spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

Data: 2010-08-18 19:54:22
Autor: pikiel
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka
jadę dzi¶ po Wrocku i widzę auto wygl±daj±ce mocno jak Porsche ale dużo bardziej przero¶nięte niż dajmy na to 911,cayman czy boxter.
nie dawało mi to spokoju, i w końcu w necie odkryłem że to jakis nowy wynalazek Porsche - Panamera.

Pierwszy raz spotkałem się z tym autem ...
http://www.porsche.com/microsite/panamera/poland.aspx

Przyzwyczaiłem się do małych autek Porsche no i do wielkiego cayenne
ale to co¶ ...

Data: 2010-08-18 21:56:07
Autor: Grzegorz Prędki
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porsch aka
W dniu 2010-08-18 21:54, pikiel pisze:
jadÄ™ dziĹ› po Wrocku i widzÄ™ auto wyglÄ…dajÄ…ce mocno jak Porsche ale duĹĽo bardziej
przerośnięte niż dajmy na to 911,cayman czy boxter.

ale to coĹ› ...

I??

Data: 2010-08-18 21:58:04
Autor: mirek
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

Pierwszy raz spotkałem się z tym autem ...
http://www.porsche.com/microsite/panamera/poland.aspx

A ja dzisiaj widziałem RR phantoma w PL oczywi¶cie i co z tego?

Data: 2010-08-18 22:57:51
Autor: kml
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

Użytkownik "mirek" <antySpam@Spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:i4he0a$op8$1news2.ipartners.pl...

Pierwszy raz spotkałem się z tym autem ...
http://www.porsche.com/microsite/panamera/poland.aspx

A ja dzisiaj widziałem RR phantoma w PL oczywi¶cie i co z tego?

A sprzedawali z niego lody? Bo jak tak to może to była własno¶c Braci Koral :) Oni sobie ostatnio zakupili 2 sztuki :)

kml

Data: 2010-08-18 23:07:13
Autor: Seba
Dnia Wed, 18 Aug 2010 22:57:51 +0200, kml napisał(a):

A sprzedawali z niego lody? Bo jak tak to może to była własno¶c Braci Koral :) Oni sobie ostatnio zakupili 2 sztuki :)

Eeee - pewnie duuuży rabat wynegocjowali w takiej sytuacji. Także ta sytuacja się nie liczy ;-)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-08-19 13:41:40
Autor: amir
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

A sprzedawali z niego lody? Bo jak tak to może to była własno¶c Braci Koral
:) Oni sobie ostatnio zakupili 2 sztuki :)

a ja pamiętam ich jak sprzedawali z budki lody

Data: 2010-08-19 23:10:31
Autor: Michal

a ja we wrocku w tym tygodniu widzialem juz 2 merce SLS :-) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5380 (20100819) __________

Data: 2010-08-18 23:28:55
Autor: RoB
[...]

Eeeee, byłem pierwszy, widziałem w niedziele jak z Mikołajek wracał, blachy na WZ.... :D

RoB

Data: 2010-08-19 01:22:54
Autor: Rabbit McCroolick
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

Użytkownik "RoB" <robka72@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i4hjag$i7i$1inews.gazeta.pl...

Nie, bo ja byłem pierwszy ;-P

Data: 2010-08-19 11:02:02
Autor: Rabbit McCroolick
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i4hq0d$cu4$1news.dialog.net.pl...

Nie, bo ja byłem pierwszy ;-P

A oto dowód:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/qiwM04w7IN9pC_73MTykOw?feat=directlink

Data: 2010-08-19 20:55:58
Autor: RoB
[...]

Ty o panamerze (ktora widzialem pierwszy raz w ostatnia zime, a do tej pory dawno sie opatrzyla) a ja RR Phantomie nowym ;)
To sie dogadalismy ;)

RoB

Data: 2010-08-19 02:20:24
Autor: Chris
W dniu 2010-08-18 23:28, RoB pisze:
[...]

Ze 2 tygodnie temu widziałem takie czarne w DC :)

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

Data: 2010-08-19 08:58:50
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
RoB pisze:
[...]

A ja widziałem juz naprawdę kilka mies temu. Nie zartuję! Ale zaraz potem widziałem
pojazd który przyćmił panamerę. Widziałem czarnego, odpicowanego duzego fiata pickup! Błyszcz±cy lakier, chromy, niskoprofilowe opony. Cudo!

Seco

Data: 2010-08-19 00:48:36
Autor: Profesor Sparks
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

 Widziałem czarnego, odpicowanego duzego
fiata pickup! Błyszcz±cy lakier, chromy, niskoprofilowe opony. Cudo!

Seco

Hmm widziałem kiedy¶ takiego na siódemce. Jechał chyba sporo więcej
niż 130 bo musiałem mu zjechać.
Nie pamiętam czy miał chromy i nisko profilowe opony ale na pewno był
to czarny duży fiat pickup i zapitalał aż miło.

Data: 2010-08-19 01:08:05
Autor: to
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka
begin pikiel
Przyzwyczaiłem się do małych autek Porsche no i do wielkiego cayenne ale
to coĹ› ...

Ale już ochłonąłeś? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-19 02:39:50
Autor: Konrad L
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka
Tez jakis miesiac temu widzialem i powiem szczerze ze na zdjeciach jakies dziwne mi sie wydawalo.
....ale na zywo to calkiem inna bajka i naprawde robi wrazenie. Piekny samochod.

Data: 2010-08-21 00:42:12
Autor: Lewis
W dniu 2010-08-19 02:39, Konrad L pisze:
Tez jakis miesiac temu widzialem i powiem szczerze ze na zdjeciach
jakies dziwne mi sie wydawalo.
...ale na zywo to calkiem inna bajka i naprawde robi wrazenie. Piekny
samochod.

A z ciekawo¶ci manetki ma na styl Cayenne? Czyli rodem z golfa MK4? ;)

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1181081583.html

Data: 2010-08-19 10:11:16
Autor: P_ablo
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka
Użytkownik "pikiel" <wroclawrules@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i4hdpe$q36$1inews.gazeta.pl...

Przyzwyczaiłem się do małych autek Porsche no i do wielkiego cayenne
ale to co¶ ...

Teraz w encyklopediach bedziesz konkurowal z Kolumbem ;)

A tak na powaznie - widzialem to piekne niemieckie dupsko juz w polowie zeszlego roku w Berlinie i zakochalem sie...
Niestety dotychczasowe prosiaki mialy jedna zasadnicza wade - byly dwuosobowe - pomijajac oczywiscie Cayenne, ale ta z Porsche ma wspolne tylko znaczki, stacyjke po lewej stronie i spalanie :)

--
Picasso

Data: 2010-08-19 09:33:46
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 19 Aug 2010 10:11:16 +0200, P_ablo napisał(a):

A tak na powaznie - widzialem to piekne niemieckie dupsko juz w polowie zeszlego roku w Berlinie i zakochalem sie...

WOW.... eureka... jest pierwszy człowiek któremu Panamera się podoba,
chłopie, będziesz sławny.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-19 10:45:30
Autor: Gabriel 'wilk'
Użytkownik Waldek Godel napisał:
[...]

No wiesz Waldku on pisze o dupskach a patrzac na niemieckie dupska(niemki) lub chocby facjaty to ta Panamera jest na 100% ladniejsza od 90% zenskiej populacji niemieckiej :-)

Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-08-19 11:18:22
Autor: P_ablo
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:181mcajojtkfo.dlglepper.institute.com...

WOW.... eureka... jest pierwszy człowiek któremu Panamera się podoba,
chłopie, będziesz sławny.

I bardzo dobrze... Przynajmniej kiedy ja kupie, nadal bedzie unikatem na ulicy.  Za jakies 2 lata cena uzywek powinna spasc do akceptowalnego poziomu w okolicach 150 tys zl.

--
Picasso

Data: 2010-08-19 12:55:53
Autor: hants
"pikiel" <wroclawrules@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:i4hdpe$q36$1inews.gazeta.pl...

http://www.porsche.com/microsite/panamera/poland.aspx

Kij z tym autem, ale chętnie bym się dowiedział co to za melodyjka na stronie?

Data: 2010-08-19 12:59:22
Autor: kamil
[...]

1.5 roku ma ten 'nowy wynalazek' ;)

Data: 2010-08-19 23:32:15
Autor: Przemysław Gubernat
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porsch aka
W dniu 2010-08-18 21:54, pikiel pisze:
jadę dziś po Wrocku i widzę auto wyglądające mocno jak Porsche ale dużo bardziej przerośnięte niż dajmy na to 911,cayman czy boxter.
[...]

Parkuje na solnym już od "dłuższego" czasu..... można się już przyzwyczaić ;)

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |

spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka