spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

Data: 2010-08-19 12:59:22
Autor: kamil
spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka

"pikiel" <wroclawrules@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:i4hdpe$q36$1inews.gazeta.pl...
jadę dziś po Wrocku i widzę auto wyglądające mocno jak Porsche ale dużo bardziej
przerośnięte niż dajmy na to 911,cayman czy boxter.
nie dawało mi to spokoju, i w końcu w necie odkryłem że to jakis nowy wynalazek
Porsche - Panamera.

Pierwszy raz spotkałem się z tym autem ...
http://www.porsche.com/microsite/panamera/poland.aspx

Przyzwyczaiłem się do małych autek Porsche no i do wielkiego cayenne
ale to coś ...

1.5 roku ma ten 'nowy wynalazek' ;)

spotkałem dzisiaj ... dziwnego porschaka