sprawa odzyskania długu - finalizacja tematu

Data: 2011-01-05 00:07:41
Autor: Andrzej Lawa
sprawa odzyskania długu - finalizacja tematu
W dniu 04.01.2011 12:47, c00ba pisze:

dluzniczki ( poprzez jeden z portali na ktorym obydwoje jestesmy zarejestrowani ) najpierw o numer konta na ktory zobowiazala sie oddac dlug, potem zas napisala, ze obawia sie oddawac w ten sposob, bo, jak stwierdzila - nie ufa mi i padla druga propozycja.

Poniekąd ma rację - banki zasadniczo nie sprawdzają danych osobowych i
jak tylko numer konta zgadza się z sumą kontrolną, to przelew z reguły
idzie niezależnie od zgodności nazwisk/adresów.

Zaproponowala, ze zwroci mi te pieniadze przekazem pocztowym (by miec dowod, ze je otrzymalem) i abym w tym celu podal jej adres domowy. Napisala tez, ze w najgorszym wypadku [ bo, jak napisala - obawia sie o swoja osobe, choc ja jej niczego doslownie nie uczynilem ] przyjedzie do mnie z policja, w obecnosci ktorej ja podpisze potwierdzenie, ze otrzymalem zwrot dlugu. Nie

ROTFL

Policjanci każą jej sp*.*lać (może nie dosłownie, ale... ;)

To nie są chłopcy na posyłki czy świadkowie z urzędu ;)

ukrywam, ze perspektywa wizyty policjanta niespecjalnie mnie cieszy i stad

Dlaczego?

takowe do Was pytanie, choc mam wrazenie, ze odpowiedz znam: Czy podanie jej adresu jest faktyczie jedynym sposobem, aby mogla to zrobic przekazem (bo bez tego przekaz nie ma szans byc dostarczony), czy tez po prostu chce

Duh!

wyludzic ode mnie adres, by miec mnie w szachu i szantazowac emocjonalnie, a

ROTFL

w razie gdyby jej cos do glowy strzelilo i wymyslila sobie jakis zarzut pod moim adresem zeby mogla - przepraszam za wyrazenie 'wjechac mi' do domu z

ROTFL^2

policja ? Czy podanie adresu faktycznie jest jedynym warunkiem, aby przekaz dotarl, czy tez to wylacznie forma szantazu ? Za info dziekuje.

A jak sobie wyobrażasz dotarcie przekazu pocztowego do adresata bez
podania adresu adresata, hmm?

sprawa odzyskania długu - finalizacja tematu