spowolnienie USB?

Data: 2011-06-08 08:36:56
Autor: Zbyszek
spowolnienie USB?
witam,

problem jest do¶ć złożony, więc postaram się jak najszczegółowiej i jak najkrócej go opisać jednak wybaczcie je¶li co¶ pominę

Kamera via USB do czytania impulsów laserowych odbitych od ekranu działa spokojnie pod XP, nie działa pod 7 32bitow±.
Producent (USA) nie udostępnia sterowników, a twierdzi jedynie że porty USB s± za szybkie i należy je spowolnić w BIOS.
Mówi o poleceniach "backwards compatibility" i "legacy support".

Ale nie wszystkie płyty maj± tak± opcję w BIOS, na moim Asusie w stacjonarce jest, ale w lapku Dell już nie.

Macie jaki¶ pomysł ?, Czy da się to zrobić jakim¶ softem ? Dzięki za pomoc.

Zbyszek

Data: 2011-06-08 09:49:38
Autor: Tomaszek
spowolnienie USB?
W dniu 2011-06-08 08:36, Zbyszek pisze:
Macie jaki¶ pomysł ?, Czy da się to zrobić jakim¶ softem ? Dzięki za pomoc.

Na czas pracy z tym urz±dzeniem wył±cz w menadżerze urz±dzeń urz±dzenie o nazwie: "Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej > Rozszerzony kontroler hosta..." Z USB 2.0 zrobi się 1.1. Póki nie wł±czysz tego ręcznie, będzie nadal USB 1.1. Rozwi±zanie programowe, w sprzęt i biosa nie ingeruj±ce.

Data: 2011-06-08 01:03:14
Autor: buddy
spowolnienie USB?
> Macie jaki¶ pomysł ?, Czy da się to zrobić jakim¶ softem ? Dzięki za pomoc.

Na czas pracy z tym urz±dzeniem wył±cz w menadżerze urz±dzeń urz±dzenie

dzięki, będę kombinował, ale rozszerzone mogę jedynie odinstalować,
ale zobaczymy

Data: 2011-06-08 12:44:28
Autor: Tomaszek
spowolnienie USB?
W dniu 2011-06-08 10:03, buddy pisze:
dzięki, będę kombinował, ale rozszerzone mogę jedynie odinstalować,
ale zobaczymy

Dziwne, u mnie można również wył±czyć. Sprawdzałem na trzech komputerach, chipsety VIA i SiS.

Data: 2011-06-11 16:55:16
Autor: Krzysztof Rudnik
spowolnienie USB?
Tomaszek wrote:

W dniu 2011-06-08 08:36, Zbyszek pisze:
Macie jakiś pomysł ?, Czy da się to zrobić jakimś softem ? Dzięki za
pomoc.

Na czas pracy z tym urządzeniem wyłącz w menadżerze urządzeń urządzenie
o nazwie: "Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej > Rozszerzony
kontroler hosta..." Z USB 2.0 zrobi się 1.1. Póki nie włączysz tego
ręcznie, będzie nadal USB 1.1. Rozwiązanie programowe, w sprzęt i biosa
nie ingerujÄ…ce.

Może po prostu zakupić za parę zł HUB USB obsługujący tylko 1.1 i kamerę podłączyć przez ten hub.

spowolnienie USB?