sprawa odzyskania długu - finalizacja tematu

Data: 2011-01-04 17:54:58
Autor: Piotr [trzykoty]
sprawa odzyskania długu - finalizacja tematu
najpierw o numer konta na ktory zobowiazala >sie oddac dlug, potem zas napisala, ze obawia sie oddawac w >ten sposob, bo, jak stwierdzila

A co to za różnica czy ma potwierdzenie wpłaty na konto należące do Ciebie czy przelewu na adres? Niech sobie to zrobi w banku czy na poczcie, druk jest analogiczny. Jej argumentacja jest bzdurna.
A robiąc przelew na adres więcej ryzykuje, bo jeszcze pieniądze podejmie inny domownik, a Ty powiesz, że podpis nie Twój i kasy nie masz, jaki będzie mieć wtedy dowód...

Napisala tez, ze w najgorszym wypadku przyjedzie do mnie z policja, w obecnosci ktorej ja podpisze potwierdzenie, ze otrzymalem zwrot dlugu. Nie ukrywam, ze perspektywa wizyty policjanta niespecjalnie mnie cieszy

Policja "nie obsługuje" takich spraw. Chyba, że oskarży Cię o jakieś wyimaginowane czyny...

Strasznie mnie to dziwi..., jest jakiś dług, domniemywamam, że nie ma umowy regulującej sposób jego zwrotu, tak jakbyście się dobrze znali. A tu taki brak zaufania i nie znacie swoich adresów...

Data: 2011-01-04 19:12:48
Autor: barbakan
[...]

Przychylam się do tego zdania. Chyba za długo zajmujesz się tą sprawą
i  zatraciłeś trzeźwy osąd sprawy. Tak czy siak, adres musisz podać,
do przekazu , czy do przelewu. A co do przyjazdu tej Pani z policją
to można to między bajki włożyć, a gdyby nawet to nie masz nawet
obowiązku wpuszczać tego pana do domu, bo niby na jakiej podstawie?

--
pozdro
barbakan

Data: 2011-01-04 19:17:49
Autor: Piotr [trzykoty]
sprawa odzyskania długu - finalizacja tematu
"barbakan" <barbakan@poczta.onet.pl> wrote
Tak czy siak, adres musisz podać,
do przekazu , _czy do przelewu_.

_przelewu_  zlecanego "w okienku" np pocztowym? Chyba nie.

http://www.kazus.eu/pliki/Druk_Wplaty-kazus.jpg

sprawa odzyskania długu - finalizacja tematu