sprawa beznadziejna :)

Data: 2010-10-13 05:19:57
Autor: swir
sprawa beznadziejna :)
On 13 Paź, 14:13, "kamtzu" <kam...@tlen.usunTo.pl> wrote:
Użytkownik "swir" <sw...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:4f2907a5-7220-4d6d-9185-fb511e97cb95c21g2000vba.googlegroups.com...

>Sprawa jest beznadziejna. Kiedyś sprzedałem na allegro ramę. Było to
>chyba w roku 2005/2006. Rama to Cube LTD w rozmiarze 16 cali, srebrna,
>koszmarnie pokiereszowana. Sprzedającym na allegro był nick sosbigos z
>Gdyni. Poszukuję mianowicie gościa który tę ramę  kupił, a konkretnie
>szukam tej ramy :) Chcę ją odzyskać :)

a pisales do niego przez allegro?http://allegro.pl/show_user.php?search=sosbigos
"ostatnio logował się: 2010-10-13 12:58:40" wiec nie powinno byc problemu

HA! Jak bym wiedział jaki ma nick to bym napisał... ale nie
pamiętam... kilkaset transakcji mam na sumieniu i za ChRL nie jestem
wstanie dojść kto to kupił. Archiwum allegro nie przechowuje już tak
starych transakcji, nawet tytułów nie ma, tylko numery aukcji się
ostały...

Data: 2010-10-13 05:20:51
Autor: swir
sprawa beznadziejna :)
A ta xywa co podałem (sprzedawcy) to moja, ja sprzedawałem i to moje
konto :)

Data: 2010-10-13 14:31:17
Autor: kamtzu
sprawa beznadziejna :)
Użytkownik "swir" <swiru@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ed0323e3-2061-4cc6-9976-9a0e88138786y3g2000vbm.googlegroups.com...
A ta xywa co podałem (sprzedawcy) to moja, ja sprzedawałem i to moje
konto :)

aaa zrozumialem na opak :)

pozdr

Data: 2010-10-13 06:08:06
Autor: WS
sprawa beznadziejna :)
On 13 Paź, 14:19, swir <sw...@tlen.pl> wrote:
bym wiedział jaki ma nick to bym napisał... ale nie
pamiętam...

http://archiwumallegro.pl/detektyw/?search=sosbigos pamieta, tylko za
ta pamiec chce troche kasy ;)

WS

Data: 2010-10-13 15:26:24
Autor: bans
sprawa beznadziejna :)
W dniu 2010-10-13 15:08, WS pisze:

http://archiwumallegro.pl/detektyw/?search=sosbigos pamieta, tylko za
ta pamiec chce troche kasy ;)

Rok 2005/2006, "komentarze od kupujących" i liczyć na to, że się nicka skojarzy.

--
bans

sprawa beznadziejna :)