sprawa beznadziejna :)

Data: 2010-10-14 02:17:34
Autor: robertcb
sprawa beznadziejna :)
Witam.

Sprawa jest beznadziejna. Kiedyś sprzedałem na allegro ramę. Było to
chyba w roku 2005/2006. Rama to Cube LTD w rozmiarze 16 cali, srebrna,
koszmarnie pokiereszowana. Sprzedającym na allegro był nick sosbigos z
Gdyni. Poszukuję mianowicie gościa który tę ramę  kupił, a konkretnie
szukam tej ramy :) Chcę ją odzyskać :)

PRZYJACIELUUUU!!! Jeśli tam jesteś to odezwij się!! Potrzebna mi ta
rama, chcę ją zaświecić nad kominkiem ze względów sentymentalnych ;)
Serio! Mam fotki tej ramy do wglądu.

Spróbuj z historii przelewów bankowych, na poczcie, firmie kurierskiej

Jeśli to nie pomoże, to z komentarzy z lat 2005/2006 zbierz wszystkie nicki kupujących (masz ich tam raptem kilkadziesiat) i wszystkim wyslij poprzez allegro maile z zapytaniem.

Data: 2010-10-14 10:57:06
Autor: raviz
sprawa beznadziejna :)
Nie wiem czy warto wracac do przeszlosci w tak namacalny sposob.
To troche tak jak zakup po wielu latach Amigi lub Atari.
Pierwsza chwila to zachwyt i ozywianie wspomnien a nieco pozniej -
jakie to prymitywne i siermiezne. Z rama moze byc podobnie - poki siedzi w glowie razem ze wsponmieniami to jest super elegancka, w rekach lub nad kominkiem moze sporo tego splendoru stracic. Co wiecej,
przez kilka lat byla uzywana przez kogos innego, kto mogl po niej
sposcic kilka kolejnych lawin a tych uszkodzen nie bedziesz juz wspominal z sentymentem, bo nie beda Twoje.
Zatem zanim ta rame odkupisz, jesli jeszcze nie podzielila losu Batorego, dobrze sie zastanow czy tego naprawde chcesz ;]
Zdrowko

Data: 2010-10-14 04:27:03
Autor: swir
sprawa beznadziejna :)
On 14 Paź, 10:57, raviz <ravizusu...@vp.pl> wrote:
[...]

Oj tam, oj tam. Nie będę na tym jeździł :P Powoduje mną chciwość,
próżność i zadufanie :D

A zrobię jak radzą, nasmaruję rzewnego maila do całego allegro.

sprawa beznadziejna :)