sposob na zlodzieja...

Data: 2016-01-17 19:16:33
Autor: ToMasz
sposob na zlodzieja...
W dniu 17.01.2016 o 18:01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
http://natemat.pl/168455,zlodziej-rowerow-porazony-pradem-tak-youtuberzy-
rozprawiali-sie-z-pazernoscia
U nas co jakis czas pojawiaja sie podobne inicjatywy, ale bez tak
spektakularnych rezultatow...

prank, taki...

ToMasz

Data: 2016-01-17 20:42:17
Autor: Piotr aka dracorp
sposob na zlodzieja...
Dnia Sun, 17 Jan 2016 19:16:33 +0100, ToMasz napisal(a):

prank, taki...

Ale szczytny prank w przeciwieństwie do innych.

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-01-18 09:21:32
Autor: twistedme
sposob na zlodzieja...
W dniu 2016-01-17 o 21:42, Piotr aka dracorp pisze:
Dnia Sun, 17 Jan 2016 19:16:33 +0100, ToMasz napisal(a):

prank, taki...

Ale szczytny prank w przeciwieństwie do innych.

Po pierwsze to rasistowski filmik, bo na tylu złodziei tylko dwie osoby nie były czarnoskóre. Rozpowszechnianie tego nagrania godzi w polityczną poprawność.

:)

Data: 2016-01-18 01:21:26
Autor: tadeklodz
sposob na zlodzieja...
W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 09:21:34 UTC+1 użytkownik twistedme napisał:

> Ale szczytny prank w przeciwieństwie do innych.

Po pierwsze to rasistowski filmik, bo na tylu złodziei tylko dwie osoby nie były czarnoskóre. Rozpowszechnianie tego nagrania godzi w polityczn± poprawno¶ć.

:)

z tego wynika że większo¶ć amatorów jes "mocno opalona"

Data: 2016-01-18 11:45:44
Autor: kawoN
sposob na zlodzieja...
W dniu 18.01.2016 o 10:21, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:

z tego wynika że większo¶ć amatorów jes "mocno opalona"

Pewnie dużo jeżdż± na rowerze to się opalili... ;-)

Data: 2016-01-18 18:44:35
Autor: Piotr aka dracorp
sposob na zlodzieja...
Dnia Mon, 18 Jan 2016 09:21:32 +0100, twistedme napisal(a):

Po pierwsze to rasistowski filmik, bo na tylu złodziei tylko dwie osoby
nie były czarnoskóre. Rozpowszechnianie tego nagrania godzi w polityczną
poprawność.
Albo tak wyszło albo wycieli co nie co :)

Sam oglądając w ogóle na to nie zwróciłem uwagi.

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-01-24 12:37:56
Autor: Titus Atomicus
sposob na zlodzieja...
In article <n7glks$gkn$2@dont-email.me>,
 ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:

> [...]
> rozprawiali-sie-z-pazernoscia
> U nas co jakis czas pojawiaja sie podobne inicjatywy, ale bez tak

So...?
--
TA

sposob na zlodzieja...