spotkaliscie taki problem - mBank

Data: 2010-05-10 08:47:48
Autor: sam jestem
spotkaliscie taki problem - mBank
Zalogowac sie - ok.
Przejsc az do obiorcy - ok.

Wykonaj przelew - reakcją jest wylogowanie i komunikat "Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
Prosimy spróbować ponownie/.../"

O co chodzi? Tak dzieje się kilka razy z rzędu

SJ

Data: 2010-05-10 09:00:37
Autor: sam jestem
Użytkownik "sam jestem" <janke@vp.pl> napisał w wiadomości news:hs8a6g$121$1news.onet.pl...

[...]

W ogóle dziś mBank chodzi szybko, jakby ktoś w taczce bajty przywził.
Klopot jest z zalogowanim, każda komenda skutkuje kilkuminutowym czekaniem na rekcję banku/sewicu...

SJ

Data: 2010-05-10 09:30:11
Autor: kaktus
[...]

Ja nie moge sie dostac do emaklera. Ale jak mi sie rano udalo to okazalo sie, ze akcje jakie tam mialem zostaly sprzedane i i sa naleznosci na 12.05 pomimo, ze nie skladalem zlecania :/. Na m lini nie moga tego wytlumaczy i wciskaja mi kit, ze sprzedalem te akcje 13 kwietnia ....

Data: 2010-05-10 10:50:00
Autor: Andrzej Kłos
kaktus pisze:
Wykonaj przelew - reakcją jest wylogowanie i komunikat "Przykro nam,
usługa jest w tej chwili niedostępna.
Prosimy spróbować ponownie/.../"

O co chodzi? Tak dzieje się kilka razy z rzędu

10 dnia miesiąca *prawie* zawsze są kłopoty z dostępem do mBanku, a dlaczego? Nie wiadomo, ale czas ten jest dziwnie zbieżny z terminem płatności ZUSu z 1-os. DG. Za dużo zlecanych przelewów?

andy_nek

Data: 2010-05-10 02:03:41
Autor: Pr0NET
On May 10, 10:50 am, Andrzej Kłos <andy.k...@wp.pl> wrote:
kaktus pisze:

> [...]
dlaczego? Nie wiadomo, ale czas ten jest dziwnie zbieżny z terminem
płatności ZUSu z 1-os. DG. Za dużo zlecanych przelewów?

Dzisiejsza sytuacja jest wyjątkowa. http://www.mbank.pl/blog/ w
ostatnie wpisy, mega pad, ale ponoć w PL już się wszyscy do tego
przyzwyczaili.

Data: 2010-05-11 00:01:13
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail janke@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

dzis jest jakas awaria, ale podobnie działa np. w sytuacji kiedy za długo nic nie robisz na stronie, po zalogowaniu.
Mozesz wejsc na konto, a informacja o braku autoryzacji wyskoczy dopiero w np. w momencie proby wykonania przelewu.

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

spotkaliscie taki problem - mBank