sposoby składania reklamacji w citihandlowym

Data: 2015-01-02 02:54:31
Autor: zarząd komplementariusza
sposoby składania reklamacji w citihandlowym
ponieważ w mojej miejscowości citek nie ma oddziału
zdecydowałem sie na wysyłkę korespondencji pocztą

tak naprawdę chodzi mi o to żeby mieć "papier"
że bank zamknął rachunki o podanych nr konta.

ciekaw jestem szczególnie opinii osób które kiedyś
w przeszłości załatwiły podobną sprawę w citibanku
załatwiły pozytywnie lub załatwiły negatywnie...

sposoby składania reklamacji w citihandlowym