spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

Data: 2010-08-18 21:58:04
Autor: mirek
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

Pierwszy raz spotkałem się z tym autem ...
http://www.porsche.com/microsite/panamera/poland.aspx

A ja dzisiaj widziałem RR phantoma w PL oczywiście i co z tego?

Data: 2010-08-18 22:57:51
Autor: kml

Użytkownik "mirek" <antySpam@Spam.com> napisał w wiadomości news:i4he0a$op8$1news2.ipartners.pl...

Pierwszy raz spotkałem się z tym autem ...
http://www.porsche.com/microsite/panamera/poland.aspx

A ja dzisiaj widziałem RR phantoma w PL oczywiście i co z tego?

A sprzedawali z niego lody? Bo jak tak to może to była własnośc Braci Koral :) Oni sobie ostatnio zakupili 2 sztuki :)

kml

Data: 2010-08-18 23:07:13
Autor: Seba
Dnia Wed, 18 Aug 2010 22:57:51 +0200, kml napisał(a):

A sprzedawali z niego lody? Bo jak tak to może to była własnośc Braci Koral :) Oni sobie ostatnio zakupili 2 sztuki :)

Eeee - pewnie duuuży rabat wynegocjowali w takiej sytuacji. Także ta sytuacja się nie liczy ;-)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-08-19 13:41:40
Autor: amir
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

A sprzedawali z niego lody? Bo jak tak to może to była własnośc Braci Koral
:) Oni sobie ostatnio zakupili 2 sztuki :)

a ja pamiętam ich jak sprzedawali z budki lody

Data: 2010-08-19 23:10:31
Autor: Michal

a ja we wrocku w tym tygodniu widzialem juz 2 merce SLS :-) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5380 (20100819) __________

Data: 2010-08-18 23:28:55
Autor: RoB
[...]

Eeeee, byłem pierwszy, widziałem w niedziele jak z Mikołajek wracał, blachy na WZ.... :D

RoB

Data: 2010-08-19 01:22:54
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "RoB" <robka72@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4hjag$i7i$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie, bo ja byłem pierwszy ;-P

Data: 2010-08-19 11:02:02
Autor: Rabbit McCroolick
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomości news:i4hq0d$cu4$1news.dialog.net.pl...

Nie, bo ja byłem pierwszy ;-P

A oto dowód:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/qiwM04w7IN9pC_73MTykOw?feat=directlink

Data: 2010-08-19 20:55:58
Autor: RoB
[...]

Ty o panamerze (ktora widzialem pierwszy raz w ostatnia zime, a do tej pory dawno sie opatrzyla) a ja RR Phantomie nowym ;)
To sie dogadalismy ;)

RoB

Data: 2010-08-19 02:20:24
Autor: Chris
W dniu 2010-08-18 23:28, RoB pisze:
[...]

Ze 2 tygodnie temu widziałem takie czarne w DC :)

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

Data: 2010-08-19 08:58:50
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
RoB pisze:
[...]

A ja widziałem juz naprawdę kilka mies temu. Nie zartuję! Ale zaraz potem widziałem
pojazd który przyćmił panamerę. Widziałem czarnego, odpicowanego duzego fiata pickup! Błyszczący lakier, chromy, niskoprofilowe opony. Cudo!

Seco

Data: 2010-08-19 00:48:36
Autor: Profesor Sparks
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

 Widziałem czarnego, odpicowanego duzego
fiata pickup! Błyszczący lakier, chromy, niskoprofilowe opony. Cudo!

Seco

Hmm widziałem kiedyś takiego na siódemce. Jechał chyba sporo więcej
niż 130 bo musiałem mu zjechać.
Nie pamiętam czy miał chromy i nisko profilowe opony ale na pewno był
to czarny duży fiat pickup i zapitalał aż miło.

spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka