
sposob na zlodzieja...
druga zębatka akurat - napędza łuskacz kukurydzy, lub robi cokolwiek innego jej akurat karzesz, w tym ostrzy noże, maczety, siekiery, gwoĽdzie :-)
w warunkach buszu - rewelka

ale mi podoba się możliwo¶ć zmiany biegów w warunkach afrykańsko-blotnych, bez użerania się z linkami.
ja to widzę w swoim skladaku. który plywa ze mn± kajakiem, czę¶ć rowerka na dziobie, czę¶ć na rufie, czę¶ć poupychana na ¶rodku. nie lubię linek ;-)

ta przezutka ł±czy w sobie żółty bendix i bendix niebieski z lat 60tych, albo dzisiejszy sram automatix, szkoda, że nie jej na aukacjach :-(

Data: 2016-01-18 20:35:14
Autor: twistedme
sposob na zlodzieja...
W dniu 2016-01-18 o 20:25, Wojtas pisze:
[...]

niestety chyba masz rację... Takie czasy, że złodziej pozywa, że ktoś mu kradzież uniemożliwia...

Data: 2016-01-19 08:36:56
Autor: kawoN
sposob na zlodzieja...
W dniu 18.01.2016 o 20:35, twistedme pisze:

niestety chyba masz rację... Takie czasy, że złodziej pozywa, że ktoś mu
kradzieĹĽ uniemoĹĽliwia...

Obawiam się, że to by można podciągnąć pod
wchodzenie w kompetencje służb uprawnionych
do stosowania prowokacji. A przecieĹĽ zdaje siÄ™
ĹĽe policja bez zgody kogoĹ› tam nie moĹĽe sama
takich prowokacji przeprowadzać...

Data: 2016-01-20 12:24:19
Autor: niebieski
sposob na zlodzieja...
W dniu 19.01.2016 08:36, kawoN pisze:
[...]

Może po prostu było to robione w krajach, w których jest jeszcze trochę wolności.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

sposob na zlodzieja...