sprawa beznadziejna :)

Data: 2010-10-13 13:11:54
Autor: marczakowa
sprawa beznadziejna :)
A może zdjęcie sobie powieś nad kominkiem?

http://img.archiwumallegro.pl/?150557882

Na archiwum Allegro można sprawdzić datę aukcji i porównać z datami komentarzy od kupujących. Ale to już nie moja robota.

Data: 2010-10-13 06:31:44
Autor: swir
sprawa beznadziejna :)
Przeglądałem komentarze i nic mi się nie kojarzy... te całe archiwum
zresztą nie sięga tak daleko w czasie. Aukcja była koniec 2005,
początek 2006. Nie jestem nawet pewny czy mam za to jakikolwiek
komentarz. Nabywca, pamiętam, pisał mi że nie spodziewał się że rama
jest AŻ tak podrapana ale ja to obrazowo opisałem w aukcji więc nie
zgłaszał z tego tytułu pretensji. No i w związku z tym nie pamiętam
czy obdarzył mnie czułym słowem w komentarzach... Napisałem tam że
rama wygląda jak by zeszła po niej lawina, czy coś takiego :) To był
dokładnie CUBE LTD TWO. Rozniar bardzo mały, taka dziewczęca rama ;)
Ktokolwiek widział ,ktokolwiek wie... Rodzice się niepokoją!

Data: 2010-10-13 15:07:05
Autor: marczakowa
sprawa beznadziejna :)
Wg tego to jednak nie był koniec 2005, początek 2006

http://archiwumallegro.pl/rama_cube_ltd_2_16-150557882.html

Data: 2010-10-13 13:13:14
Autor: swir
sprawa beznadziejna :)
On 13 Paź, 19:21, Michał Rzeźnik <dlasp...@rocketmail.com> wrote:
On 13 Paź, 15:07, " marczakowa" <piotre...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:> Wg tego to jednak nie był koniec 2005, początek 2006

>http://archiwumallegro.pl/rama_cube_ltd_2_16-150557882.html

Wg archiwum to aukcja z Jaworzna, na dodatek nie sprzedana.

si, nie moj to skarb ;) A postuję bo być może koleszka co zanabył
przegląda precla.

Data: 2010-10-14 08:35:09
Autor: bans
sprawa beznadziejna :)
W dniu 2010-10-13 22:13, swir pisze:

si, nie moj to skarb ;)

Masz szczęście, bo bym cię zeżarł za hamulce "v-break" ;)

--
bans

Data: 2010-10-13 15:39:45
Autor: Coaster
sprawa beznadziejna :)
On 10/13/10 3:31 PM, swir wrote:
[...]

Sprobuj w Internet Archive:
http://web.archive.org/web/*/http://www.allegro.pl

Musisz jak kopciuszek pogrzebac w popiele...

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-10-14 02:07:22
Autor: spam
sprawa beznadziejna :)
On 10/13/10 3:31 PM, swir wrote:
> [...]

Sprobuj w Internet Archive:
http://web.archive.org/web/*/http://www.allegro.pl

Musisz jak kopciuszek pogrzebac w popiele...

Niech próbuje.

http://web.archive.org/web/20060225160632/www.allegro.pl/13808_ramy.html?
order=t&view=gtext

Data: 2010-10-13 15:58:31
Autor: kml
sprawa beznadziejna :)
swir wrote:

Ktokolwiek widział ,ktokolwiek wie... Rodzice się niepokoją!

To bierz się do roboty czyli szukania a nie postujesz na preclu. Tutaj nikt za ciebie tego nie znajdzie.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

sprawa beznadziejna :)