sprawa beznadziejna :)

Data: 2010-10-13 04:19:35
Autor: swir
sprawa beznadziejna :)
Witam.

Sprawa jest beznadziejna. Kiedyś sprzedałem na allegro ramę. Było to
chyba w roku 2005/2006. Rama to Cube LTD w rozmiarze 16 cali, srebrna,
koszmarnie pokiereszowana. Sprzedającym na allegro był nick sosbigos z
Gdyni. Poszukuję mianowicie gościa który tę ramę  kupił, a konkretnie
szukam tej ramy :) Chcę ją odzyskać :)

PRZYJACIELUUUU!!! Jeśli tam jesteś to odezwij się!! Potrzebna mi ta
rama, chcę ją zaświecić nad kominkiem ze względów sentymentalnych ;)
Serio! Mam fotki tej ramy do wglądu.

Data: 2010-10-13 05:19:57
Autor: swir
sprawa beznadziejna :)
On 13 Paź, 14:13, "kamtzu" <kam...@tlen.usunTo.pl> wrote:
Użytkownik "swir" <sw...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:4f2907a5-7220-4d6d-9185-fb511e97cb95c21g2000vba.googlegroups.com...

> [...]
>koszmarnie pokiereszowana. Sprzedającym na allegro był nick sosbigos z
>Gdyni. Poszukuję mianowicie gościa który tę ramę  kupił, a konkretnie

a pisales do niego przez allegro?http://allegro.pl/show_user.php?search=sosbigos
"ostatnio logował się: 2010-10-13 12:58:40" wiec nie powinno byc problemu

HA! Jak bym wiedział jaki ma nick to bym napisał... ale nie
pamiętam... kilkaset transakcji mam na sumieniu i za ChRL nie jestem
wstanie dojść kto to kupił. Archiwum allegro nie przechowuje już tak
starych transakcji, nawet tytułów nie ma, tylko numery aukcji się
ostały...

Data: 2010-10-13 05:20:51
Autor: swir
sprawa beznadziejna :)
A ta xywa co podałem (sprzedawcy) to moja, ja sprzedawałem i to moje
konto :)

Data: 2010-10-13 14:31:17
Autor: kamtzu
sprawa beznadziejna :)
Użytkownik "swir" <swiru@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ed0323e3-2061-4cc6-9976-9a0e88138786y3g2000vbm.googlegroups.com...
A ta xywa co podałem (sprzedawcy) to moja, ja sprzedawałem i to moje
konto :)

aaa zrozumialem na opak :)

pozdr

Data: 2010-10-13 06:08:06
Autor: WS
sprawa beznadziejna :)
On 13 Paź, 14:19, swir <sw...@tlen.pl> wrote:
bym wiedział jaki ma nick to bym napisał... ale nie
pamiętam...

http://archiwumallegro.pl/detektyw/?search=sosbigos pamieta, tylko za
ta pamiec chce troche kasy ;)

WS

Data: 2010-10-13 15:26:24
Autor: bans
sprawa beznadziejna :)
W dniu 2010-10-13 15:08, WS pisze:

http://archiwumallegro.pl/detektyw/?search=sosbigos pamieta, tylko za
ta pamiec chce troche kasy ;)

Rok 2005/2006, "komentarze od kupujących" i liczyć na to, że się nicka skojarzy.

--
bans

Data: 2010-10-13 05:28:24
Autor: stefandora
sprawa beznadziejna :)
On 13 Paź, 13:19, swir <sw...@tlen.pl> wrote:
Poszukuję mianowicie gościa który tę ramę  kupił, a konkretnie
szukam tej ramy :) Chcę ją odzyskać :)

Potrzebna mi ta
rama, chcę ją zaświecić nad kominkiem ze względów sentymentalnych ;)

Co Cię wzięło po tylu latach? :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-10-13 05:38:05
Autor: swir
sprawa beznadziejna :)

Co Cię wzięło po tylu latach? :)

--
Dorota,
Szprota.

Ano własnie względy sentymentalne :) Teraz już nie ma takich ram, a
tamta wiele przeżyła i chciało by się mieć przedmiot z którym łączy
się sporo wspomnień. Wtedy inaczej na to się patrzyło, sprzedać bo
trzeba dołożyć do nowego szpeju.

Data: 2010-10-13 14:34:16
Autor: Coaster
sprawa beznadziejna :)
On 10/13/10 2:28 PM, stefandora wrote:
[...]

Jak sie chowa zlote monety gdzie popadnie...
;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-10-13 14:52:01
Autor: kml
sprawa beznadziejna :)
stefandora wrote:
On 13 Paź, 13:19, swir <sw...@tlen.pl> wrote:
Potrzebna mi ta
rama, chcę ją zaświecić nad kominkiem ze względów sentymentalnych ;)

Co Cię wzięło po tylu latach? :)

Skojarzył, że mapę skarbów schował do rury a nie dziury :)

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-10-13 13:11:54
Autor: marczakowa
sprawa beznadziejna :)
A może zdjęcie sobie powieś nad kominkiem?

http://img.archiwumallegro.pl/?150557882

Na archiwum Allegro można sprawdzić datę aukcji i porównać z datami komentarzy od kupujących. Ale to już nie moja robota.

Data: 2010-10-13 06:31:44
Autor: swir
sprawa beznadziejna :)
Przeglądałem komentarze i nic mi się nie kojarzy... te całe archiwum
zresztą nie sięga tak daleko w czasie. Aukcja była koniec 2005,
początek 2006. Nie jestem nawet pewny czy mam za to jakikolwiek
komentarz. Nabywca, pamiętam, pisał mi że nie spodziewał się że rama
jest AŻ tak podrapana ale ja to obrazowo opisałem w aukcji więc nie
zgłaszał z tego tytułu pretensji. No i w związku z tym nie pamiętam
czy obdarzył mnie czułym słowem w komentarzach... Napisałem tam że
rama wygląda jak by zeszła po niej lawina, czy coś takiego :) To był
dokładnie CUBE LTD TWO. Rozniar bardzo mały, taka dziewczęca rama ;)
Ktokolwiek widział ,ktokolwiek wie... Rodzice się niepokoją!

Data: 2010-10-13 15:07:05
Autor: marczakowa
sprawa beznadziejna :)
Wg tego to jednak nie był koniec 2005, początek 2006

http://archiwumallegro.pl/rama_cube_ltd_2_16-150557882.html

Data: 2010-10-13 13:13:14
Autor: swir
sprawa beznadziejna :)
On 13 Paź, 19:21, Michał Rzeźnik <dlasp...@rocketmail.com> wrote:
On 13 Paź, 15:07, " marczakowa" <piotre...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:> Wg tego to jednak nie był koniec 2005, początek 2006

>http://archiwumallegro.pl/rama_cube_ltd_2_16-150557882.html

Wg archiwum to aukcja z Jaworzna, na dodatek nie sprzedana.

si, nie moj to skarb ;) A postuję bo być może koleszka co zanabył
przegląda precla.

Data: 2010-10-14 08:35:09
Autor: bans
sprawa beznadziejna :)
W dniu 2010-10-13 22:13, swir pisze:

si, nie moj to skarb ;)

Masz szczęście, bo bym cię zeżarł za hamulce "v-break" ;)

--
bans

Data: 2010-10-13 15:39:45
Autor: Coaster
sprawa beznadziejna :)
On 10/13/10 3:31 PM, swir wrote:
[...]

Sprobuj w Internet Archive:
http://web.archive.org/web/*/http://www.allegro.pl

Musisz jak kopciuszek pogrzebac w popiele...

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-10-14 02:07:22
Autor: spam
sprawa beznadziejna :)
On 10/13/10 3:31 PM, swir wrote:
> [...]

Sprobuj w Internet Archive:
http://web.archive.org/web/*/http://www.allegro.pl

Musisz jak kopciuszek pogrzebac w popiele...

Niech próbuje.

http://web.archive.org/web/20060225160632/www.allegro.pl/13808_ramy.html?
order=t&view=gtext

Data: 2010-10-13 15:58:31
Autor: kml
sprawa beznadziejna :)
swir wrote:

Ktokolwiek widział ,ktokolwiek wie... Rodzice się niepokoją!

To bierz się do roboty czyli szukania a nie postujesz na preclu. Tutaj nikt za ciebie tego nie znajdzie.

Data: 2010-10-13 14:02:29
Autor: kml
sprawa beznadziejna :)
swir wrote:
[...]

Może by tak napisać do alledrogo w pierwszej kolejności?

Data: 2010-10-13 12:15:18
Autor: fest
sprawa beznadziejna :)
kml napisal i wyslal takie slowa:

Może by tak napisać do alledrogo w pierwszej kolejności?

nie do allegrogo ale przez allegro do gościa o tymże nicku.

--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2010-10-13 14:07:36
Autor: bans
sprawa beznadziejna :)
W dniu 2010-10-13 14:02, kml pisze:

Może by tak napisać do alledrogo w pierwszej kolejności?

Szkoda kalorii na pisanie tam, ich interesuje tylko skasowanie prowizji.

--
bans

Data: 2010-10-13 14:24:21
Autor: Tomek
sprawa beznadziejna :)
kamtzu pisze:
Kiedyś _sprzedałem_ [...]
_Sprzedającym_ na allegro był nick sosbigos
[...]
a pisales do niego przez allegro?
http://allegro.pl/show_user.php?search=sosbigos
"ostatnio logował się: 2010-10-13 12:58:40" wiec nie powinno byc problemu

Ale o ile rozumiem poszukiwany jest kupujący a nie sprzedawca...

Data: 2010-10-13 05:26:48
Autor: swir
sprawa beznadziejna :)
Dokładnie :) Ja sprzedałem, teraz chcę odzyskać.

Data: 2010-10-13 14:34:52
Autor: Coaster
sprawa beznadziejna :)
On 10/13/10 2:26 PM, swir wrote:
Dokładnie :) Ja sprzedałem, teraz chcę odzyskać.

Sa strony z archiwum Allegro:
http://tinyurl.com/39ne9sj

Nie masz informacji w skrzynce pocztowej? A komentarze? Nie mozesz sprawdzic w komentarzach?

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-10-13 14:37:18
Autor: bans
sprawa beznadziejna :)
W dniu 2010-10-13 13:19, swir pisze:

PRZYJACIELUUUU!!! Jeśli tam jesteś to odezwij się!! Potrzebna mi ta
rama,

A nie skojarzysz nicka przeglądając swoje komentarze od kupujących?

--
bans

Data: 2010-10-13 22:34:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
sprawa beznadziejna :)
[...]

Hehe. Ja bym chętnie odkupił spowrotem swojego byłego Moaba A1 '99. Głupi byłem, że go zbyłem. :(

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-10-14 02:17:34
Autor: robertcb
sprawa beznadziejna :)
[...]

Spróbuj z historii przelewów bankowych, na poczcie, firmie kurierskiej

Jeśli to nie pomoże, to z komentarzy z lat 2005/2006 zbierz wszystkie nicki kupujących (masz ich tam raptem kilkadziesiat) i wszystkim wyslij poprzez allegro maile z zapytaniem.

Data: 2010-10-14 10:57:06
Autor: raviz
sprawa beznadziejna :)
Nie wiem czy warto wracac do przeszlosci w tak namacalny sposob.
To troche tak jak zakup po wielu latach Amigi lub Atari.
Pierwsza chwila to zachwyt i ozywianie wspomnien a nieco pozniej -
jakie to prymitywne i siermiezne. Z rama moze byc podobnie - poki siedzi w glowie razem ze wsponmieniami to jest super elegancka, w rekach lub nad kominkiem moze sporo tego splendoru stracic. Co wiecej,
przez kilka lat byla uzywana przez kogos innego, kto mogl po niej
sposcic kilka kolejnych lawin a tych uszkodzen nie bedziesz juz wspominal z sentymentem, bo nie beda Twoje.
Zatem zanim ta rame odkupisz, jesli jeszcze nie podzielila losu Batorego, dobrze sie zastanow czy tego naprawde chcesz ;]
Zdrowko

Data: 2010-10-14 04:27:03
Autor: swir
sprawa beznadziejna :)
On 14 Paź, 10:57, raviz <ravizusu...@vp.pl> wrote:
[...]

Oj tam, oj tam. Nie będę na tym jeździł :P Powoduje mną chciwość,
próżność i zadufanie :D

A zrobię jak radzą, nasmaruję rzewnego maila do całego allegro.

sprawa beznadziejna :)